• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
3 φωτογραφίες »

Golf GTI «Edition 30»: Ξεχωρίζουν οι πλαϊνές ποδιές, οι σκουρόχρωμες 18άρες ζάντες και οι 30 επιπλέον ίπποι!

GTI MK5: Ο τουρμπάτος... 200 ίππων!

107.279 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/6/2021

Ένα από τα πιο ολοκληρωμένα αυτοκίνητα που θα μπορούσε να αγοράσει κάποιος το 2004 ήταν το Golf GTI πέμπτης γενιάς. Ποιοτικότατο, «χτισμένο» πάνω σε πλατφόρμα με ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα και ένας ολοκαίνουριος κινητήρας που έσπαγε το φράγμα των 200 ίππων ήταν τα χαρακτηριστικά που καθιστούν την πέμπτη γενιά ως μία από τις καλύτερες στην ιστορία του δημοφιλούς hatchback. Κάτω από το καπό του βρίσκεται ο «πασπαρτού» πλέον 2.0 TFSI, ένας 2λιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού που αποδίδει 200 ίππους και 280 Nm ροπής, ο οποίος του δίνει τη δυνατότητα να επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 km/h σε μόλις 6,8 δευτερόλεπτα. Την περίοδο που βρισκόταν στην παραγωγή το Golf V, η Volkswagen γιόρτασε τα 30 χρόνια Golf με την επετειακή έκδοση «Edition 30». Βασικό χαρακτηριστικό ήταν η αυξημένη ιπποδύναμη του 2.0 TFSI, με την απόδοση να φτάνει στους 230 ίππους, τη ροπή στα 300 Nm και τη βελόνα του κοντέρ να αγγίζει τα 100 χλμ/ώρα σε 6,6 δευτερόλεπτα, στην περίπτωση που το αυτοκίνητο εξοπλιζόταν με το DSG.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο «πασπαρτού» πλέον 2.0 TFSI, ένας 2λιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού που αποδίδει 200 ίππους και 280 Nm ροπής.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο «πασπαρτού» πλέον 2.0 TFSI, ένας 2λιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού που αποδίδει 200 ίππους και 280 Nm ροπής.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 



Ποιοτικότατο και «χτισμένο» πάνω σε πλατφόρμα με ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα, χαρακτηριστικά που καθιστούν την πέμπτη γενιά ως μία από τις καλύτερες στην ιστορία του δημοφιλούς hatchback.

Ποιοτικότατο και «χτισμένο» πάνω σε πλατφόρμα με ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα, χαρακτηριστικά που καθιστούν την πέμπτη γενιά ως μία από τις καλύτερες στην ιστορία του δημοφιλούς hatchback.

Ξέρετε ότι:
  • Οι σχεδιαστές της Volkswagen κατάφεραν να μειώσουν τον συντελεστή οπισθέλκουσας της τρίτης γενιάς Golf GTI στο 0,34. Να υπενθυμίσουμε ότι η δεύτερη γενιά βρισκόταν στο 0,42.
  • Η έκδοση με τους διπλούς εκκεντροφόρους «συνοδευόταν» από μεγαλύτερα εμπρός φρένα και λίγο πιο σκληρή ανάρτηση.
  • Στην τέταρτη γενιά Golf υπήρξε για πρώτη φορά έκδοση πετρελαίου με την ονομασία GTI, ενώ στις προηγούμενες γενιές σε αντίστοιχες περιπτώσεις το όνομα ήταν GTD.

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
(κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »