Ένα από τα ισχυρότερα και συνάμα και γρηγορότερα αυτοκίνητα στα μικρά diesel είναι το Polo με τον 1.400άρη κινητήρα TDI των 105 ίππων που συνδυάζεται με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Το Polo σε αυτή την έκδοση (διατίθεται και με απόδοση 75 και 90 ίππων) εκτός από «καυτές» επιδόσεις εξασφαλίζει και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας αν επιλεχθεί με τις 15 ιντσών και όχι τις 16ιντσες ζάντες, λόγω των χαμηλότερων από 90 γρ./χλμ. του ρύπων CO2. Η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, η ασφαλής και ευχάριστη οδική του συμπεριφορά, η προσφερόμενη άνεση και οι επαρκείς του χώροι συμπληρώνουν την πληρότητά του. Η τιμή του με αυτόν τον κινητήρα και στην βασική έκδοση Advance, ξεκινά από τα 15.980 ευρώ για το τρίθυρο και από 16.540 ευρώ για το πεντάθυρο.
Το πιο γρήγορο με μηδενικά τέλη
Το Volkswagen Polo σε αυτή την έκδοση είναι το γρηγορότερο αυτοκίνητο που δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και αυτό το καθιστά μοναδικό. Αν και δεν είναι το γρηγορότερο, σε όλες τις μετρήσεις βρίσκεται μέσα στα καλύτερα τόσο σε επιταχύνσεις από στάση όσο και στις ρεπρίζ.
Όταν βλέπω μεθόδευση για να παρουσιαστούν κάποια αυτοκίνητα, ανταγωνιστικότερα από ότι είναι στη πραγματικότητα, γίνομαι βεγγαλικό! Γιατί βάζετε τιμές 3θ σε polo και fiesta, ενώ στο ibiza αναγράφετε τιμή 5θ, όταν υπάρχουν αντίστοιχα 3θ(sc)? Μήπως για να μη φανεί το εξωφρενικό του πράγματος, για το ίδιο αυτοκίνητο, κάποιοι να ζητούν 12800 και κάποιοι άλλοι 14890(ibiza sc 1.0 tsi 110 style vs polo 3θ 1.0 tsi 110 advance)? 2090 ευρώ διαφορά για τα γνωστά πλαστικά VW... Αντίστοιχη κατάσταση με τα αδερφάκια στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, με 400 ευρώ διαφορά, για εκδόσεις με τεράστια διαφορά σε εξοπλισμό(τσίπικη advance με full extra FR και μόνο πλεονέκτημα τα μηδενικά τέλη του polo, όταν έρχεται με τις 15άρες ανέκδοτο...). Last but not least, οι τιμές ανέκδοτο των fiesta, για ένα μοντέλο που έχει ήδη παραδώσει σκυτάλη στον αντικαταστάτη του... Για πολλά γιαούρτια η αντιπροσωπεία της Ford και εσείς ούτε σχόλιο!
Κ για το Peugeot 208 diesel 1.6 bluehdi 100bhp, με 26 nm ροπής και μηδενικά τέλη (79Co2 !!) τίποτα ρε παιδιά (ή και το ολοκαίνουργιο c3 με τον ίδιο κινητήρα) ; το μονο αυτοκίνητο με ουρία στην κατηγορία ; Ντροπή...! Που πήγαν οι οικολογικές ευαισθησίες σας σε βάρος των diesel που ρυπαίνουν ; Τουλάχιστον πείτε οτι πρόκειται για διαφήμιση κ όχι δηθεν παρουσίαση κ κουραφέξαλα..
γιατι το toyota στην 5η θεση ? θα μπορουσε καλυστα να μπει στη δευτερη(μην πω πρωτη)!!!Τα υβριδικα θα επρεπε να προωθουμε και οχι την βενζινη εν ετη 2017!αυτο το λεω διοτι τα αλλα δυο με kick down και ουτε που πιανουν το toyoyta σε χρονους!και κατι τελευταιο αν προσεξατε, 7/10 αυτοκινητα ειναι ευρωπαικα και απο αυτα 5/7 γερμανικα(7/7)!!! τα συμπερασματα δικα σας..
