Την ισχυρότερη Cayenne παρουσίασε επίσημα η Porsche η οποία μάλιστα είναι plug-in υβριδική. Ο λόγος για την Porsche Turbo S E-Hybrid.

H συνδυασμένη ισχύς φτάνει τα 680 άλογα που σε συνδυασμένο με τα 900 Nm ροπής, την καθιστούν την πιο ισχυρή Cayenne.

Από άποψη απόδοσης, τα crossovers μπορούν να επιταχύνουν από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα.

Νέα Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid

8.389 Επισκέψεις στο άρθρο (13/8/2019)

Την ισχυρότερη Cayenne παρουσίασε επίσημα η Porsche η οποία μάλιστα είναι plug-in υβριδική. Ο λόγος για την Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid, η οποία έρχεται και ως Coupe. Ντεμπούτο και για την Porsche Cayenne E-Hybrid Coupe.

Ένα τρίο υβριδικών Cayenne παρουσίασε η Porsche, με την προσοχή να πέφτει πρωτίστως στις Cayenne Turbo S E-Hybrid και Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupe. Αμφότερα τα μοντέλα διαθέτουν ένα plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης που αποτελείται από ένα twin-turbo V8 κινητήρα 4,0 λίτρων, ο οποίος προσφέρει 550 ίππους και ένα ηλεκτρικό κινητήρα που ισχύος 136 ίππων. Ως αποτέλεσμα η συνδυασμένη ισχύς φτάνει τα 680 άλογα που σε συνδυασμένο με τα 900 Nm ροπής, την καθιστούν την πιο ισχυρή Cayenne.
 
Ο ηλεκτρικός κινητήρας τροφοδοτείται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 14,1 kWh και είναι τοποθετημένος ανάμεσα στον V8 κινητήρα και ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων. Αυτή η ρύθμιση επιτρέπει στους δύο κινητήρες να λειτουργούν μαζί ή ανεξάρτητα. Όταν ο ηλεκτροκινητήρας κάνει όλη τη δουλειά, η Cayenne Turbo S E-Hybrid μπορεί να ταξιδέψει μέχρι και 40 χιλιόμετρα μόνο με ηλεκτρική ενέργεια.   
 
Από άποψη απόδοσης, τα crossovers μπορούν να επιταχύνουν από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 295 χλμ./ώρα.
 

Τα μοντέλα διακρίνονται από τις ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών που είναι μέρος του στάνταρ εξοπλισμού, όπως και το σύστημα πέδησης υψηλής απόδοσης που συνδυάζεται με κεραμικά φρένα. Σε αυτά προσθέστε τα συστήματα Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) αλλά και το μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα.  Από κει και πέρα η αερανάρτηση Porsche Active Suspension Management είναι και αυτή παρούσα αλλά προαιρετικά, όχι όμως και το πακέτο Sport Chrono που είναι μέρος του βασικού εξοπλισμού.
 
Porsche Cayenne E-Hybrid Coupe
 
Εκτός από τις  Cayenne Turbo S E-Hybrid και Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupe η γερμανική φίρμα μας σύστησε και την Cayenne E-Hybrid Coupe. Το εν λόγω μοντέλο λαμβάνει ισχύ από ένα υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα V6 3,0 λίτρων που σε συνδυασμό με ένα ηλεκτρικό μοτέρ προσφέρουν συνδυασμένη ισχύ 462 ίππων και ροπή στρέψης 700 Nm.
 
Αυτό σε συνδυασμό με τον πακέτο Sport Chrono που και σε αυτή την περίπτωση έρχεται ως στάνταρ, επιτρέπει στο μοντέλο να κάνει το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα σε 5,1 δευτερόλεπτά. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 253 χλμ./ώρα, ενώ η Cayenne E-Hybrid Coupe μπορεί να κινηθεί για 43 χιλιόμετρα αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια.      

Toyota
test center