" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

To ανανεωμένο VW Golf

Διαβάστηκε από 8033 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/11/2016

H VW παρουσίασε την ανανεωμένη γενιά του Golf, προσφέροντάς του περισσότερα συστήματα τεχνολογίας, αλλά και ενισχύοντας τη γκάμα των κινητήρων του με έναν νέο 1.500άρη turbo βενζινοκινητήρα.

 
Η ανανεωμένη γενιά του VW Golf παρουσιάζεται 4 χρόνια μετά το λανσάρισμα της 7ης γενιάς του μοντέλου, έχοντας αρχικά στο πεδίο της εμφάνισης, ένα ελαφρώς ανανεωμένο αμάξωμα, στα γνωστά πρότυπα της μάρκας. Έτσι, ξεχωρίζουμε τους «φρεσκαρισμένους» εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, τα νέα LED πίσω φώτα και τα πλήρως LED εμπρόσθια, μαζί με τα νέα σχέδια ζαντών και χρώματα για το αμάξωμα. Στο εσωτερικό από την άλλη, ξεχωρίζει η προσθήκη μια νέας και πολύ μεγάλης οθόνης 9,2 ιντσών για το σύστημα infotainment, τις λειτουργίες του οποίου μπορεί κανείς να χειριστεί ακόμη και μέσω ειδικών χειρονομιών! Παράλληλα, για πρώτη φορά σε Golf έρχεται ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων Active Info Display, στα πρότυπα του Virtual Cockpit της Audi.
 
Με νέους κινητήρες και συστήματα ασφαλείας
 
Στο πεδίο των κινητήρων το ανανεωμένο VW Golf μας γνωρίζει τη νέα γενιά turbo κινητήρων βενζίνης του VW Group με την ονομασία «1,5 TSI Evo» και απόδοση 130 και 150 ίππων. Τα μοτέρ αυτά διαθέτουν σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων, που τα βοηθά να επιτύχουν χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Αναβάθμιση υπάρχει και στο πιο σπορ VW Golf GTI με 2λιτρο turbo μοτέρ στα 230 άλογα, αλλά και στο VW Golf GTI Performance με 245 ίππους (+15 άλογα). Στα κιβώτια, η μοναδική αλλαγή αφορά στην αντικατάσταση του 6τάχυτου αυτόματου DSG από ένα νέο 7άρι αυτόματο DSG. Ενίσχυση έχουμε τέλος και στα συστήματα ασφαλείας, με νέο Σύστημα Εμπρόσθιας Πρόσκρουσης που αναγνωρίζει και πεζό, αλλά και αναβαθμισμένο σύστημα Traffic Jam Assist, που μπορεί να πάρει τον έλεγχο του τιμονιού, των φρένων και της επιτάχυνσης σε ταχύτητες έως και 60 χλμ./ώρα.

Eσωτερικό: Πιο high tech διάκοσμος

Το εσωτερικό του ανανεωμένου Golf αναμένεται ελαφρώς ανανεωμένο σχεδιαστικά με στοιχεία όμως που αναδεικνύουν τον high tech αέρα του και που έχουμε γνωρίσει σε άλλα μοντέλα του ομίλου. Το σύστημα infotainment για παράδειγμα, ενσωματώνει οθόνη αφής 9,5” (8” στο υπάρχον) και προσφέρει διευρυμένες δυνατότητες συμβατότητας με smartphones κλπ., ενώ υπάρχει και ειδική θέση για την ασύρματη φόρτισή τους. Άλλο στοιχείο εκσυγχρονισμού αποτελεί ο εντυπωσιακός ψηφιακός πίνακας οργάνων Active Info Display, στα πρότυπα του Virtual Cockpit της Audi, των 12,3 ιντσών που προσφέρεται προαιρετικά. Η ποιότητα αναμένεται να βρίσκεται στα ήδη πολύ καλά επίπεδα και της υπάρχουσας γενιάς του, με το ανάλογο φινίρισμα και συναρμολόγηση. Όπως είναι φυσικό και στον τομέα των χώρων δεν θα υπάρχουν αλλαγές, καλύπτοντας άνετα τις μεταφορικές ανάγκες 4 επιβατών και των αποσκευών τους.

 

 
  • Japan Flag

    CEO VW: "7 γενιές Golf! Για 7 γενιές σας τα παίρνουμε χοντρά και συνεχίζετε με τις διαφημίσεις μας να μας προτιμάτε! Σας ευχαριστούμε πολύ γι' αυτό και εμείς όλοι εδώ στη VW σας υποσχόμαστε να συνεχίσουμε να φτιάχνουμε ακριβά ζημιάρικα αυτοκίνητα με ακριβά σέρβις ώστε να είστε απόλυτα ικανοποιημένοι! Μην ανησυχείτε! Δεν θα γίνουμε ποτέ αξιόπιστοι όπως οι Ιάπωνες! Δεν μπορούμε αλλά και δεν θέλουμε γιατί ξέρουμε ότι γι' αυτό το λόγο μας προτιμάτε εδώ και 40 χρόνια! Στην 7η γενιά δώσαμε όλο μας το πάθος μας και καταναλώσαμε χιλιάδες εργατοώρες στο να φτιάξουμε καλύτερα πλαστικά ώστε να βυθίζεται όλο το χέρι σας μέσα, οι ραφές στα καθίσματα έγιναν στο χέρι από εξαιρετικής ποιότητας μετάξι, επειδή οι βλάβες θα είναι συχνότερες επινοήσαμε τη φωνητική ειδοποίηση και το αυτοκίνητο θα σας λέει με μια αισθησιακή θηλυκή φωνή ότι θα σας αφήσει στο δρόμο πολύ σύντομα και πλέον αυτόματα θα στέλνει σήμα στην οδική ώστε να μην ψάχνετε το τηλ της οδικής (αυτό το σούπερ hi-tech θα είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις!), ο πίνακας οργάνων θα έχει ένα ήρεμο φωτισμό για να σας χαλαρώνει τα νεύρα από τις πολλές ζημιές, οι χώροι θα συνεχίσουν να είναι οι μικρότεροι της κατηγορίας όπως και τα καθίσματα που θα χωράει μόνο ο ποπος σας και τα πόδια σας θα κρέμονται απέξω, σχεδιαστικά δεν αλλάζουμε γιατί εσείς μπορεί να έχετε λεφτά για πέταμα αλλά εμείς όχι (έχουμε και κάτι πρόστιμα να πληρώσουμε) και πολλές άλλες ευχάριστες εκπλήξεις αναξιοπιστίας που είμαστε σίγουροι ότι θα σας ενθουσιάσουν! Πιστεύουμε ότι με την 7η γενιά ξεπεράσαμε τον εαυτό μας!"

      123
  • Πειραιωτης

    Απογοητευση και βαρεμαρα επαναληψη και απλη φωτοτυπια! Χωρις σημασια με σχεδιο απαρχιωμενο περιμενει να το διαφημησουν αυτη που ξερουν για να κανει καριερα,ισως και κανενα βραβειο απο τους γνωστους φιλους και ολα καλα. Αποτυχια απλα που δεν ενδιαφερει απο την στιγμη που δεν φερνει τιποτα καινουργιο. Φερνει χασμουρητο....ωρα για υπνο!!

      67
  • Νίκος

    Με ολοκαίνουριο κινητήρα και κιβώτιο παίζεις απλά με την τύχη σου: θα χαλάσει, δεν θα χαλάσει, θα χαλάσει, δεν θα χάλάσει...

      24
  • Γιαννης

    Αλλαξε ο Μανωλιος & εβαλε τα ρουχα του αλλιως! Κατα τα αλλα ... ανανεωση λεει!!! Το group συνεχιζει να μας δουλευει κανονικα!!

      24
  • Σπυρος

    Πετυχημενη συνταγη δεν αλλαζει. Το συγκεγκριμενο μοντελο δεν χρειαζεται να αλλαξει τελειως η εμφανιση του σε καθε αλλαγη μοντελου για να πουλησει. Αφηνει τις φανφαρες για τους υπολοιπους του κλαδου. Αλλωστε αυτη η πολιτικη δεν "θαβει" και τα προηγουμενα μοντελα,κραταει την μεταπωλητικη αξια ψηλα. Δεν χρειαζεται καποιοι να κραζουν καθε αρθρο με μοντελα VW. Στο κατω κατω δεν υποχρεωνεται κανεις να τα αγορασει με το ζορι.

      18
  • France

    Γερμανικό;Ούτε πλυντήριο κι αυτό ακόμη ...samsung είναι κι αξιόπιστο,αντικατέστησε ένα προβληματικό bosch που είχα

      11
  • AK

    Είναι μια ακόμα ολοκληρωμένη πρόταση στην κατηγορία που αποτελεί τον 'leader' της αγοράς το ολόφρεσκο Golf και όπως φάνηκε και στην χθεσινή παρουσίαση (για όσους δεν είδαν live) με τις καινοτόμες του προσεγγίσεις σε ενεργητική-παθητική ασφάλεια,design και σχεδιαστική σοβαρότητα,ποιότητα κατασκευής και connectivity (που θα ζήλευαν οι εξ ανατολών 85% πλαστικό και 7 φορές ανακύκλωση από τις εταιρίες 'ανάκλησης οχημάτων'). VW ...for ever!

      10
  • anti-vw

    Λουκία,miele πλυντήριο super-duper είχε και στο σπίτι και ο ξαδέρφος μου και μάλιστα από τα πολύ καλά μοντέλα και φυσικά μέσα σε μια 3ετία παρέδωσε το πνεύμα του ,του ζητάγανε 200 ευρώ για να το φτιάξουν,το πέταξε όπως ήταν και πήρε LG και ησύχασε με τις γερμανικές βλακείες.

      8
  • anti-vw

    Το καλύτερο αυτοκίνητο όλων των εποχών! Για αυτό και έχει τόσο μακροχρόνια πορεία. 

