Στην εικόνα βλέπετε την τρέχουσα Mercedes-AMG C 63.

Τέλος ο V8 από τη νέα Mercedes-AMG C 63

2.482 Επισκέψεις στο άρθρο (17/10/2019)

Παρελθόν θα αποτελέσει ο V8 κινητήρας από την νέα γενιά της Mercedes-AMG C 63 και στη θέση του θα περάσει ένα υβριδικό σύστημα κίνησης.


Τα σημεία των καιρών με τη απαραίτητη μείωση των ρύπων θα ακολουθήσει και το ισχυρό τμήμα της Mercedes. Έτσι η επερχόμενη τρίτη γενιά της AMG C 63 θα κάνει στην άκρη τον V8 κινητήρα και στη θέση του θα περάσει ένα υβριδικό σύστημα κίνησης. Μάλιστα κατά το παρελθόν η κίνηση αυτή είχε προοικονομηθεί από τον επικεφαλής του τμήματος AMG της Mercedes, Tobias Moers, ο οποίος απατώντας σε ερώτηση για το αν η νέα C 63 θα έχει ένα  υβριδικό σύστημα κίνησης απάντησε: «Αυτή είναι η πρόθεσή μας, αυτή είναι η στρατηγική μας και αυτό είναι το θέμα στο οποίο εργαζόμαστε».
 
Όπως αναφέρουν τα ξένα μέσα ενημέρωσης το μηχανικό σύνολο που θα εξοπλίσει τη νέα ισχυρή C 63 θα αποτελείται από τον (M139) 2,0 λίτρων 4κύλινδρο τούρμπο βενζινοκινητήρα, ο οποίος θα ενσωματώσει μία γεννήτρια 48V παρόμοια με αυτή που έχει ήδη χρησιμοποιηθεί από την υπερτροφοδοτούμενη εξακύλινδρη μονάδα (M256) 3,0 λίτρων, η οποία εξοπλίζει τη CLS 53 4Matic+ και άλλα πρόσφατα νέα μοντέλα AMG.
 
Το υβριδικό σύνολο της νέας Mercedes-AMG  C 63 λέγεται πως θα προσφέρει περισσότερους από 500 ίππους , ενώ το ίδιο μηχανικό σύνολο θα ενισχύσει και την μικρότερη C 43, ρυθμισμένο ωστόσο για να προσφέρει λιγότερη ισχύ.
 
Κλείνοντας να πούμε πως η νέα C 63 θα προσφέρεται σε σεντάν, κουπέ και κάμπριο, ενώ η C 43 θα πουληθεί και σε βάγκον. Βεβαίως όλα τα παραπάνω θα μας απασχολήσουν στην πράξη αφού πρώτα έχουμε δει την μη AMG C-Class, η οποία θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι.

FORD E-TRANSIT
citroen