Τεχνικό: Πώς λειτουργεί ο κινητήρας του ανανεωμένου Fiesta ST;
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τεχνικό: Πώς λειτουργεί ο κινητήρας του ανανεωμένου Fiesta ST;

98.492 Επισκέψεις στο άρθρο

Είναι το τελευταίο Ford Fiesta ST που θα κυκλοφορήσει. Μόνο για αυτό, ένας petrolhead πρέπει να διαβάσει τι ξεχωριστό φέρνει το ανανεωμένο Ford Fiesta ST. Από τα 200 άλογα και τα +30 Nm ροπής, μέχρι το Launch Control για εκκινήσεις χωρίς σπινιάρισμα, αυτές είναι οι νέες τεχνολογίες στον 1.500άρη EcoBoost του μικρού hot-hatch.

Η Ford κράτησε το καλύτερο για το τέλος

Μέσα στο 2023 θα μπουν «τίτλοι τέλους» σε ένα αυτοκίνητο με την δική του ιστορία. Το πιο fun to drive μικρό της ελληνικής αγοράς, το Ford Fiesta, θα σταματήσει να παράγεται σε νέες εκδόσεις, η εταιρεία με το οβάλ σχήμα, όμως, κράτησε το καλύτερο για το τέλος. Όπου καλύτερο, βάλτε το ανανεωμένο Fiesta ST, το hot-hatch που κατέχει το ρεκόρ στον «Τάρανδο» με ταχύτητα εισόδου 80 χλμ./ώρα στο elk test.

Έχετε διαβάσει στο AutoΤρίτη για τις αισθητικές και όχι μόνο επεμβάσεις στο hot hatch της Ford, ενημερωθήκατε για την πρώτη οδηγική επαφή μας μαζί του, ώρα πλέον να γνωρίσουμε τι ξεχωριστό φέρνει και σε τεχνικό επίπεδο, όσον αφορά τον κινητήρα του.
 
Όπως και στο προ ανανέωσης μοντέλο, κάτω από το καπό έχει τοποθετηθεί ο 1,5 EcoBoost, ένας αποδοτικός σε οικονομία και επιδόσεις 3κύλινδρος κινητήρας, ο οποίος έχει σαρώσει τα βραβεία στην κατηγορία του 1 λίτρου. Ναι, θα σας πούμε ακριβείς λεπτομέρειες ισχύος, ροπής και απόδοσης στον δρόμο, μέχρι τότε όμως ας μάθουμε ορισμένες ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες για τα τρικύλινδρα μοτέρ και τον EcoBoost γενικότερα.


Με το Ford Fiesta ST είδαμε πρώτη φορά τρικύλινδρο κινητήρα σε μοντέλο της Ford Performance.

Με το Ford Fiesta ST είδαμε πρώτη φορά τρικύλινδρο κινητήρα σε μοντέλο της Ford Performance.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

peugeot
NISSAN