ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ουδέτερο & αποτελεσματικό στο δρόμο, επιτυγχάνει το Elk/Moose Test (73,5 χλμ./ώρα)

(17/9/2025)
Στη δοκιμή του Elk Test με το Omoda 5 το ESP έκοβε διακριτικά αλλά σημαντικά την ταχύτητα, σε κάθε απότομη αλλαγή κατεύθυνσης, ενώ και ο άξονας πολλαπλών συνδέσμων πίσω με τη σειρά του μπόρεσε να διαχ

Στη δοκιμή του Elk Test με το Omoda 5 το ESP έκοβε διακριτικά αλλά σημαντικά την ταχύτητα, σε κάθε απότομη αλλαγή κατεύθυνσης, ενώ και ο άξονας πολλαπλών συνδέσμων πίσω με τη σειρά του μπόρεσε να διαχειριστεί και να περιορίσει την επίδραση της μεταφοράς του βάρους στην οδική του συμπεριφορά.

Από πλευράς οδηγικής φιλοσοφίας, το Omoda 5 απευθύνεται μέσο οικογενειάρχη που αναζητά άνεση και αποτελεσματικότητα στις καθημερινές μετακινήσεις του. Για αυτό εξάλλου έχει μαλακή ρύθμιση στην ανάρτηση (Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, Πολλαπλοί Σύνδεσμοι πίσω), μέσω της οποίας εξασφαλίζεται αρκετά καλή απορροφητικότητα σε λακκούβες και εγκάρσιες ανωμαλίες. Τα διπλά κρύσταλλα εμπρός και η καλή ποιότητα κύλισης συμπληρώνουν το οδηγικό του προφίλ, το οποίο εκτός της οδηγικής εμπειρίας μας αξιολογείται και στο πεδίο των μετρήσεων.
 
Αρχικά είναι το φρενάρισμα ακινητοποίησης (100-0 χλμ./ώρα). Το Omoda 5 με τους αεριζόμενους δίσκους εμπρός και τα πίσω δισκόφρενα «κοκαλώνει» στα 38,2 μέτρα, επίδοση στο μέσο όρο της κατηγορίας. Έπειτα είναι η δοκιμασία αποφυγής κινδύνου, το Elk/Moose Test. Στη συγκεκριμένη δοκιμασία το Omoda 5 είχε πετυχημένη ταχύτητα εισόδου τα 73,5 χλμ./ώρα. Με αρωγό καλή ρύθμιση των συστημάτων ελέγχου της οδικής του συμπεριφοράς, αλλά και τον άξονα πολλαπλών συνδέσμων που το εφοδιάζει το Omoda 6 είχε σταθερότητα και προοδευτικές αντιδράσεις στις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης, επιτυγχάνοντας μία ικανοποιητική επίδοση σε σχέση με τον ανταγωνισμό του.
 

Μάρκα/Μοντέλο Omoda 5
Έκδοση μοντέλου 1,6 TGDI 7DCT 147ps
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.)
Μήκος (μέτρα) 4,37
Πλάτος (μέτρα) 1,82
Ύψος (μέτρα) 1,59
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα)
2,61
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 51
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) 1.530
 
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή)
Κυβικά εκατοστά 1.598
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS)
147
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) 5.000
Ροπή (Nm) 275
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) 1.750-2.750
Όσο μικρότερο το νούμερο αυτό, τόσο καλύτερες οι επιδόσεις του αυτοκινήτουΑναλογία κιλών/ίππο
10,41
Ειδική Ισχύς PS/λίτρο 91,99
Κύλινδροι 4
Βαλβίδες ανα κύλινδρο 4
Διάταξη εκκεντροφόρων 2E
Τροφοδοσία ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ + TURBO
 
Ανάρτηση
Ανάρτηση εμπρός ΓΟΝΑΤΑ ΜΑΚ ΦΕΡΣΟΝ
Ανάρτηση πίσω ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ
 
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ)
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU
EU6
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) 7
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ)
159
 
Ειδικά Χαρακτηριστικά (στοιχεία κατασκευαστή)
Για μια πλήρη περιστροφή του αυτοκινήτου με τέρμα το τιμόνι. Μικρότερο νούμερο για πιο εύκολο παρκάρισμα και ελιγμούςΕυκολία στο παρκάρισμα (Κύκλος στροφής)
10,9
Δείχνει την ικανότητα του αυτοκινήτου να προσεγγίσει ένα εμπόδιο (υπό κλίση) χωρίς να βρει ο προφυλακτήραςΓωνία προσέγγισης (μοίρες)
19.8
Αντίστοιχα για ένα εμπόδιο (υπό κλίση) χωρίς να βρει ο πίσω προφυλακτήρας. Αν κατεβαίνεις ή ανεβαίνεις με την όπισθεν.Γωνία φυγής (μοίρες)
22.8

Σελίδα 1Το SUV Omoda 5 στο AutoΤρίτη Test Center
Σελίδα 2Οι αναλυτικές μετρήσεις του Omoda 5 σύμφωνα με το AutoΤρίτη Test Center
Σελίδα 3Ουδέτερο & αποτελεσματικό στο δρόμο, επιτυγχάνει το Elk/Moose Test (73,5 χλμ./ώρα)