Toyota C-HR 1,8 HSD

63.143 Επισκέψεις στο άρθρο (8/11/2017)

Η υβριδική έκδοση του νέου Toyota CH-R δείχνει πως το diesel δεν είναι πλέον must, καθώς πίσω από το τιμόνι αυτού του μικρομεσαίου SUV μπορείς να κινηθείς εκτός από οικολογικά, και πολύ οικονομικά. 

What is new
- 1,8 λτ. υβριδικό με 122 άλογα
- Καίει 4,8 λτ./100 χλμ.
- Κοστίζει από 24.700 ευρώ
 
Δεν είναι μια από τα ίδια ρε παιδί μου! Αυτό είναι το πρώτο πράγμα που μας ήρθε στο νου βλέποντας από μακριά κιόλας το νέο C-HR. Σε μια περίοδο που οι περισσότεροι κατασκευαστές ακολουθούν την πεπατημένη, η Toyota τόλμησε με ένα σχέδιο που ξεχωρίζει, και για αυτό οφείλουμε ένα μπράβο σε αυτή. Το Toyota C-HR –υποκειμενικά- μας αρέσει πολύ και δεν το κρύβουμε, γνωρίζοντας, βέβαια, πως θα υπάρξουν κάποιοι που θα το… μισήσουν. Συμβαίνει συχνά σε τέτοιες περιπτώσεις να μην υπάρχει μέση οδός.

Κινητήρας: Μέτριες επιδόσεις, εξαιρετική κατανάλωση
Kαρδιά του συστήματος είναι ο 1.800άρης κινητήρας, που σε συνεργασία με τον ηλεκτροκινητήρα εμφανίζει απόδοση 122 ίππων και 142 Nm ροπής (μόνο ο θερμικός κινητήρας).   Μάλιστα, όπως σε όλα τα υβριδικά της Toyota, το κιβώτιο και εδώ είναι ένα σοφιστικέ πλανητικό σύστημα, με λειτουργία που θυμίζει CVT, αλλά που έχει εξελιχθεί ακόμη περισσότερο. Ξεκινώντας λοιπόν με την κατανάλωση, υπολογίστε περίπου στα 5,0 λτ./100 χλμ., νούμερο που είναι και εξαιρετικό. Μάλιστα, μέσα στην πόλη μπορεί να κινηθεί για κάποια χιλιόμετρα μόνο ηλεκτρικά. Στον τομέα των επιδόσεων τώρα, τα 122 άλογα δεν εξασφαλίζουν κορυφαίες επιδόσεις, όπως συμβαίνει και με το 1,2 turbo, ωστόσο ο οδηγός θα κινηθεί χωρίς κάποιο πρόβλημα εάν αποφασίσει να ανεβάσει ρυθμό. 

Εσωτερικό: Mοντέρνο, ποιοτικό και high-tech
Όσο εντυπωσιακή είναι η εξωτερική σχεδίαση του C-HR, άλλο τόσο είναι και αυτή της καμπίνας. Το πρώτο πράγμα που ξεχωρίζει είναι το ασύμμετρο και ελαφρά στραμμένο προς τον οδηγό ταμπλό, το οποίο έχει σχετικά απλή διάταξη και λίγους, αλλά πολύ ποιοτικούς διακόπτες. Συνεχίζοντας, η συνολική απτή ποιότητα των μαλακών υλικών είναι εξαιρετική και το φινίρισμα ανάλογο, χωρίς τριγμούς και χωρίς αστοχίες συναρμογής.

Χώροι: ¶νετο, αλλά «σκοτεινό» πίσω
Όσον αφορά τους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές, οι πίσω επιβάτες έχουν αρκετό χώρο τόσο για τα γόνατα, όσο και για τα κεφάλια τους (αν δεν ξεπερνούν το 1,8 μ.). Ωστόσο τα μικρά παράθυρα και ο σχεδιασμός δημιουργούν μια κλειστοφοβική αίσθηση. 

Στο δρόμο: Το υβριδικό μπορεί να είναι και σπορ!
Αν έχετε την εικόνα πως τα Toyota είναι ουδέτερα και ανιαρά, αυτό το μοντέλο θα σας αλλάξει αμέσως την άποψη. Αρχικά, διαθέτει πολύ καλή θέση οδήγησης. Έπειτα, προστίθεται η καλή ποιότητα κύλισης –μάλιστα όταν κινείσαι ηλεκτρικά ακούς ένα πολύ μικρό βουητό από τον ηλεκτροκινητήρα, ενώ όταν ανεβάσεις ρυθμούς ικανοποιείσαι από το άκαμπτο πλαίσιο και το πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι σε βαθμό που να αισθάνεσαι πως τα 122 άλογα είναι πολύ λίγα… Η ανάρτηση αποσβένει καλά τις ανωμαλίες του δρόμου, όντας λίγο σφικτή, χωρίς να αφήνει στο αμάξωμα να παίρνει μεγάλες κλίσεις, ωστόσο δείχνει να αντιδρά λίγο ξερά στις εγκάρσιες ανωμαλίες.

+ Κατανάλωση, κουπέ σχεδίαση, οδική συμπεριφορά, ποιότητα & φινίρισμα
- Μικρά πίσω παράθυρα, σχετικά μικρός χώρος αποσκευών

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

MERCEDES NEW RANGE
citroen