H Cadillac παρουσίασε το πρωτότυπο Escala στην Καλιφόρνια, που μας δείχνει το σχεδιαστικό μέλλον της φίρμας και το οποίο αποτελεί τον προπομπό της νέας ναυαρχίδας της.

Η Cadillac Escala, με μήκος 5.347 χλστ., έχει χτιστεί στην πισωκίνητη πλατφόρμα με την CT6, ενώ η σχεδίαση του τρίτου όγκου της, της δίνει μια «coupe-sedan» αίσθηση και την κάνει να μοιάζει με μοντέλα όπως το Audi A7 και η Porsche Panamera.

Προεξάρχον χαρακτηριστικό του πρωτότυπου οχήματος είναι τα μικροσκοπικά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας OLED (organic light-emitting diode).

Ντεμπούτο στην Escala κάνει ο νέος V8 twin-turbo κινητήρας των 4,2 λίτρων, ο οποίος διαθέτει τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρων.

Highlight αποτελούν οι τρεις καμπυλωτές οθόνες OLED, που λειτουργούν ως πίνακας οργάνων και ως σύστημα infotainment.

Στο εσωτερικό, πρόθεση των ανθρώπων της Cadillac ήταν να δημιουργήσουν ένα περιβάλλον, τόσο οδηγοκεντρικό όσο και αφιερωμένο σε αυτούς που κάθονται πίσω, αφήνοντας τον σοφέρ να κάνει τη δουλειά.

Το αμερικάνικο όνειρο (+vid)

3.663 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/8/2016

Η Cadillac είναι η επιτομή της αμερικάνικης ευμάρειας, με το όνομά της να είναι συνυφασμένο εδώ και 114 χρόνια με την προσωπική καταξίωση για κάθε ιδιοκτήτη ενός μοντέλου της. Δείτε σήμερα το Escala, ένα πρωτότυπο που αποτελεί τον προπομπό της επόμενης ναυαρχίδας της φίρμας.

 
H Cadillac παρουσίασε το πρωτότυπο Escala στην Καλιφόρνια, νωρίτερα από το ντεμπούτο το φετινού Pebble Beach Concours d`Elegance. Το όνομα του concept σημαίνει στα ισπανικά «σκάλα» και μας δείχνει το σχεδιαστικό μέλλον της Cadillac. Την ίδια στιγμή, αποτελεί τον προπομπό της νέας ναυαρχίδας της φίρμας, που θα μπορούσε να τοποθετηθεί στη γκάμα της πάνω από την CT6.

Η Cadillac Escala, με μήκος 5.347 χλστ., είναι μακρύτερη από την CT6 sedan κατά 15 εκ. Έχει χτιστεί στην ίδια πισωκίνητη πλατφόρμα με την CT6, ενώ η liftback σχεδίαση του τρίτου όγκου της, της δίνει μια «coupe-sedan» αίσθηση και την κάνει να μοιάζει με μοντέλα όπως το Audi A7 και η Porsche Panamera.

Προεξάρχον χαρακτηριστικό του πρωτότυπου οχήματος είναι τα μικροσκοπικά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας OLED (organic light-emitting diode). Εντύπωση προκαλούν οι τροχοί των 22 ιντσών, αλλά και οι «χωνευτές» χειρολαβές των θυρών.

Στο εσωτερικό, πρόθεση των ανθρώπων της Cadillac ήταν να δημιουργήσουν ένα περιβάλλον, τόσο οδηγοκεντρικό όσο και αφιερωμένο σε αυτούς που κάθονται πίσω, αφήνοντας τον σοφέρ να κάνει τη δουλειά. Highlight αποτελούν οι τρεις καμπυλωτές οθόνες OLED, που λειτουργούν ως πίνακας οργάνων και ως σύστημα infotainment. Οθόνες τύπου τάμπλετ βγαίνουν από τις πλάτες των εμπρός καθισμάτων, για να ψυχαγωγήσουν τους πίσω.

Ντεμπούτο στην Escala κάνει ο νέος V8 twin-turbo κινητήρας των 4,2 λίτρων, ο οποίος διαθέτει τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρων. Αν και ακόμα δεν επιβεβαιώνεται επισήμως, λέγεται πως αποδίδει 500 ίππους και πως θα εξοπλίζει στο εγγύς μέλλον την κορυφαία έκδοση της CT6

Tags: CADILLAC, Escala