• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

VW Golf που καίει 3,7€/100 χλμ.

Διαβάστηκε από 6457 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/5/2018
 

Η VW ενισχύει τη γκάμα του Golf με την αεριοκίνητη έκδοση διπλού καυσίμου, που έχει στη φαρέτρα της αυτονομία της τάξεως των 1.300 χλμ., αναδεικνύοντας την οικονομικότερη «πράσινη» λύση στην Ελλάδα που δεν είναι άλλη από το φυσικό αέριο (CNG).

Infos
- Καίει 3,7 ευρώ/100 χλμ.*
- Συνολική αυτονομία 1.300 χλμ.
- Κοστίζει από 22.000 ευρώ
 
Ο κινητήρας διπλού καυσίμου, με φυσικό αέριο και βενζίνη, χωρητικότητας 1.395 κ.εκ. του Ομίλου VW αποδίδει 110 ίππους με μέγιστη απόδοση ροπής 200 Nm από τις 1.500 έως τις 3.500 σ.α.λ. Στον τομέα των επιδόσεων, η γερμανική φίρμα υπόσχεται επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 10,6 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα 195 χλμ./ώρα. Όμως, το σημαντικό στοιχείο του συγκεκριμένου μοντέλου είναι η μέση κατανάλωση, η οποία ανέρχεται, σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις, σε 3,6 κιλά φυσικού αερίου/100 χλμ..
 

Σημειώνουμε πως, ο εν λόγω κινητήρας διπλού καυσίμου λειτουργεί κατά προτεραιότητα με φυσικό αέριο κίνησης το οποίο αποθηκεύεται υπό συνθήκες υψηλής πίεσης σε δύο φιάλες φυσικού αερίου (CNG) χωρητικότητας 7,5 κιλών η κάθε μία (σύνολο 15 κιλά), ενώ η δεξαμενή βενζίνης ορίζεται σε 50 λίτρα. Χάρη στο συνδυασμό των δύο πηγών ενέργειας προκύπτει μία εξαιρετικά εντυπωσιακή συνολική τιμή αυτονομίας η οποία ξεπερνάει τα 1.300 χλμ. εκ των οποίων τα 430 χλμ. με φυσικό αέριο.

Σε κάθε περίπτωση η εναλλαγή των δύο καυσίμων γίνεται αυτόματα και χωρίς να γίνεται ουσιαστικά αντιληπτή από τον οδηγό ενώ ο πίνακας οργάνων διαθέτει ένδειξη καυσίμου τόσο για το CNG όσο και για τη βενζίνη. Υπογραμμίζουμε, τέλος, πως ο κινητήρας 1.4 TGI 110 PS συνδυάζεται, είτε με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων με τιμή που ξεκινά από τις 22.000 ευρώ, είτε με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων με το κόστος κτήσης να ανέρχεται στις 24.500 ευρώ.

Τέλος, για να μάθετε ακόμα περισσότερες πληροφορίες για το αεριοκίνητο VW Golf TGI, αλλά και να δείτε πως τα καταφέρνει στο δρόμο, μπορείτε να διαβάσετε την αναλυτική δοκιμή του μοντέλου στο νέο τεύχος του περιοδικού Auto Τρίτη που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στις 15 Μαΐου.
 
*Μετρήσεις Auto Τρίτη σε πραγματικές συνθήκες

Ford EcoSport VS Peugeot 2008

Έρχεται το πρώτο Pick-Up της Lada;

Οδηγήσαμε με το Top ελαστικό για όλα τα Top SUV

Δοκιμή: Honda Jazz με 102 άλογα

Η κίνηση στους δρόμους

Ανανέωση στόλου: Θα αντέξει το κράτος τη χασούρα;

Δερμάτινο σαλόνι ή κάτι άλλο;

Αll about Σύστημα Μετάδοσης

H μοναδική παγίδα του LPG!

Dent Genie: «To PDR είναι το μέλλον»

Δοκιμή: Nissan Navara N-Guard

Στα σκαριά η νέα Mercedes C-Class

Το κύκνειο άσμα του Mitsubishi Pajero

To Toyota Mark X μας «αποχαιρετά» (+vid)

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »