Σε πρώτη φάση, κάτω από το καπό βρέθηκε ο υπερτροφοδοτούμενος 1.800άρης με τρεις βαλβίδες εισαγωγής και δύο εξαγωγής.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Σε πρώτη φάση, κάτω από το καπό βρέθηκε ο υπερτροφοδοτούμενος 1.800άρης με τρεις βαλβίδες εισαγωγής και δύο εξαγωγής.

GTI MK4: O «20βάλβιδος»

127.579 Επισκέψεις στο άρθρο

Μπορεί σχεδιαστικά να μην κέρδισε τις καλύτερες εντυπώσεις, αλλά το Volkswagen Golf GTI τέταρτης γενιάς δε θα μπορούσε να λείπει από την κορυφαία τριάδα. Μην ξεχνάμε, άλλωστε, ότι σε αυτό το μοντέλο συναντήσαμε για πρώτη φορά το επαναστατικά σύστημα διπλού συμπλέκτη DSG (Golf R32), αλλά και τον θρυλικό «1.8Τ-20V» που κινούσε την έκδοση GTI.

Μερικά χρόνια αργότερα, κάτω από το καπό τοποθετήθηκε μία ισχυρότερη έκδοση του 1.8Τ-20V, με την ιπποδύναμη να αυξάνεται στους 180 ίππους.

Μερικά χρόνια αργότερα, κάτω από το καπό τοποθετήθηκε μία ισχυρότερη έκδοση του 1.8Τ-20V, με την ιπποδύναμη να αυξάνεται στους 180 ίππους.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Διαβάστε ακόμη: #memories | 1.8T 20V: Αφιέρωμα στις πέντε βαλβίδες ανά κύλινδρο

Σε πρώτη φάση, κάτω από το καπό βρέθηκε ο υπερτροφοδοτούμενος 1.800άρης με τρεις βαλβίδες εισαγωγής και δύο εξαγωγής. Η απόδοση έφτανε στους 150 ίππους και η κίνηση περνούσε ασφαλώς στους εμπρός τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων 5 σχέσεων. Μερικά χρόνια αργότερα, τοποθετήθηκε μία ισχυρότερη έκδοση του 1.8Τ-20V, με την ιπποδύναμη να αυξάνεται στους 180 ίππους, ενώ αξιοσημείωτη διαφορά ήταν και το σασμάν 6 σχέσεων. Στην τέταρτη γενιά του Golf GTI υπήρξε για πρώτη φορά έκδοση με 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα 150 ίππων, ενώ για τα 25 χρόνια GTI κυκλοφόρησε η «25th Anniversary», επετειακή έκδοση που ξεχώριζε λόγω του ανασχεδιασμένου bodykit και των ζαντών αλουμινίου μεγέθους 18 ιντσών της BBS.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda