Tο ανανεωμένο Juke Nismo RS διαθέτει –αναφορικά με το Juke- ένα νέο σπόιλερ μπροστά με τις γρίλιες εισαγωγής αέρα να κατεβαίνουν χαμηλά και προβολείς bi-xenon.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Tο ανανεωμένο Juke Nismo RS διαθέτει –αναφορικά με το Juke- ένα νέο σπόιλερ μπροστά με τις γρίλιες εισαγωγής αέρα να κατεβαίνουν χαμηλά και προβολείς bi-xenon.

Με 218 ίππους το facelift Nissan Juke Nismo RS

9.017 Επισκέψεις στο άρθρο (19/12/2014)

Η ανανεωμένη πιο hot έκδοση RS του Nissan Juke Nismo λανσάρεται στην Ευρώπη και φέρει 1,6 λτ. turbo μοτέρ με 218 ίππους και 280 Nm ροπής.

Η Nissan λανσάρει στην Ευρώπη την ανανεωμένη «αγωνιστική» έκδοση του compact crossover της, το Juke Nismo RS το οποίο στηρίζεται στο facelift Juke, φέροντας ταυτόχρονα ένα πιο «σπορτίφ κοστούμι» και αναβαθμισμένο σε ισχύ μοτέρ.Αναλυτικότερα, το ανανεωμένο Juke Nismo RS διαθέτει –αναφορικά με το Juke- ένα νέο σπόιλερ μπροστά με τις γρίλιες εισαγωγής αέρα να κατεβαίνουν χαμηλά, ένα νέο διαχύτη πίσω, που φιλοξενεί την απόληξη της εξάτμισης, ανασχεδιασμένες ζάντες, καθώς και εξωτερικές λεπτομέρειες σε διαφορετική απόχρωση από το υπόλοιπο σώμα, όπως τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών. Επίσης, φέρει προβολείς bi-xenon, αναβαθμισμένα φρένα και αναρτήσεις, ενώ διαθέτει και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.Επιπλέον, το εν λόγω σπορτίφ crossover διατίθεται σε 2κίνητη έκδοση, με μετάδοση κίνησης στον μπροστινό άξονα μέσω ενός 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου και 4κινητη, όπου η κίνηση μεταφέρεται και στους 4 τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου Xtronic 8 σχέσεων, που συνδυάζεται με Σύστημα Ελέγχου Ροπής. Μάλιστα, στη δεύτερη περίπτωση οι εναλλαγές των σχέσεων μπορούν να πραγματοποιηθούν από paddles που είναι τοποθετημένα στο τιμόνι.Εσωτερικά, το facelift Juke Nismo RS μπορεί να εφοδιαστεί –προαιρετικά- με αγωνιστικά bucket καθίσματα της Recaro, ενώ όπως και στο συμβατικό μοντέλο υπάρχουν φινιρίσματα, που μπορούν να συνδυαστούν –αντιθετικά- με την εξωτερική απόχρωση του αμαξώματος.Σε μηχανικό επίπεδο, έχει χρησιμοποιηθεί ο 1,6 λτ. DIG-T turbo βενζινοκινητήρας, που για την περίσταση αποδίδει 218 ίππους και 280 Nm ροπής, αυξημένος κατά 18 ίππους και 20 Nm, σε σχέση με την απερχόμενη RS version.

Σε μηχανικό επίπεδο, έχει χρησιμοποιηθεί ο 1,6 λτ. DIG-T turbo βενζινοκινητήρας, που για την περίσταση αποδίδει 218 ίππους και 280 Nm ροπής, αυξημένος κατά 18 ίππους και 20 Nm, σε σχέση με την απερχόμενη RS έκδοση.

Σε μηχανικό επίπεδο, έχει χρησιμοποιηθεί ο 1,6 λτ. DIG-T turbo βενζινοκινητήρας, που για την περίσταση αποδίδει 218 ίππους και 280 Nm ροπής, αυξημένος κατά 18 ίππους και 20 Nm, σε σχέση με την απερχόμενη RS έκδοση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center