Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  29/6/2011
TEST
Citroen DS4 1,6 THP 200 PS
Και τώρα, κάτι το διαφορετικό!
Διαβάστηκε από 43033 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:29/6/2011
Το δεύτερο μοντέλο της
Το δεύτερο μοντέλο της "μάρκας μέσα στη μάρκα" DS της Citroen, κλέβει τις εντυπώσεις με τον πλουραλιστικό του χαρακτήρα και προβάλλεται απέναντι στον ανταγωνισμό ως κάτι ξεχωριστό και μοναδικό, ειδικά στην κορυφαία έκδοση με τους 200 ίππους.
Το δεύτερο μοντέλο της
Από πλευράς διαστάσεων, το DS4 είναι μικρότερο σε μήκος από το C4 (-54 χλστ.), έχει ελαφρώς μεγαλύτερο μεταξόνιο (+4 χλστ.) και είναι πιο υψηλό κατά 34 χλστ. Επίσης, η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 33 χλστ., δίνοντάς του έναν Crossover χαρακτήρα.
Η σειρά DS της Citroen επεκτείνει την προσφερόμενη γκάμα των μοντέλων της με το λανσάρισμα και στη χώρα μας του νέου DS4. Πρόκειται για το μικρομεσαίο και δεύτερο αυτοκίνητο DS μετά από το μικρό DS3 που ακολουθεί τις βασικές αρχές της μάρκας, δηλαδή τη σχεδιαστική πρωτοπορία και την avant-garde τεχνολογία.
Με ένα μάλιστα αμάξωμα, που χρησιμοποιεί στοιχεία από τρεις διαφορετικές κατηγορίες οχημάτων (μικρομεσαία χάτσμπακ,
Crossover και κουπέ), το DS4 δείχνει ακόμη πιο πρωτοποριακό, μοναδικό και τελικά, εναλλακτικό, όχι μόνο σε σχέση με το DS3, αλλά και με οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο των διαστάσεών του.
Έχει τη δική του προσωπικότητα
Το νέο DS4, όπως και οποιοδήποτε υπάρχον ή μελλοντικό μοντέλο της σειράς DS, βασίζεται σε αυτοκίνητο της Citroen και εν προκειμένω στο C4. Όμως, το νέο γαλλικό δημιούργημα έχει τη δική του ξεχωριστή προσωπικότητα, όπως αυτή εκφράζεται πρωτίστως και κυριότερα, από τη σχεδίασή του. Εδώ, οι ομοιότητες με το C4 ξεκινούν και… τελειώνουν στο εμπρόσθιο τμήμα (τα φωτιστικά του C4 έρχονται ελαφρώς ραφιναρισμένα, η γρίλια της μάσκας του είναι χρωμιωμένη), χωρίς πάντως να λείπει η μοναδικότητα, μέσω της παρουσίας ενός νέου και πιο ντιζαϊνάτου προφυλακτήρα. Στο πλάι, οι διαφορές είναι πολύ περισσότερες και κυρίως, πιο έντονες, αφού οι θόλοι των τροχών έχουν τονιστεί και είναι πιο μυώδεις, το περίγραμμα των παραθύρων είναι χρωμιωμένο, ενώ υπάρχει και το οπτικό τρικ με τις κρυμμένες χειρολαβές των μικρών σε μέγεθος πίσω θυρών, που τονίζουν το κουπέ του σχήματος. Πολύ περισσότερο όμως η κουπέ εμφάνιση του DS4 τονίζεται στο πίσω τμήμα, με το "πέσιμο" της οροφής πάνω στα φωτιστικά, το μικρό μέγεθος του παρμπρίζ, αλλά και την αεροτομή στο τελείωμα της οροφής.
Πλήρως εξοπλισμένο με τιμή 28.000 ευρώ
Στην κορυφαία επιλογή με τον κινητήρα των 200 ίππων, όπως αυτή της δοκιμής μας, το DS4 διαθέτει έναν πλήρη εξοπλισμό με στάνταρ ESP, όλο το ηλεκτρικό πακέτο, κλιματισμό, ηχοσύστημα, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, φώτα ημέρας LED κ.λπ. Η ενδεικτική τιμή της έκδοσης αυτής είναι 28.000 ευρώ, ενώ για την αρχική έκδοση με τον 1,6 VTi των 120 ίππων, η ενδεικτική τιμή είναι 19.500 ευρώ και για την έκδοση turbo με τους 156 ίππους, οι τιμές ορίζονται από 22.500 ευρώ.
Διαστάσεις: Μήκος: 4.275 χλστ., πλάτος: 1.810 χλστ., ύψος: 1.523 χλστ. και μεταξόνιο: 2.612 χλστ.
(+):
Εμφάνιση | Διαφορετικότητα | Ποιότητα κατασκευής | Απόδοση κινητήρα-επιδόσεις | Οδική συμπεριφορά
(-): Αίσθηση τιμονιού στις στροφές | Μικρό άνοιγμα πίσω θυρών και μη ανοιγόμενα παράθυρα

 
 Citroen DS4 1,6 THP 200 PS
Εσωτερικό
Κινητήρας-Κιβώτιο
Χώροι
Στο δρόμο
Παθητική ασφάλεια
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός