• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Είσαι σίγουρος πως τα τέλη θα είναι τα ίδια και του χρόνου; 
Για ποια μάρκα έκανες στροφή 180 μοίρες και τώρα σου αρέσει;
Εσύ το λάτρεψες και ας ήταν της «σειράς»!
Νέο Punto: Πως θα καταφέρει να μην μοιάζει στα 208, Corsa & C3;
Δεν γουστάρεις ηλεκτρονικά; Τώρα είναι η ευκαιρία να αγοράσεις αμάξι
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Εσένα είναι ακόμη το τριάκτινο το αγαπημένο σου τιμόνι;
Διαβάστηκε από 6617 αναγνώστες

Ετοιμάσου να σου λείψει αφού τη θέση του παίρνουν ένα σωρό σχήματα, με δύο ή τέσσερις ακτίνες. Ετοιμάσου να σου λείψει αφού τη θέση του παίρνουν ένα σωρό σχήματα, με δύο ή τέσσερις ακτίνες. Το πάθος για το τριάκτινο τιμόνι ίσως να έχει τη ρίζα του στα μικρά τιμόνια της Ferrari τις δεκαετίες που ο αερόσακος ήταν ακόμη άγνωστη λέξη. Όμως οι τρεις ακτίνες, ή μπράτσα, γίνονται πλέον όλο και πιο σπάνια. Εσένα θα σου λείψουν;

Για όσους ακόμη δεν έχουν δει τι συμβαίνει, ρίξτε μια ματιά στα σαλόνια των νέων μοντέλων. Τα κλασικά τιμόνια με τρεις ακτίνες που ήταν στάνταρ σε πολλά μοντέλα, δίνουν τη θέση τους είτε σε μοντέλα με δύο είτε με τέσσερα μπράτσα.

Δες για παράδειγμα τα περισσότερα Peugeot. Η κάτω ακτίνα απλά «κόπηκε». Ή τη νέα Octavia, χωρίς κάτω ακτίνα. VW, Seat και Ford διατηρούν το κάθετο μπράτσο, όμως η Hyundai, και τώρα και η Audi προσθέτουν ακόμη ένα.

Τα νέα τετράκτινα τιμόνια, τόσο της Hyundai όσο και της Audi, στο Tucson και το Q4 e-tron φαίνεται πως θα γίνουν το νέο στάνταρ στα μοντέλα με μεγάλα τιμόνια. Αντίθετα οι Γάλλοι που έχουν μικρύνει τα τιμόνια τους σημαντικά, τα δύο μπράτσα στις 9 και τέταρτο ή 8 και είκοσι (σε όρους ρολογιού) θα τα βλέπουμε για πολλά χρόνια ακόμη,

Την ίδια στιγμή μαζί με το σχήμα έχει αρχίσει και ο τετραγωνισμός του κύκλου. Ξεκίνησε από κάτω, για να χωράνε τα γόνατα στο μπες-βγες, όμως πολλά τιμόνια σήμερα, και ειδικά τα νέα διάκτινα και τετράκτινα έχουν πολύγωνο σχήμα.

Σα να μην έφτανε αυτό, έρχεται και η Tesla με το φρεσκαρισμένο της Model S και στη θέση του τιμονιού έχει ένα πηδάλιο, με δύο ακτίνες, αλλά χωρίς κύκλο, κάτι από Ιππότη της Ασφάλτου. Κάτι που πέρα από το σχήμα, δείχνει αμέσως και πως φεύγοντας από το κυκλικό τιμόνι, το κάθετο μπράτσο απλά «περισσεύει».

Εσάς όμως πόσο θα σας λείψει; Πόσο έχετε ταυτίσει το κάθετο τρίτο μπράτσο και γενικά το τριάκτινο τιμόνι με το αυτοκίνητο που σας αρέσει; Και τελικά ποιά από τις εναλλακτικές σας αρέσει καλύτερα; Οι δύο ακτίνες ή οι τέσσερις; Peugeot ή Audi; Τι  λέτε;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...