ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

VW ID.2all Concept: Ηλεκτρικό Polo με χώρους Golf και τιμή 25.000 ευρώ

 Σχολιάστε 
17.927 Επισκέψεις στο άρθρο (16/3/2023)
VW ID.2all Concept: Ηλεκτρικό Polo με χώρους Golf και τιμή 25.000 ευρώ
11 Φωτογραφίες »

Το πρωτότυπο Volkswagen ID.2all έκανε πρεμιέρα δείχνοντας επίσημα το επερχόμενο ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής της γερμανικής μάρκας, που θα έρθει στο μέγεθος του Polo αλλά με χώρους Golf και τιμή κάτω από 25.000 ευρώ!

Το πιο προσιτό ηλεκτρικό της VW

Το περιμέναμε και πλέον είναι εδώ. Η Volkswagen όπως είχε υποσχεθεί παρουσίασε το νέο ηλεκτρικό πρωτότυπο ID.2all στην προσπάθεια που καταβάλει για να κυριαρχήσει στην αγορά των ηλεκτρικών. Το πρωτότυπο μας δείχνει ουσιαστικά το επόμενο προσιτό ηλεκτρικό hatchback που θα φέρει στις ευρωπαϊκές αγορές η μάρκα, κάτι που θα συμβεί το 2025.

226 άλογα και ένα ηλεκτρικό μοτέρ

Ένα από τα ατού που θα έχει το ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής που θα βασιστεί στο ID.2all  θα είναι το κόστος απόκτησης. Σύμφωνα με τη VW αυτό θα ορίζεται κάτω από τις 25.000 ευρώ. Μάλιστα η γερμανική φίρμα υπογράμμισε ότι θα εξοπλίζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ που θα προσφέρει 226 άλογα και θα δίνει τη δυνατότητα στο χωρίς ρύπους hatchback να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 7 δευτερόλεπτα. 

Μήκος σαν Polo, μεταξόνιο σαν Golf

Το ID.2all βασίζεται σε μία πιο κοντή έκδοση της πλατφόρμας MEB. Έχει μήκος 4.050 χλστ., δηλαδή ανάλογο με αυτό το Polo, αλλά το μεταξόνιο των 2.600 χλστ. το φέρνει πιο κοντά σε αυτό του Golf. Αυτός είναι και ο λόγος που η μάρκα υπόσχεται ανάλογους χώρους στην καμπίνα. Από κει και πέρα το πλάτος του είναι στα 1.812 χλστ. και το ύψος του στα 1.530 χλστ.

LED μπάρες μπρος και πίσω, τοξωτή πίσω κολόνα σήμα κατατεθέν

Οι χώροι δεν είναι το μοναδικό στοιχείο που θα αντηχεί στο Golf, αφού το ίδιο ισχύει και για την εξωτερική εμφάνιση. Κυρίως η τοξωτή σχεδίαση της πίσω κολόνας είναι ξεκάθαρα εμπνευσμένη από το αρχικό Golf του 1974 που ήρθε δια χειρός Giugiaro και από τη VW σημείωσαν πως θα γίνει κοινό χαρακτηριστικό σε άλλα μελλοντικά Volkswagen. ¶λλα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν τις δυναμικές γραμμές στο καπό και στο πλάι, τα φουσκωμένα φτερά και τις 20άρες ζάντες, αλλά και το μικρό πίσω τζάμι εξαιτίας της γραμμής της οροφής. Στις δύο άκρες το ID.2all είναι εξοπλισμένο με LED φωτιστικά σώματα που ενώνονται μεταξύ τους μέσω μίας φωτιζόμενης μπάρας, πιο φαρδιάς απ' ότι έχουμε συνηθίσει. Θυμίζουμε άλλωστε πως το ID.2all παρουσιάζει ταυτόχρονα τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα που θα λανσάρει η μάρκα στα ηλεκτρικά της!

Χώροι α λα Golf με δύο οθόνες

Το ίδιο ισχύει και για το εσωτερικό στο οποίο η VW προσπάθησε να δώσει μία πιο premium εικόνα. Όπως τα περισσότερα νέα αυτοκίνητα, στο εσωτερικό του ID.2all κυριαρχούν οι οθόνες. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων μετράται στις 10,9 ίντσες, ενώ η οθόνη για το infotainment είναι 12,9 ιντσών. Η δεύτερη είναι οθόνη αφής, ωστόσο η Volkswagen τη συνδύασε με ένα περιστροφικό χειριστήριο στην κεντρική κονσόλα. Από κει και πέρα το τιμόνι φέρει και αυτό χειριστήρια. Επιστρέφοντας στον ψηφιακό πίνακα οργάνων, από τις εικόνες φαίνεται πως οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν μια ρετρό εμφάνιση για το ταχύμετρο που θυμίζει το Beetle, αλλά και μία ακόμα α λα Golf της δεκαετίας του 1970. Το ίδιο ισχύει και για την οθόνη του infotainment που μας μεταφέρει στην εποχή του ραδιοφώνου και του κασετόφωνου.
 
Μένοντας στο εσωτερικό, με τα πίσω καθίσματα στη θέση τους ο χώρος αποσκευών μπορεί να φιλοξενήσει 440 λίτρα, ενώ αν αυτά «πέσουν» τότε αυξάνεται στα 1.330 λίτρα. Αν μάλιστα πέσει και το κάθισμα του συνοδηγού τότε μπορεί κάποιος να μεταφέρει αντικείμενα με μήκος έως 2.200 χλστ. Αξίζει να σημειωθεί πως η παρουσία του ηλεκτρικού μοτέρ στο μπροστά μέρος ελευθερώνει χώρο αποθήκευσης και κάτω από το πάτωμα του πορτμπαγκάζ.

Συνέχεια του άρθρου >>>
FORD
FALKEN VS CONTINENTAL