
Στη δοκιμή του Elk Test με το Omoda 5 το ESP έκοβε διακριτικά αλλά σημαντικά την ταχύτητα, σε κάθε απότομη αλλαγή κατεύθυνσης, ενώ και ο άξονας πολλαπλών συνδέσμων πίσω με τη σειρά του μπόρεσε να διαχειριστεί και να περιορίσει την επίδραση της μεταφοράς του βάρους στην οδική του συμπεριφορά.
Από πλευράς οδηγικής φιλοσοφίας, το Omoda 5 απευθύνεται μέσο οικογενειάρχη που αναζητά άνεση και αποτελεσματικότητα στις καθημερινές μετακινήσεις του. Για αυτό εξάλλου έχει μαλακή ρύθμιση στην ανάρτηση (Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, Πολλαπλοί Σύνδεσμοι πίσω), μέσω της οποίας εξασφαλίζεται αρκετά καλή απορροφητικότητα σε λακκούβες και εγκάρσιες ανωμαλίες. Τα διπλά κρύσταλλα εμπρός και η καλή ποιότητα κύλισης συμπληρώνουν το οδηγικό του προφίλ, το οποίο εκτός της οδηγικής εμπειρίας μας αξιολογείται και στο πεδίο των μετρήσεων.
Αρχικά είναι το φρενάρισμα ακινητοποίησης (100-0 χλμ./ώρα). Το Omoda 5 με τους αεριζόμενους δίσκους εμπρός και τα πίσω δισκόφρενα «κοκαλώνει» στα 38,2 μέτρα, επίδοση στο μέσο όρο της κατηγορίας. Έπειτα είναι η δοκιμασία αποφυγής κινδύνου, το Elk/Moose Test. Στη συγκεκριμένη δοκιμασία το Omoda 5 είχε πετυχημένη ταχύτητα εισόδου τα 73,5 χλμ./ώρα. Με αρωγό καλή ρύθμιση των συστημάτων ελέγχου της οδικής του συμπεριφοράς, αλλά και τον άξονα πολλαπλών συνδέσμων που το εφοδιάζει το Omoda 6 είχε σταθερότητα και προοδευτικές αντιδράσεις στις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης, επιτυγχάνοντας μία ικανοποιητική επίδοση σε σχέση με τον ανταγωνισμό του.
Μάρκα/Μοντέλο | Omoda 5 | |||
---|---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | 1,6 TGDI 7DCT 147ps | |||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||
Μήκος (μέτρα) | 4,37 | |||
Πλάτος (μέτρα) | 1,82 | |||
Ύψος (μέτρα) | 1,59 | |||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,61 | |||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 51 | |||
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1.530 | |||
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||
Κυβικά εκατοστά | 1.598 | |||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 147 | |||
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 5.000 | |||
Ροπή (Nm) | 275 | |||
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 1.750-2.750 | |||
Όσο μικρότερο το νούμερο αυτό, τόσο καλύτερες οι επιδόσεις του αυτοκινήτουΑναλογία κιλών/ίππο | 10,41 | |||
Ειδική Ισχύς PS/λίτρο | 91,99 | |||
Κύλινδροι | 4 | |||
Βαλβίδες ανα κύλινδρο | 4 | |||
Διάταξη εκκεντροφόρων | 2E | |||
Τροφοδοσία | ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ + TURBO | |||
Ανάρτηση | ||||
Ανάρτηση εμπρός | ΓΟΝΑΤΑ ΜΑΚ ΦΕΡΣΟΝ | |||
Ανάρτηση πίσω | ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ | |||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 7 | |||
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 159 | |||
Ειδικά Χαρακτηριστικά (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||
Για μια πλήρη περιστροφή του αυτοκινήτου με τέρμα το τιμόνι. Μικρότερο νούμερο για πιο εύκολο παρκάρισμα και ελιγμούςΕυκολία στο παρκάρισμα (Κύκλος στροφής) | 10,9 | |||
Δείχνει την ικανότητα του αυτοκινήτου να προσεγγίσει ένα εμπόδιο (υπό κλίση) χωρίς να βρει ο προφυλακτήραςΓωνία προσέγγισης (μοίρες) | 19.8 | |||
Αντίστοιχα για ένα εμπόδιο (υπό κλίση) χωρίς να βρει ο πίσω προφυλακτήρας. Αν κατεβαίνεις ή ανεβαίνεις με την όπισθεν.Γωνία φυγής (μοίρες) | 22.8 |
Σελίδα 1 | Το SUV Omoda 5 στο AutoΤρίτη Test Center |
Σελίδα 2 | Οι αναλυτικές μετρήσεις του Omoda 5 σύμφωνα με το AutoΤρίτη Test Center |
Σελίδα 3 | Ουδέτερο & αποτελεσματικό στο δρόμο, επιτυγχάνει το Elk/Moose Test (73,5 χλμ./ώρα) |