Καλή χρονιά σε όλους,θα μπορούσα να κάνω μια παρατήρηση?στα 5ταχύτα κιβώτια λόγω μακρυτερων σχέσεων συνήθως κατεβάζουμε για μια γρήγορη προσπέραση,θα ήταν καλό να βλέπαμε και την απόδοση των κινητήρων πιο ψηλά,όπως 60-100 ή 80-120 με 3η,για παράδειγμα,φιλικά πάντα..πάντως όσον αφορά τις υπόλοιπες μετρήσεις,είμαι καλυμμένος:))
Βασιλη τα 5 ταχυτα κιβωτια ειναι μονοδρομος στην πολη και σε μικρα ταξιδια οπως αθηνα μεγαρα,εχουν διαφορετικη κλιμακωση απο αυτα που εχουν στον επιλογεα 6 ταχυτητες.
Τα αυτοκίνητα του group με πετρέλαιο στο συγκεκριμένο άρθρο τα διαφημίζεται ως αυτοκίνητα με χαμηλά τέλη λόγω εκπομπών co2? Προφανώς και είναι χαμηλές εφόσον κλέβουν μέσω λογισμικού. Και σε μια MC Laren αν παραποιήσουμε το λογισμικό μπορεί να δείχνει ότι βγάζει νερό αντί για καυσαέρια. Επίσης για ποιον λόγο θα δώσει κάποιος χρήματα να τα αγοράσει; Για να ενισχύσει τα ταμεία της VW στα δις πρόστιμα που θα πληρώσει ανά τον κόσμο;; Ήδη σε Αμερική συλλαμβάνουν υψηλόβαθμα στελέχη της VW και υπάρχει οδηγία στην Γερμανία στους αντίστοιχους υψηλόβαθμους CEO να μην ταξιδεύουν σε ΗΠΑ για να μην συλληφθούν! 4,3 δις δολάρια μόνο σε Αμερική ύστερα από διακανονισμό παρακαλώ το πρόστιμο για αρχή....
Γιατί 60-100 με 4η; Με συγχωρείτε αλλά σε μία περίπτωση που ο οδηγός θέλει να προσπεράσει με ασφάλεια μένοντας λιγότερο εκτεθειμένος στο αντίθετο ρεύμα θα κατεβάσει σε 3η ενώ πηγαίνει με 60... Αν κάποια πετρελαιοκίνητα της λίστας δεν πιάνουν τα 100 με 3η, πρόβλημά τους. Τα βενζινοκίνητα που παρουσιάζετε όμως μπορούν. Παρομοίως θα κατέβαζε σε 4η στα 80. Δεν θα ξεκινούσε προσπέραση με 5η. Νομίζω είναι ρεαλιστικό. Τότε μπορείτε να μας πείτε τη θέση που παίρνει το fiesta 125hp; Θα είχαν πραγματικά ενδιαφέρον οι χρόνοι.
Όταν βλέπω μεθόδευση για να παρουσιαστούν κάποια αυτοκίνητα, ανταγωνιστικότερα από ότι είναι στη πραγματικότητα, γίνομαι βεγγαλικό! Γιατί βάζετε τιμές 3θ σε polo και fiesta, ενώ στο ibiza αναγράφετε τιμή 5θ, όταν υπάρχουν αντίστοιχα 3θ(sc)? Μήπως για να μη φανεί το εξωφρενικό του πράγματος, για το ίδιο αυτοκίνητο, κάποιοι να ζητούν 12800 και κάποιοι άλλοι 14890(ibiza sc 1.0 tsi 110 style vs polo 3θ 1.0 tsi 110 advance)? 2090 ευρώ διαφορά για τα γνωστά πλαστικά VW... Αντίστοιχη κατάσταση με τα αδερφάκια στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, με 400 ευρώ διαφορά, για εκδόσεις με τεράστια διαφορά σε εξοπλισμό(τσίπικη advance με full extra FR και μόνο πλεονέκτημα τα μηδενικά τέλη του polo, όταν έρχεται με τις 15άρες ανέκδοτο...). Last but not least, οι τιμές ανέκδοτο των fiesta, για ένα μοντέλο που έχει ήδη παραδώσει σκυτάλη στον αντικαταστάτη του... Για πολλά γιαούρτια η αντιπροσωπεία της Ford και εσείς ούτε σχόλιο!