      7
  • Μάνος

    Είναι ωραίο και σοβαρό, οι διακριτικές μικρές αλλαγές το κάνουν πιο ελκυστικό... έχει ωραία ποιότητα μέσα κι έξω... Βέβαια κρίμα που η VW κάνει απατεωνιές και κρίμα που θα 'χει προβλήματα αξιοπιστίας. Έχει πολύ καλά χαρακτηριστικά που το κάνουν ολοκληρωμένο στην κατηγορία του και ελκυστική ώριμη σχεδίαση Golf για αυτό μ' αρέσει. Στο κόκκινο και το χρυσό είναι πολύ όμορφο και νεανικό!

      7
  • anti-vw

    AK,μήπως το γρούπ χρησιμοποιεί ανακυκλώμενα υλικά γιατί οι άνθρωποι του νοιάζονται για το περιβάλλον; Φίλος που μου έδωσε 40000 ευρώ έχει κάποια προβλήματα, όμως εγώ συνεχίζω να πιστεύω ότι το γρούπ είναι κορυφή!

      4
  • Dikaios

    Paidia den kserw an einai problhmatika genika ta golf. Mporei se merikous na exoun tuxei problhmata alla egw den exw tetoia empireia. Eixa parei kainourio to 1999 ena golf 2litro atmosfairiko cabrio kai to poulhsa meta apo 7 xronia kai 150 xiliades Km kai to autokinhto htan skuli. Den eixe xalasei tipota! kai den htan oti to prosexa kai idiatera kai to edeina kai se allous na pane 8alassa ktlp. Htan to golf 3 kai profanws den eixe kai tosa hlektronika. Pragmatika kai fun to drive kai aksiopisto.

      4
  • Γιάννης Ζ.

    Όταν έχεις λεφτά για πέταμα ένα είναι το δίλημμα: Να τα αφήσεις να στα φάει ο Τσίπρας ή να πάρεις GOLF;

      4
  • Τasos

    Japan Flag δεν ξέρω τι απογοήτευση έχεις φάει με το 4άρι αλλά δε σημαίνει ότι το Golf είναι το πιο ζημιάρικο και κακό αυτοκίνητο.Το Golf έχει δείξει σε πολλά αυτοκίνητα της κατηγορίας του τις εξελίξεις όσο και αν σας κακοφαίνεται απλά όπως έχω πει η VW τα έκανε με λάθος τρόπο και η συμπεριφορά της προς τον πελάτη είναι απερίγραπτα κακή. Επίσης επειδή όλοι λέτε και λέτε το Golf είναι πάντα το μέτρο σύγκρισης στην κατηγορία.Το ξέρετε και μόνοι σας αλλά όχι το μόνο που έχετε να πείτε είναι για τα λάδια και τα προβλήματα που είχε η προηγούμενη γενιά ΚΥΡΙΩΣ. Πάω στοίχημα ότι ελάχιστοι ξέρουν ότι τα μοτέρ στο 7άρι έχουν βελτιωθεί και ότι δεν έχουν πια καδένα αλλά ιμάντα χρονισμού.Προκειμένου όμως να κράξει ο καθένας και να βγάλει τη χολή,λέει ότι θέλει και ότι του κατέβει από το μυαλό. Και όχι δεν υποστηρίζω το αυτοκίνητο αλλά έχω σιχαθεί να βλέπω όλους να κράζουν το Golf και να μην κοιτάνε τα δικά τους τα στραβά. Το αυτοκίνητο είναι πολύ ολοκληρωμένο μακράν πιο ποιοτικό από τα υπόλοιπα έίτε σας αρέσει είτε όχι και σε κάποιες εκδόσεις είναι και καλό οδηγικά με τον άξονα των πολλαπλών. Δυστυχώς η αντιπροσωπεία και η συνολική συμπεριφορά του έχουν κάνει ανεπανόρθωτη ζημιά στην εικόνα του. Όσοι δεν θέλετε να το πάρετε μην το πάρετε.Δεν σας έβαλε κανείς το μαχαίρι στο λαιμό και κάνετε λες και σας εξαναγκάζουν να το πάρετε.

      3
  • loukia

    Σαν σχεδιασμός ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ, είναι κλασσικός και το κλασσικό σχήμα είναι πάντα στην μόδα.- Όσον αφορά τις μάρκες στις λευκές συσκευές κύριε France και η miele είναι μία σταθερή αξία...

     

Δοκιμή: Νέα Toyota Corolla Hybrid

Οδηγήσαμε το Dacia Duster Pick-Up

Video: Nέο Opel Corsa GSi

Η Ford ο μεγάλος χορηγός της TRIMORE-XTERRA Greece

Η κίνηση στους δρόμους

Μάρκες που δεν φτιάχνουν αυτοκίνητα: Γίνεται;

Τα 5 μικρομεσαία με τον μεγαλύτερο χώρο αποσκευών

6 σημεία ελέγχου του πέλματος

Βάλε αγωνιστικό κάθισμα!

120 χρόνια Opel με 120 SUV σε μοναδικές τιμές!

Στην παραγωγή η Aston Martin DBS «59»

Ετοιμάζεται το νέο Toyota Yaris στο Ring (+video)

Φουτουριστικό και αυτόνομο το Exeed E-IUV

Nέο Τοyota Proace City

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

PEUGEOT: Nέο Peugeot 508 από 29.900€

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »