Θέτουμε αντιμέτωπες τις Mercedes C-Class Coupe και BMW Σειρά 4, σε μιας μορφής el classico του κόσμου της αυτοκίνησης. Ποιο κερδίζει τις εντυπώσεις και την τελική... μάχη;

Η άριστη κατανομή του βάρους και το σφιχτό set up της 4άρας σε προδιαθέτουν για πιο γρήγορους ρυθμούς οδήγησης.

Σταθερή και πολύ ήσυχη λόγω μόνωσης και αεροδυναμικής είναι η C-Class Coupe στις υψηλές ταχύτητες.

Πιο λιτή από την C-Class είναι η 4άρα στο εσωτερικό. Η ποιότητα των υλικών και η συναρμογή είναι κορυφαία.

Πολύ μοντέρνα και νεανική σχεδίαση για το εσωτερικό της Mercedes C-Class Coupe, καλή και η ποιότητα των υλικών. To joystick στην κεντρική κονσόλα θέλει μια εξοικείωση.

Εξαιρετικά σε ταχύτητα και αλλαγές αυτόματα κιβώτια πολλών σχέσεων προσφέρουν και οι δύο εταιρείες. Αξίζει να τα προτιμήσεις έναντι των αντίστοιχων χειροκίνητων εκδόσεων.

Εξαιρετικά σε ταχύτητα και αλλαγές αυτόματα κιβώτια πολλών σχέσεων προσφέρουν και οι δύο εταιρείες. Αξίζει να τα προτιμήσεις έναντι των αντίστοιχων χειροκίνητων εκδόσεων.

Και στις δύο περιπτώσεις οι πίσω επιβάτες θα πρέπει να στριμωχθούν ως προς τον αέρα για το κεφάλι.

Η γκάμα των κινητήρων και των δύο μοντέλων διαθέτει προτάσεις για κάθε ανάγκη. Αν επίκεντρο είναι η οικονομία επιλέξτε κάποιο diesel από τις αρχικές εκδόσεις. Αν θέλετε επιδόσεις τότε έναν από τους turbo βενζίνης με πάνω όμως από 200 άλογα.

BMW Σειρά 4 Vs Mercedes C-Class Coupe

Διαβάστηκε από 30755 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/5/2018

BMW Σειρά 4 και Mercedes C-Class κουπέ είναι δύο από τα ομορφότερα μεσαία που κυκλοφορούν. Εδώ τα αντιπαραθέτουμε, όχι για να δούμε ποιο είναι καλύτερο, αλλά για να βρούμε ποιο ταιριάζει περισσότερο στο ταμπεραμέντο του εκάστοτε οδηγού.

 
BMW vs Mercedes, Mercedes vs BMW, με όποια σειρά και αν το δεις, είναι ένα από τα el clasico στον κόσμο της αυτοκίνησης. Κάθε εταιρεία έχει το δικό της προφίλ, και οι δύο έχουν τους πιστούς ακόλουθούς τους. Στις επόμενες σελίδες όμως δεν θα απαντήσουμε σε αυτό που δεν έχει απάντηση, αλλά με αφορμή τις δύο μεσαίες κουπέ προτάσεις τους, θα προσπαθήσουμε να βρούμε αυτό που ταιριάζει καλύτερα στο ταπεραμέντο σας. Γιατί, ok, μπορεί να πρόκειται για δύο προτάσεις που δεν ταιριάζουν 100% στις ανάγκες σας (σ.σ. πόσα μεσαία κουπέ κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους!), όμως πρόκειται για δύο μοντέλα που τα βλέπεις να περνούν από μπροστά σου και θέλεις έστω και για μια στιγμή να βρεθείς πίσω από το τιμόνι τους…
 
Εμφάνιση: Καλλονές!
Η απουσία της μεσαίας κολόνας, οι δύο πόρτες χωρίς πλαίσιο, η αρμονική κλίση της οροφής και φυσικά τα φουσκωμένα «καπούλια» πάνω από τις πίσω ρόδες συνθέτουν και για τα δύο μοντέλα ένα πανέμορφο κουπέ αποτέλεσμα που γοητεύει στο μάτι. Από εκεί και πέρα βέβαια, υπάρχουν οι προσωπικές προτιμήσεις. Από τη μεριά μας, θεωρούμε πως η εποχή που οι Mercedes είχαν τη φήμη της… παππουδίστικης σχεδίασης έχει περάσει ανεπιστρεπτί και πλέον τα μοντέλα με το αστέρι είναι επιβλητικά, σαγηνευτικά και πάρα πολύ νεανικά. Ειδικότερα τώρα, η 4άρα δείχνει από κάποιες γωνίες πιο πρησμένη, μυώδης και αθλητικής, η C-Class Coupe πιο δουλεμένη στο χέρι και εκλεπτυσμένη στη λεπτομέρεια.
 
