16 φωτογραφίες »

Υψηλό είναι το επίπεδο ποιότητας στην καμπίνα του Citroen e-C4 C-Cross, με μαλακό υλικό στο πάνω μέρος του ταμπλό και στιβαρή αίσθηση.

Εσωτερικό, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

87.831 Επισκέψεις στο άρθρο (22/4/2021)

Εσωτερικό-Χώροι: Δείχνει πιο ποιοτικό το e-C4, μεγάλο πορτ-μπαγκάζ το LEAF
Το εσωτερικό του Nissan LEAF εκφράζει και αυτό έναν πιο σύγχρονο διάκοσμο με high-tech στοιχεία, που τονίζουν τη high-tech λογική του. Ξεχωρίζει ο πίνακας οργάνων με το μεγάλο αναλογικό ταχύμετρο στα δεξιά και την ψηφιακή οθόνη 7 ιντσών στα αριστερά, και η μεγάλη οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα. Το ταμπλό αν και είναι κατασκευασμένο από σκληρά πλαστικά επιδεικνύει καλή ποιότητα κατασκευής με προσεγμένη συναρμολόγηση, αν και σε αυτό τον τομέα δείχνει να ξεχωρίζει το Citroen e-C4. Δεν είναι μόνο τα μαλακά υλικά και το πιο προσεγμένο φινίρισμα, είναι ο συνολικός διάκοσμος που δείχνει πιο σύγχρονος  χωρίς ωστόσο να ξεχωρίζει από τα συμβατικά C4-Cross. Καλύτερη σε γραφικά και απόκριση είναι και η οθόνη του infotainment, ενώ ο στάνταρ ψηφιακός πίνακας οργάνων παρέχει όλη την πληροφόρηση για την κατανάλωση και την παροχή ενέργειας χωρίς όμως να ενθουσιάζει με την αισθητική του.
Από πλευράς χώρων, η καμπίνα του e-C4 προσφέρει αρκετά πιο μεγάλο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών, χωρίς αυτό να σημαίνει πως στο πίσω κάθισμα του LEAF δε θα φιλοξενηθούν άνετα 2 ενήλικες. Η διαφορά τους ωστόσο εμφανίζεται στο διαθέσιμο χώρο για τις αποσκευές όπου το LEAF χάρη στο μεγαλύτερο μεταξόνιο και το ανάλογο μήκος του προσφέρει 405 ή 435 λίτρα ανάλογα με τη θέση του δαπέδου, όταν στο e-C4 προσφέρονται 380 λίτρα.

Στο δρόμο: Αμφότερα εύκολα στη χρήση, εμφανής υπεροχή άνεσης για το e-C4
Αν και  τα δυο μοντέλα εμφανίζονται ευέλικτα, αλλά και ιδιαίτερα εύκολα στη χρήση τους ειδικά σε αστικές συνθήκες, είναι σαφώς πιο σφιχτά από τα συμβατικά δεδομένα. Αυτό γίνεται αισθητό περισσότερο  στο LEAF ειδικά στο πέρασμα από διαδοχικές ανωμαλίες, τη στιγμή που το e-C4 χάρη στην ανάρτηση με τα υδραυλικά στοπ (Progressive Hydraulic Cushions), τα Advanced Comfort καθίσματα-πολυθρόνες και την «έξυπνη» διάσταση των ελαστικών του (195/60 R18) δίνει έμφαση στην άνεση. Το LEAF ωστόσο γέρνει λιγότερο και δε δείχνει τόσο βαρύ σε μια στροφή, ενώ ξεχωρίζει για τη λειτουργία e-pedal που ενσωματώνει και που σου επιτρέπει μετά από κάποιο χρόνο εξοικείωσης, να μην χρησιμοποιείς καθόλου το φρένο αφού επιβραδύνει πολύ έντονα στο άφημα του γκαζιού.
 
Η γνώμη μας
Τόσο το Citroen e-C4 Cross, όσο και το Nissan LEAF αποτελούν δύο από τα πιο ικανά ηλεκτρικά αυτοκίνητα της αγοράς και μάλιστα σε… γήινη τιμή μετά από το όφελος της κρατικής επιδόσεις. Tο Citroen e-C4 C-Cross λόγω και τους crossover χαρακτήρα του θα καλύψει περισσότερες οικογενειακές ανάγκες τόσο μέσω των χώρων του, όσο της άνεσης και της πολύ καλής αυτονομίας  που προσφέρει με μια μόνο φόρτιση. Από την άλλη, το Nissan LEAF είναι ακόμα πιο προσιτό, ξεχωρίζει για τον ηλεκτρικό του χαρακτήρα, έχει μεγάλο πορτ μπαγκάζ (σημείο που υποφέρουν τα συνήθη ηλεκτρικά) και προσφέρει το πλεονέκτημα του e-pedal.
 
Citroen e-C4 C-Cross
+ Διαφορετικότητα σχεδιασμού, ποιότητα, πρακτικότητα και ευρυχωρία καμπίνας, αυτονομία, ποιότητα κύλισης, καθίσματα, ταχυφόρτιση 100 kW, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας
- Προς τα πίσω ορατότητα, αισθητική πίνακα οργάνων, μη ρυθμίσιμη ένταση ανάκτησης ενέργειας 
 
Nissan LEAF 40 kWh
+ Εικόνα, στιβαρότητα κατασκευής, λειτουργία e-pedal, χώρος αποσκευών, ευελιξία-ευχρηστία, αποτελεσματικότητα, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, παγκόσμιο best-seller
- Απουσία τηλεσκοπικής ρύθμισης τιμονιού, λαστιχένια αίσθηση πεντάλ φρένου, σκληρά πλαστικά

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
moto