Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας: Σπιρτόζικο και οικονομικό, θα το θέλαμε πιο ήσυχο

2.381 Επισκέψεις στο άρθρο (1/12/2025)
Η εμπλοκή του βενζινοκινητήρα είναι αρκετά συχνή και έντονα αντιληπτή ηχητικά, με τις επιδόσεις του Tiggo 4 να είναι από τις καλές στην κατηγορία και την κατανάλωση να περιορίζεται στα 6,0 λτ./100 χλμ

Η εμπλοκή του βενζινοκινητήρα είναι αρκετά συχνή και έντονα αντιληπτή ηχητικά, με τις επιδόσεις του Tiggo 4 να είναι από τις καλές στην κατηγορία και την κατανάλωση να περιορίζεται στα 6,0 λτ./100 χλμ. λόγω του υβριδικού συνόλου.

Το Chery Tiggo 4 εξοπλίζεται με ένα υβριδικό κινητήριο σύνολο που αποτελείται από έναν κινητήρα βενζίνης 1,5 λτ. (95 ίπποι) και έναν ηλεκτροκινητήρα, αποδίδοντας συνολικά 204 ίππους και 310 Nm ροπής. Το σύνολο γενικότερα δίνει προτεραιότητα στον ηλεκτροκινητήρα, χρησιμοποιώντας τον βενζινοκινητήρα κυρίως για τη φόρτιση της μπαταρίας και την παροχή επιπλέον ισχύος όταν χρειάζεται. Αυτό αλλάζει σε ταχύτητες ταξιδιού, όπου το ρυθμό δίνει ο βενζινοκινητήρας και το ηλεκτρικό μοτέρ υποβοηθά. Κλείνοντας σχετικά με την αρχή της λειτουργίας, η ισχύς μεταφέρεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων.


Στην πράξη τώρα, η εμπλοκή του βενζινοκινητήρα είναι αρκετά συχνή και έντονα αντιληπτή ηχητικά, ειδικά στη διαδικασία της επιτάχυνσης, δίνοντας την αίσθηση πως δεν συμβαδίζει με τα χιλιόμετρα στο κοντέρ, λόγω και του πατιναρίσματος από το κιβώτιο. Θυμίζει CVT αλλά με περισσότερο θόρυβο από τον κινητήρα. Βέβαια στο δια ταύτα που είναι και το σημαντικό οι επιδόσεις είναι καλές. Τα 3,9 δλ. για το 60-100 χλμ./ώρα και τα 5,2 για το 80-120, είναι από τα καλύτερα νούμερα της κατηγορίας και εξασφαλίζουν ένα άνετο, γρήγορο και ασφαλές προσπέρασμα, ενώ να πούμε ότι η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 150 χλμ./ώρα, νούμερο  χαμηλό αν και επί του πρακτέου δεν επιτρέπεται πουθενά στην ελληνική επικράτεια να οδηγήσεις με αυτήν την ταχύτητα.   

Σε κάθε περίπτωση πάντως, το σύνολο όπως καταλαβαίνετε, έχει πολύ συγκεκριμένη στόχευση: Την οικονομία, και ναι τα καταφέρνει καλά. Καίει 4,2 λτ./100 χλμ. μέσα στην πόλη χάρη στη μεγάλη του μπαταρία των 1,83 kWh (στα περισσότερα full hybrid είναι κάτω από 1 kWh) και 5,0 λτ. στο ταξίδι που είναι από τα καλύτερα της κατηγορίας. Από την άλλη η μεγάλη μπαταρία απαιτεί και πιο συχνή φόρτιση (από τον κινητήρα), συνεπώς σε μια μικτή διαδρομή θα κάψει γύρω στα 6,0 λτ., χαμηλό για βενζινοκίνητο από τη μία, όμως έχουμε δει και πιο χαμηλά νούμερα σε υβριδικά από την άλλη.  
 

Σελίδα 1Δοκιμή Chery Tiggo 4: Full hybrid με 204 ίππους και VFM
Σελίδα 2Σχεδίαση: Ώριμη εμφάνιση με μοντέρνα στοιχεία
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Προσεγμένη κατασκευή με πολύ καλούς χώρους
Σελίδα 4Κινητήρας: Σπιρτόζικο και οικονομικό, θα το θέλαμε πιο ήσυχο
Σελίδα 5Στο δρόμο: Σε οικογενειακούς ρυθμούς…
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά