ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Υπάρχουν σενάρια συνωμοσίας που αποδέχεστε για τα αυτοκίνητα;

Υπάρχουν σενάρια συνωμοσίας που αποδέχεστε για τα αυτοκίνητα;

Υπάρχουν σενάρια συνωμοσίας που αποδέχεστε για τα αυτοκίνητα;

4.625 Επισκέψεις στο άρθρο (15/6/2014)

Είναι όλοι εκεί απέναντί μας για να μας κοροϊδέψουν; Για να μας πάρουν τα λεφτά; Ακόμη και να μας σκοτώσουν; Πόσα σενάρια συνωμοσίας κυκλοφορούν για το αυτοκίνητο και τελικά μήπως κάποια από αυτά τα δέχεστε;

autotriti team

Τα πιο αγαθά σενάρια έχουν να κάνουν με το θέμα της κατανάλωσης. Οι «κακές» εταιρείες δεν κάνουν ότι μπορούν για να μειώσουν την κατανάλωση ώστε να μην θιχθούν τα συμφέρονται των εταιρειών καυσίμων. Τα αυτοκίνητα, λένε οι συνωμοσίες, θα μπορούσαν αν καίνε λιγότερο, η κατανάλωση όμως κρατιέται ψηλά επί τούτου. Και επειδή σε αυτή τη συνωμοσία συμμετέχουν όλοι, δεν μπορεί να ξεφύγει καμία μάρκα.
Αυτό το σενάριο παίζει συχνά όταν γίνεται προώθηση «εναλλακτικών» μέσων μείωσης της κατανάλωσης, όπως «συστήματα υδρογόνου», μαγικοί ιονιστές καυσίμου, ανορθωτές τάσης μπουζοκαλωδίων και πρόσθετα καυσίμου ή λιπαντικού που μειώνουν την κατανάλωση.
Το ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες «σφάζονται» για να επιβιώσουν μεταξύ της ύφεσης και ανάγκης για μειωμένη κατανάλωση και της νομοθεσίας που θέλει ελάχιστους ρύπους, φυσικά περνάει στα ψιλά.
Αλλο ένα σενάριο που παίζει πολύ είναι αυτό της «ημερομηνίας λήξης». Που θέλει δηλαδή τα αυτοκίνητα σήμερα να έχουν αραιά διαστήματα σέρβις με λιπαντικά που «κρατάνε» πολύ, μόνο και μόνο για να βγάλουν προβλήματα σε βάθος χρόνου, αργότερα, όταν θα έχει λήξη η εγγύηση.
 Η λογική εδώ είναι πως έτσι οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα μας εξαναγκάσουν να κάνουμε ακριβές επισκευές και να πληρώσουμε λεφτά από την τσέπη μας. Το γεγονός βέβαια πως η αξιοπιστία είναι το βασικότερο χαρακτηριστικό καλής φήμης μιας εταιρείας, χτίζεται λιθαράκι λιθαράκι και πως κρίνεται συστηματικά από δημοσκοπήσεις με τεράστιο κόστος και κόπο από τις αυτοκινητοβιομηχανίες, το προσπερνάμε. Για μία αντλία λαδιού που θα «εισπράξει» η εταιρεία από βλάβη, να χάσει έναν πελάτη, και το χειρότερο, να αποκτήσει έναν δυσφημιστή. Δύσκολο.
Το τελευταίο σε αυτή τη φουρνιά θεωριών, είναι πως τα αυτοκίνητα όταν τρακάρουν τσαλακώνονται παντού ώστε να μην επισκευάζονται, και να πρέπει κανείς να αγοράσει καινούργιο. Αυτό που φυσικά είναι άγνωστο σε όσους ασπάζονται αυτή τη θεωρία, είναι το γεγονός ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν από κοντά τις αυτοκινητοβιομηχανίες ώστε οι ζημιές σε ατυχήματα που δεν θέτουν σε κίνδυνο τη ζωή να είναι όσο το δυνατόν μικρότερες. Δεν είναι περίεργο, αφού κάθε λαμαρίνα που επισκευάζεται δεν είναι πληρωμένη από εμάς, αλλά από τις ασφαλιστικές. 
Η πίεση που δέχονται οι αυτοκινητοβιομηχανίες, από εταιρείες που είναι συχνά μεγαλύτερες από τις ίδιες, είναι τεράστια. Το ότι κάνουν τα αυτοκίνητά τους λοιπόν ευπαθή στα τρακαρίσματα είναι μάλλον αστείο, αφού τις ζημιές δεν τις πληρώνουμε εμείς. 
Και υπάρχουν και άλλα, ενώ σίγουρα θα έχετε ακούσει και εσείς πολλά. Τι λέτε λοιπόν; Τι ακούτε, τι πιστεύετε και τι νομίζετε πως είναι αλήθεια; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

elk test
NISSAN