Εσωτερικό: η πολυτέλεια στο επίκεντρο 
Όπως και με την εξωτερική σχεδίαση, έτσι και στο εσωτερικό τα δύο μοντέλα ακολουθούν την εταιρική τους ταυτότητα. Από εκεί και πέρα, στη μάχη της σχεδίασης φαίνεται να κερδίζει πάλι το μοντέλο από την Στουτγάρδη, δείχνοντας πιο πολυτελές και φρέσκο στο μάτι, όμως σε αυτήν την ποιότητας κατασκευής η 4άρα βρίσκεται ελάχιστα πιο πάνω. Ελάχιστα όμως μιας και η C-Class είναι πολύ καλή σε ποιότητα… Εργονομικά δεν έχεις να προσάψεις τίποτα σημαντικό σε κανένα από τα δύο. Τέλος, όσον αφορά στους χώρους, και στα δύο μοντέλα οι πίσω επιβάτες δεν θα αισθανθούν πολύ άνετα. Βλέπετε, η ομορφιά απαιτεί θυσίες και εδώ αυτές μεταφράζονται σε κάποια χιλιοστά για το κεφάλι τους. Από την άλλη, ο χώρος για τις αποσκευές είναι μεγάλος (σ.σ. για το κοινό στο οποίο απευθύνονται τα δύο μοντέλα) και στις δύο περιπτώσεις, με την 4άρα να υπερτερεί κατά 45 λίτρα (445 λτ. συνολικά).
 
Κινητήρες: Προτάσεις για κάθε γούστο
Οι κινητήρες που τραβούν την προσοχή και το ενδιαφέρον του κοινού είναι βέβαια αυτοί των κορυφαίων εκδόσεων AMG και M αφού αποδίδουν 476 και 431 άλογα αντίστοιχα (C63 AMG και M4 Coupe). Όμως η γκάμα των δύο γερμανικών μοντέλων ξεκινά από πολύ πιο χαμηλά. Δεν θα σταθούμε, όμως, σε επιμέρους λεπτομέρειες ή συγκρίσεις. Απλά θα σημειώσουμε πως η 4άρα ξεκινάει από τα 1.500 κυβικά και τα 136 άλογα ως βενζινοκίνητη (418i), η C-Class Coupe από τα 156 άλογα (C180) και τα 1,6 λίτρα. Αυτές οι εκδόσεις όμως δεν «ταιριάζουν» απόλυτα σε κανένα από τα δύο μοντέλα. Έτσι, αν η οικονομία ήταν ψηλά στη λίστα μας, τότε θα επιλέγαμε μία από τις βασικές diesel προτάσεις (418d ή C220d, εδώ πάλι η C-Class ξεκινάει πιο ψηλά σε ιπποδύναμη), ενώ αν αναζητούσαμε πρωτίστως επιδόσεις, τότε θα ξεκινούσαμε τουλάχιστον από τα 211 άλογα της C250 coupe ή τα 252 της 430i Coupe.
 
Στο δρόμο: Πιο σπορ η 4άρα
Με τέτοια σαγηνευτική εμφάνιση, η οδική συμπεριφορά που περιμένεις να έχουν τα δύο μοντέλα είναι τουλάχιστον δυναμική και σπορ. Πραγματικά, οι μεσαίες προτάσεις της σύντομης αυτής αντιπαράθεσης είναι απολαυστικές στο δρόμο, η κάθε μία με τον τρόπο της. Πιο σπορ αίσθηση σου βγάζει η Σειρά 4 και αυτό λόγω πληροφορίας που λαμβάνεις από το τιμόνι και πιο σφικτού set up στην ανάρτηση. Από την άλλη, η C-Class Coupe είναι βέβαια και αυτή αποτελεσματική στην γρήγορη οδήγηση, όμως περισσότερο σε προδιαθέτει ως η ιδανική κούρσα στον αυτοκινητόδρομο (σ.σ. είναι σταθερή και με ελάχιστους αεροδυναμικούς θορύβους), παρά για μια φιδίσια ορεινή διαδρομή.

Η άποψή μας
Πρόκειται για δύο από τα λίγα κουπέ που κυκλοφορούν, αλλά και δύο από τα ομορφότερα μοντέλα συνολικά. Οι BMW Σειρά 4 και Mercedes C-Class απευθύνονται σε ένα κοινό που εκτός από την γοητευτική σχεδίαση αναζητά και σπορ αίσθηση. Από εκεί πέρα η επιλογή είναι θέμα προσωπικού γούστου και προτεραιοτήτων γιατί το προτέρημα του ενός, μπορεί να είναι μειονέκτημα σε κάποιο άλλον. Σε γενικές γραμμές η 4άρα κερδίζει σε οδηγική αίσθηση, η C-Class Coupe σε πρεστίζ και εμφάνιση.

 

ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »

  • Γρηγορης

    Κοιτάζω το εσωτερικό και από τα δύο και βλέπω ότι είναι μία γενιά πίσω από το A5. Πέρα από αυτό δεν θα έδινα 50.000 ευρώ για να πάρω μηχανή Peugeot η Renault. Για να πάρεις κάτι από αυτά τα δύο που να αξίζει πρέπει να πας στις 80.000 περίπου.

      6
  • ΣΤΡΑΤΟΣ

    Ας ήταν μια φορά να πάρετε μια ξεκάθαρη θέση για το ποιο αυτοκίνητο είναι καλύτερο. Προσπαθείτε συνέχεια να είστε αρεστοί σε όλους, χάνοντας όμως με αυτόν τον τρόπο την εγκυρότητά και την αξιοπιστία σας.

      3

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Ελεύθερο Κείμενο
Κατηγορία/Υποκατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός