" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Για λάθος του οδηγού και όχι του συστήματος αυτόνομης οδήγησης κάνει λόγο η Tesla. Δείτε που στηρίζει αυτό της το συμπέρασμα.

Tesla: Απάντηση καταπέλτης

Διαβάστηκε από 3986 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/7/2016

Τη δική της εκδοχή για το τελευταίο αυτόνομο τρακάρισμα έδωσε η Tesla μετά τις έρευνες τις οποίες πραγματοποίησε στο εμπλεκόμενο όχημα.

 
Πριν λίγες μέρες τρίτωσε το κακό για την Tesla και το σύστημα αυτόνομης οδήγησης, μιας και σε σύντομο χρονικό διάστημα υπήρξε ένας θάνατος με αυτοκίνητο της, σε λειτουργία αυτόνομης οδήγησης, αλλά και ένα σοβαρό τρακάρισμα. Ο κύκλος ήρθε να κλείσει με το τρίτο αυτόνομο ατύχημα, για το οποίο ο οδηγός δήλωσε πως θεωρεί υπεύθυνο το σύστημα αυτόνομης οδήγησης.

Παρόλα αυτά η Tesla, μετά τις έρευνες που πραγματοποίησε στο άμεσα εμπλεκόμενο όχημα της, Model X, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το λάθος είναι του οδηγού και όχι του συστήματος αυτόνομης οδήγησης. Σύμφωνα με ανακοίνωσή της η Tesla επιβεβαίωσε ότι το Model X βρισκόταν σε δρόμο χωρίς προστατευτικό στηθαίο, δηλαδή ένα τύπο δρόμου ο οποίοςδεν προτείνεται για Autosteer (αυτόνομη οδήγηση). 

Επιπλέον, η ανάλυση της μάρκας για το τρακάρισμα αποκάλυψε ότι το όχημα προειδοποίησε τον οδηγό να βάλει τα χέρια του στο τιμόνι, καθώς οι συνθήκες του δρόμου έγιναν δύσκολες για το σύστημα, αλλά κάτι τέτοιο δεν συνέβη, με το αποτέλεσμα να είναι αυτό που σας παρουσιάσαμε λίγες μέρες πριν.

Τέλος, με δηλώσεις της η Tesla αποκάλυψε ότι ο οδηγός δεν είχε σε καμία στιγμή τα χέρια του στο τιμόνι, όπως προτείνεται όσο είναι σε λειτουργία το Autopilot. Τα δεδομένα τα οποία πάρθηκαν από τον εγκέφαλο του οχήματος έδειξαν ότι καμία δύναμη δεν ασκήθηκε στο τιμόνι για πάνω από 2 λεπτά, από τη στιγμή που ενεργοποιήθηκε το Autosteer, κάτι το οποίο αντίκειται με τους κανονισμούς χρήσης του συστήματος αυτόνομης οδήγησης.

 
  • Sergio

    Η TESLA φαίνεται ότι μαζεύει εμπειρία στο σύστημα στις πλάτες των θυμάτων. Και θα έπρεπε να είναι πολύ πιο προσεκτικοί όταν τοποθετούσαν τέτοιο σύστημα σε αυτοκίνητο ευρείας κατανάλωσης. Η προειδοποίηση δεν αρκεί, το σύστημα πρέπει να είναι υποχρεωτικά off όταν οι συνθήκες δεν είναι κατάλληλες. Και τι γίνεται δηλ. όταν το στηθαίο σταματάει για 500-1000μ και συνεχίζεται μετά; που κοιτάει ο οδηγός τότε;

      1

Τελευταία teaser για τη νέα BMW Σειρά 2

Top Φθινοπωρινοί προορισμοί - Καρπενήσι!

Επένδυση ή κόστος;

28% (χρήμα) vs 72% (ασφάλεια)!

Η κίνηση στους δρόμους

Know how - Όχι περιττά - Τίμια χρέωση!

Τeaser για το επερχόμενο Αjlani Dragon (+vid)

Με 4κίνηση & drift mode η νέα Mercedes-AMG C 63

Δοκιμή: Νέο Mazda 2

Nέα Porsche Taycan 4S

Γνωρίστε το νέο ηλεκτρικό Uniti One

To νέο Peugeot 208 GTi;

Μπάντα, μπάντα, σουτ και... γκολ!

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »