Mazda CX-5: νέες φωτογραφίες και βίντεο

(2/9/2011)

Περισσότερες φωτογραφίες που αυτή τη φορά δείχνουν και το πίσω μέρος, αλλά και βίντεο από τις τελικές δοκιμές του πρωτότυπου CX-5 δίνει στη δημοσιότητα η Mazda.

Οι φωτογραφίες των δοκιμών του πρωτοτύπου σε καμουφλαρισμένη μορφή

Η πρώτη φωτογραφία του πίσω μέρους του CX-5

Η πρώτη φωτογραφία του πίσω μέρους του CX-5

Το αυτοκίνητο αρχικά θα διατεθεί με δύο κινητήρες, έναν βενζίνης και έναν πετρελαίου

Το αυτοκίνητο αρχικά θα διατεθεί με δύο κινητήρες, έναν βενζίνης και έναν πετρελαίου

  • Οι φωτογραφίες των δοκιμών του πρωτοτύπου σε καμουφλαρισμένη μορφή
  • Η πρώτη φωτογραφία του πίσω μέρους του CX-5
  • Το αυτοκίνητο αρχικά θα διατεθεί με δύο κινητήρες, έναν βενζίνης και έναν πετρελαίου
Το Mazda CX-5 ή αλλιώς το μικρό CX-7, το γνωρίζουμε ήδη από τις αρχές Αυγούστου όπου η ιαπωνική εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες της τελικής μορφής του μοντέλου, μαζί με μερικά περιορισμένα τεχνικά στοιχεία. Πλησιάζοντας λοιπόν προς την έκθεση της Φρανκφούρτης όπου το μικρομεσαίο crossover θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο του, η εταιρεία θέλοντας να κρατήσει το ενδιαφέρον ζωντανό, και την αγωνία στα ύψη, παρουσιάζει την πρώτη φωτογραφία που δείχνει το πίσω μέρος του μοντέλο, αλλά και αρκετό φωτογραφικό υλικό από τις τελικές δοκιμές της πρωτότυπης έκδοσης παραγωγής, έστω κιΆ αν αυτές δείχνουν καμουφλαρισμένο το αυτοκίνητο.Να θυμίσουμε εδώ ότι το νέο CX-5 θα χρησιμοποιεί σειρά κινητήρων που θα είναι φυσικά σύμφωνοι με τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές, ενώ τουλάχιστον σε πρώτη φάση η γκάμα θα περιλαμβάνει τον SKYACTIV-G 2.0 βενζινοκινητήρα και τον SKYACTIV-D 2.2 πετρελαιοκινητήρα που θα διατίθεται σε εκδόσεις Standard Power και High Power. Οι ιπποδυνάμεις δεν έχουν ανακοινωθεί επίσημα, όμως δημοσιεύματα του ευρωπαϊκού ειδικού τύπου θέλουν τους κινητήρες να αποδίδουν 165 και 170 ίππους αντίστοιχα. Τα σύνολα του CX-5 θα παρουσιάζουν επίπεδα ρεκόρ της σχέσης συμπίεσης με αυτή να αγγίζει το 14:1, εξασφαλίζοντας ιδανική απόδοση, ενώ οι χαμηλές εκπομπές ρύπων είναι μέσα στο πρόγραμμα με αυτές να περιορίζονται σε κάτω από 120 γρ./χιλιόμετρο για τον κινητήρα SKYACTIV-D 2.2 (έκδοση Standard Power SKYACTIV-D 2.2 με κίνηση στους εμπρός τροχούς, SKYACTIV-MT χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και i-stop).

Η πρώτη φωτογραφία του πίσω μέρους του CX-5

Η πρώτη φωτογραφία του πίσω μέρους του CX-5

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
4green