Η σχεδίαση ακολουθεί μίνιμαλ αισθητική με την κλασσική διάταξη που έχουν τα περισσότερα κινέζικα μοντέλα. Δηλαδή δύο μεγάλες οθόνες και μια φαρδιά «γέφυρα» στην κονσόλα.
Στο εσωτερικό η σχεδίαση ακολουθεί μίνιμαλ αισθητική με την κλασική διάταξη που έχουν τα περισσότερα κινέζικα μοντέλα. Δηλαδή δύο μεγάλες οθόνες και μια φαρδιά «γέφυρα» στην κονσόλα. Στο Chery Tiggo 4, οι οθόνες είναι ενωμένες σε ένα πάνελ, το οποίο αισθητικά δίνει μια hi-tech αύρα, ωστόσο το τιμόνι κρύβει από τον οδηγό μέρος από την οθόνη του infotainment. Ωραία προσθήκη στην κεντρική κονσόλα, η απτική επιφάνεια για το χειρισμό του κλιματισμού, όπως και τα φυσικά πλήκτρα ακριβώς από πάνω της. Πέρα από το αισθητικό κομμάτι εξυπηρετούν και στην εργονομία της καμπίνας, ενώ η συνολική αίσθηση ποιότητας στην καμπίνα δείχνει ότι έχει γίνει προσεγμένη δουλειά, με μαλακές επενδύσεις στο ταμπλό και το πάνω μέρος των θυρών, καθώς και στιβαρή συναρμολόγηση.
Οι χώροι για τους επιβάτες είναι από τους πολύ καλούς που συναντάμε στην κατηγορία με 18 εκ. αέρα για τα γόνατα των πίσω επιβατών και 9 εκ. για τα κεφάλια τους.
Έπειτα, οι χώροι για τους επιβάτες (με βάση και τις μετρήσεις μας στο Autotriti Test center) είναι από τους πολύ καλούς που συναντάμε στην κατηγορία με 18 εκ. αέρα για τα γόνατα των πίσω επιβατών και 9 εκ. για τα κεφάλια τους (ο μεγαλύτερος στην κλάση). Δηλαδή θα κάτσουν επιβάτες με ύψος μέχρι 1,93 μ. ύψος, ενώ το 1,36 μ. του εσωτερικού φάρδους πίσω, θα καλύψει τις μεταφορικές ανάγκες 3 επιβατών. Τέλος ο χώρος αποσκευών με χωρητικότητα 430 λτ. είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας, ωστόσο είναι τοποθετημένη στο πάτωμα επηρεάζοντας το επίπεδο σχήμα του.