Το νέο Q5 παρόλο που έχει εμφανίζεται πιο μεγάλο προς σχεδόν όλες τις διαστάσεις είναι πιο ελαφρύ κατά 90 κιλά.

Στο εξωτερικό έχει εφαρμοστεί ένα σχετικά «αυστηρό» σχεδιαστικό ύφος, με «κοφτερές» γραμμές στο εμπρός και το πίσω μέρος.

Το νέο Q5 εμφανίζεται από τη μάρκα ως ένα από τα πιο αεροδυναμικά μοντέλα της κατηγορίας, με τον συντελεστή οπισθέλκουσας να βρίσκεται στο 0,30.

Η καμπίνα σχεδιαστικά θυμίζει αυτή του νέου Q7 και του Α4, λανσάροντας λιτές σχεδιαστικές γραμμές, πολυτελή υλικά και κατασκευή.

Αποκάλυψη Audi Q5

4.135 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/9/2016

Παρουσιάστηκε επίσημα η δεύτερη γενιά του Audi Q5, που έρχεται με μειωμένο βάρος, μεγαλύτερες διαστάσεις και χώρους, αλλά και 5 διαφορετικές εκδόσεις.

Η νέα δεύτερη γενιά του Audi Q5 έκανε την άφιξή της στο σαλόνι αυτοκινήτου στο Παρίσι, προκειμένου να συνδυάσει, σύμφωνα με τα λεγόμενα της εταιρείας, τον premium σπορτίφ χαρακτήρα της γερμανικής μάρκας , με την ευρυχωρία και την άνεση, που προσφέρει το μεγάλο αμάξωμα του SUV.

Το νέο Q5 παρόλο που έχει εμφανίζεται πιο μεγάλο προς σχεδόν όλες τις διαστάσεις, φτάνοντας τα 4.660 χλστ. σε μήκος, με το μεταξόνιο να είναι 2.820 χλστ., έχει καταφέρει να είναι πιο ελαφρύ κατά 90 κιλά, σε σχέση με τον προκάτοχο του. Κλειδί για τη μείωση του βάρους αποτελεί η προσαρμογή της MLB Evo πλατφόρμας, που κάνει χρήση αλουμινίου και χάλυβα υψηλής αντοχής, στα μέτρα του Q5, που χρησιμοποιείται στο μεγαλύτερο Q7 και το A4.

Πέραν αυτού το νέο Q5 εμφανίζεται από τη μάρκα ως ένα από τα πιο αεροδυναμικά μοντέλα της κατηγορίας, με τον συντελεστή οπισθέλκουσάς να βρίσκεται στο 0,30 (από 0,34), κάτι που σημαίνει αισθητά μειωμένο θόρυβο και δονήσεις στην καμπίνα.
 

Στο εξωτερικό έχει εφαρμοστεί ένα σχετικά «αυστηρό» σχεδιαστικό ύφος, με «κοφτερές» γραμμές στο εμπρός και το πίσω μέρος και σαγηνευτικές καμπύλες στο πλάι. Οι επιρροές από το Q7 και το Q2 είναι εμφανείς, περισσότερο στη μάσκα του γερμανικού SUV, με τη γρίλια και τα φωτιστικά σώματα να είναι δάνειο από τα «ομοαίματα» μοντέλα. Έντονοι ώμοι και το χαρακτηριστικό νεύρο στο υψηλότερο μέρος, κάτω από τα παράθυρα

Η καμπίνα σχεδιαστικά θυμίζει αυτή του νέου Q7 και του Α4, λανσάροντας λιτές σχεδιαστικές γραμμές, πολυτελή υλικά και κατασκευή, αλλά και τον εντελώς ψηφιακό πίνακα οργάνων Audi Virtual Cockpit. H αύξηση του μεταξονίου και των διαστάσεων ωφέλησε την ευρυχωρία της καμπίνας επιβατών, αλλά και του πορτ-μπαγκάζ (550-610 λτ.). Το τελευταίο μάλιστα απέκτησε πιο κανονικό σχήμα, σημείο που το υπάρχον μοντέλο υστερούσε.

Η γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει έναν 2λιτρο TFSI με 252 ίππους και 1 diesel στα 2.000 κ.εκ (150, 163 ή 190 άλογα και 1 3λιτρο V6 με 286 ίππους. Ανάλογα με την έκδοση διατίθεται χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, DSG7 ή 8άρι αυτόματο. Η τετρακίνηση με κεντρικό διαφορικό είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις εκτός από βασική diesel, που είναι έξτρα.

Τέλος, η παραγωγή του νέου Q5 θα ξεκινήσει πριν το τέλος του έτους, στο νέο εργοστάσιο της Audi στο San Jose Chiapa του Μεξικού. Το εμπορικό λανσάρισμα του νέου Audi Q5 θα πραγματοποιηθεί κάποια στιγμή μέσα στο 2017.

29 διαθέσιμα άρθρα για AUDI  Q5

Tags: AUDI Q5