Κ για το Peugeot 208 diesel 1.6 bluehdi 100bhp, με 26 nm ροπής και μηδενικά τέλη (79Co2 !!) τίποτα ρε παιδιά (ή και το ολοκαίνουργιο c3 με τον ίδιο κινητήρα) ; το μονο αυτοκίνητο με ουρία στην κατηγορία ; Ντροπή...! Που πήγαν οι οικολογικές ευαισθησίες σας σε βάρος των diesel που ρυπαίνουν ; Τουλάχιστον πείτε οτι πρόκειται για διαφήμιση κ όχι δηθεν παρουσίαση κ κουραφέξαλα..
γιατι το toyota στην 5η θεση ? θα μπορουσε καλυστα να μπει στη δευτερη(μην πω πρωτη)!!!Τα υβριδικα θα επρεπε να προωθουμε και οχι την βενζινη εν ετη 2017!αυτο το λεω διοτι τα αλλα δυο με kick down και ουτε που πιανουν το toyoyta σε χρονους!και κατι τελευταιο αν προσεξατε, 7/10 αυτοκινητα ειναι ευρωπαικα και απο αυτα 5/7 γερμανικα(7/7)!!! τα συμπερασματα δικα σας..
SUZUKI BALENO 1.0 TURBO BOOSTERJET ΧΩΡΟΙ-ΜΟΤΕΡ-ΤΙΜΗ. ΠΑΡ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ. ΩΡΑΙΟ ΑΡΘΡΟ
Ωραιο αυτο το αρθρο Autotriti.
Καλή χρονιά σε όλους,θα μπορούσα να κάνω μια παρατήρηση?στα 5ταχύτα κιβώτια λόγω μακρυτερων σχέσεων συνήθως κατεβάζουμε για μια γρήγορη προσπέραση,θα ήταν καλό να βλέπαμε και την απόδοση των κινητήρων πιο ψηλά,όπως 60-100 ή 80-120 με 3η,για παράδειγμα,φιλικά πάντα..πάντως όσον αφορά τις υπόλοιπες μετρήσεις,είμαι καλυμμένος:))
Βασιλη τα 5 ταχυτα κιβωτια ειναι μονοδρομος στην πολη και σε μικρα ταξιδια οπως αθηνα μεγαρα,εχουν διαφορετικη κλιμακωση απο αυτα που εχουν στον επιλογεα 6 ταχυτητες.
Τα αυτοκίνητα του group με πετρέλαιο στο συγκεκριμένο άρθρο τα διαφημίζεται ως αυτοκίνητα με χαμηλά τέλη λόγω εκπομπών co2? Προφανώς και είναι χαμηλές εφόσον κλέβουν μέσω λογισμικού. Και σε μια MC Laren αν παραποιήσουμε το λογισμικό μπορεί να δείχνει ότι βγάζει νερό αντί για καυσαέρια. Επίσης για ποιον λόγο θα δώσει κάποιος χρήματα να τα αγοράσει; Για να ενισχύσει τα ταμεία της VW στα δις πρόστιμα που θα πληρώσει ανά τον κόσμο;; Ήδη σε Αμερική συλλαμβάνουν υψηλόβαθμα στελέχη της VW και υπάρχει οδηγία στην Γερμανία στους αντίστοιχους υψηλόβαθμους CEO να μην ταξιδεύουν σε ΗΠΑ για να μην συλληφθούν! 4,3 δις δολάρια μόνο σε Αμερική ύστερα από διακανονισμό παρακαλώ το πρόστιμο για αρχή....
Γιατί 60-100 με 4η; Με συγχωρείτε αλλά σε μία περίπτωση που ο οδηγός θέλει να προσπεράσει με ασφάλεια μένοντας λιγότερο εκτεθειμένος στο αντίθετο ρεύμα θα κατεβάσει σε 3η ενώ πηγαίνει με 60... Αν κάποια πετρελαιοκίνητα της λίστας δεν πιάνουν τα 100 με 3η, πρόβλημά τους. Τα βενζινοκίνητα που παρουσιάζετε όμως μπορούν. Παρομοίως θα κατέβαζε σε 4η στα 80. Δεν θα ξεκινούσε προσπέραση με 5η. Νομίζω είναι ρεαλιστικό. Τότε μπορείτε να μας πείτε τη θέση που παίρνει το fiesta 125hp; Θα είχαν πραγματικά ενδιαφέρον οι χρόνοι.