Η ώρα του βάθρου! Η πρώτη 3άδα
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η ώρα του βάθρου! Η πρώτη 3άδα

43.048 Επισκέψεις στο άρθρο (19/4/2021)

3 Hyundai Kona Hybrid: σε 35,1 μ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ένα ακόμη μοντέλο με «απλή» κατασκευή που ξεχωρίζει για το εξαιρετικό του φρενάρισμα. Το δημοφιλές Hyundai Kona χρειάστηκε στην υβριδική του έκδοση 35,1 μέτρα μέχρι να ακινητοποιηθεί πλήρως στο απότομο πάτημα του μεσαίου πεντάλ. Πρόκειται για αυτοκίνητο που μπορεί να κινηθεί σβέλτα και με ασφάλεια σε κάθε διαδρομή, με το σχετικά αυξημένο βάρος να μην επηρεάζει την ικανότητά του στο φρενάρισμα. Διαθέσιμo από την βασική έκδοση Premium είναι το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης, με το πακέτο Hyundai SmartSense να εξειδικεύει τις περιπτώσεις βάσει των συνθηκών (χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες, ανίχνευση πεζών και δικύκλων).

2 Mini Countryman JCW ALL4: σε 34,7 μ.
Σπορτίφ και fun-to-drive εμπειρία προσφέρει η τετρακίνητη έκδοση Mini Countryman John Cooper Works ALL4. Αν και πρόκειται για το βαρύτερο μοντέλο της λίστας μας (1.675 κιλά) ξεχωρίζει για την αποτελεσματικότητα του στο φρενάρισμα, καθώς χρειάζεται μόλις 34,7 μέτρα για να «κοκαλώσει». Τα φαρδιά μετατρόχια, η σπορ ρύθμιση της ανάρτησης (με άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω μάλιστα) και το εξαιρετικό σε απόκριση και ακρίβεια τιμόνι διαχειρίζονται αρμονικά τους 306 ίππους του μοντέλου, που δεν απέχει και πολύ από την καρτίστικη αίσθηση ενός 5θυρου ΜΙΝΙ με συγκρατημένη κλίση και ρυθμίσιμη συμπεριφορά. Διαθέσιμο στην προκειμένη περίπτωση είναι το σύστημα Cruise Control με λειτουργία φρεναρίσματος.

1 Ford Puma ST: σε 34,6 μ.
Απολαυστικό, οδηγοκεντρικό GTi SUV, ιδανικό για στριφτερές διαδρομές και απαιτητικές συνθήκες. To Ford Puma ST τιμά στην πράξη την κληρονομιά της Ford Performance, ξεχωρίζοντας συνολικά για την οδική του συμπεριφορά. Διότι μπορεί η επιθετική εμφάνιση και ο 3κύλινδρος 1.500άρης EcoBoost των 200 ίππων να κερδίζουν τις εντυπώσεις σε πρώτη ματιά, αλλά για να αντιληφθείς το μεγαλείο του Puma ST χρειάζεται να το φτάσεις στα όριά του. Αέρινο λόγω βάρους, ακινητοποίειται σε έκτακτο φρενάρισμα μετά από 34,6 μέτρα και ξεγλιστρά σε όλες τις στροφές, χωρίς καμία κλίση και ανησυχία. Εξοπλισμένο με δισκόφρενα εμπρός-πίσω αλλά και σύστημα Pre-Collision Assist με ανίχνευση πεζών, το Ford Puma φημίζεται για την ταχύτητά του, έχει όμως τις προδιαγραφές να βάλει άμεσα... χαλινάρι όποτε του ζητηθεί. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center