Το νέο Ιnsight με τον υβριδικό κινητήρα των 1,3 λτ. εμφανίζει πολύ χαμηλή κατανάλωση.
Μικρομεσαία 3/5θυρα (1.300 - 1.400 κ.εκ.)
60.768 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/5/2009
To καινούργιο Insight με τον υβριδικό κινητήρα των 1,3 λτ. (88 ίππων, συν 14 ίπποι το ηλεκτρικό μοτέρ) αποτελεί με διαφορά το πιο ολιγαρκές σε καύσιμα και "καθαρό" αυτοκίνητο της κατηγορίας, με κατανάλωση αντίστοιχη με των οικονομικότερων μίνι. Κατόπιν ακολουθεί το Auris με το νέο μηχανικό σύνολο των 1,33 λτ. και την τεχνολογία Optimal Drive (6 μακριές σχέσεις μετάδοσης και σύστημα Start & Stop στον κινητήρα). Το αμέσως πιο οικονομικό είναι το Cee'd με το σύστημα ISG (Idle Stop & Go), το οποίο επιτυγχάνει μείωση της κατανάλωσης κατά 0,3 λτ./100 χλμ., μέσω της αυτόματης διακοπής της λειτουργίας του κινητήρα και της αυτόματης επανεκκίνησής του. Λιγότερο οικονομικό είναι το Beetle 1,4, κάτι που αποδίδεται κυρίως στις κοντές σχέσεις μετάδοσης του κιβωτίου των ταχυτήτων, λόγω της χαμηλής απόδοσης του κινητήρα (στοιχείο που αφορά και στο Leon 1,4) και της κακής αεροδυναμικής αντίστασης του αμαξώματος (cd: 0,38).