Τo Honda Civic βρήκε πετρέλαιο, κυριολεκτικά και μεταφορικά.

Το Civic καταφέρνει να τονίσει, χάρη στο νέο κινητήρα το οδηγικό του ταμπεραμέντο, μιας και οι κινητήρες βενζίνης δεν προσφέρουν το απαραίτητο «νεύρο».

To πετρελαιοκίνητο Honda Civic εξωτερικά δεν διαφέρει σε σχέση με το γνώριμο σε όλους βενζινοκίνητο.

Έφτασε η μέρα, που το CR-V θα διατεθεί με τον νέο 1,6 i-DTEC πετρελαιοκινητήρα, που γνωρίσαμε στο Civic.

Με το προσθιοκίνητο CR-V η Honda θέλει να προσεγγίσει το κοινό που ζητά ένα πιο προσιτό οικονομικά crossover.

Οδηγώντας το CR-V με τον 1,6 i-DTEC κινητήρα εντυπωσιαστήκαμε από το πόσο κοντά είναι στη συμπεριφορά σε σχέση με ένα κλασικό μικρομεσαίο.

Honda Civic & CR-V

89.735 Επισκέψεις στο άρθρο (30/11/2013)

Τo Honda Civic βρήκε πετρέλαιο, κυριολεκτικά και μεταφορικά. Το πρώτο είναι προφανές μιας και η παρουσία turbodiesel κινητήρα 1,6 λτ. και όχι μόνο 2,2 λτ., που υπήρχε μέχρι σήμερα, βάζει ζεστά το μικρομεσαίο μοντέλο στη μάχη της αγοράς για ευνόητους λόγους.

Αναλυτικότερα, ο νέος 1,6 i-DTEC διαθέτει αλουμινένια κυλινδροκεφαλή και είναι σύμφωνα με τη Honda, το ελαφρύτερο μοτέρ στην κατηγορία του, ζυγίζοντας 47 κιλά λιγότερα από τον 2.2 i-DTEC της Honda. Η ονομαστική απόδοση του κινητήρα αυτού είναι 120 ίπποι στις 4.000 στροφές και κυρίως, 300 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 2.000. Εκτός τώρα του κινητήρα, εντελώς νέο είναι και το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων με το οποίο συνδυάζεται που, φυσικά, έχει κατασκευαστεί και αυτό με γνώμονα τις compact διαστάσεις και το μειωμένο βάρος. Διαθέτει μακριές σχέσεις, που εξασφαλίζουν οικονομία στην κατανάλωση. Επίσης, εντυπωσιακά χαμηλή είναι η κατανάλωση που δίνει η Honda (3,6 λτ./100 χλμ.) και ακόμη περισσότερο, οι εκπομπές CO2 (94 γρ./χλμ.), που εξασφαλίζουν και την απαλλαγή από την καταβολή τελών, επιτρέποντας στο μικρομεσαίο μοντέλο να ταξιδέψει σχεδόν 1.300 χλμ. με ένα ρεζερβουάρ.

Η θέση οδήγησης του Civic σε προκαλεί για οδήγηση και παραμένει ένα από τα πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου. Εύκολα βρίσκεις τις ιδανικές ρυθμίσεις και γυρνώντας το κλειδί (δεν υπάρχει starter button), το πρώτο πράγμα που σου κάνει εντύπωση, είναι η δυσκολία να καταλάβεις την παρουσία diesel κινητήρα δια… της ακοής. Είτε είσαι μέσα στην καμπίνα είτε απέξω, το νέο μοτέρ δεν ακούγεται σαv ντίζελ. Χωρίς κραδασμούς, χωρίς κροταλίσματα, το πετρελαιοκίνητο Civic κάνει τη διαφορά, σε σχέση με τους ανταγωνιστές του. 

Νέο Ηonda CR-V: Λίγα κυβικά και δικίνητο

Έφτασε η μέρα, που το CR-V θα διατίθεται με τον νέο 1,6 i-DTEC πετρελαιοκινητήρα, που γνωρίσαμε στο Civic, και θα συνδυάζεται με κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς.

Με το προσθιοκίνητο CR-V η Honda θέλει να προσεγγίσει το κοινό που ζητά ένα πιο προσιτό οικονομικά crossover, το οποίο καταναλώνει λιγότερο και εκπέμπει λίγα γρ.CO2/χλμ., θέλοντας να τονίσει και τον οικολογικό του χαρακτήρα. Η νέα έκδοση δεν έχει καμιά διαφορά στη σχεδίαση, διατηρώντας φυσικά το δυναμικό και μοντέρνο χαρακτήρα, χαρη στον οποίο ξεχωρίζει η 4η γενιά. Ακόμα και το δικίνητο CR-V είναι ένα εντυπωσιακό crossover. 

Στο μπροστινό μέρος, είναι άμεσα εμφανής η σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρείας, που θέλει την ευμεγέθη γρίλια να «σβήνει» μέσα στα φώτα. Κάτω, πλαστικές ενισχύσεις περιβάλουν όλο το αμάξωμα, με στόχο να ενισχύσουν τον περιπετειώδη χαρακτήρα του. Όσο για το πίσω μέρος, τα βλέμματα τραβάνε τα φουτουριστικά φώτα και το μικρό παρμπρίζ. 

Η νέα γενιά του CR-V χαρακτηρίζεται από τη μετακίνηση του παρμπρίζ κατά 60 χλστ. προς τα εμπρός και τη μείωση του χώρου που καταλαμβάνει το καπό. Αυτό έκανε εφικτή την καλύτερη εκτίμηση των ορίων του αμαξώματος από τη θέση του οδηγού, αλλά και την καλύτερη εκμετάλλευση του εσωτερικού χώρου.

Οδηγώντας το CR-V με τον 1,6 i-DTEC κινητήρα εντυπωσιαστήκαμε από το πόσο κοντά είναι στη συμπεριφορά σε σχέση με ένα κλασικό μικρομεσαίο ή και μεσαίο αυτοκίνητο, παρά το ύψος και την απόσταση από το έδαφος. Καμία σχέση με τη συνήθη για την κατηγορία αίσθηση… φορτηγού και το μυστικό κρύβεται στο μειωμένο βάρος. 

Γιατί μας ξάφνιασε ευχάριστα
Αυτό που μας ξάφνιασε είναι ο νέος εξαιρετικός 1,6 λτ. πετρελαιοκινητήρας i-DTEC με τον οποίο εφοδιάζεται πλέον τόσο το νέο Civic, όσο και η 4η γενιά του CR-V. Εκτός του ότι ο κινητήρας είναι πολύ οικονομικός και προηγμένης τεχνολογίας, ακολουθεί και την τάση της εποχής, αφού είναι αλήθεια πως για την ελληνική αγορά τουλάχιστον, η προσφορά κινητήρων από τα 2 λτ. και πάνω (2,0 λτ. βενζίνη και 2,2 λτ. turbodiesel) είναι απαγορευτική.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

LINGLONG VS TRAZANO
peugeot