2 φωτογραφίες »

Οι πραγματικές μετρήσεις 0-100 σε πάνω απο 330 μοντέλα

43.343 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/5/2020

Το «0-100» έχει καθιερωθεί ως η απόλυτη ένδειξη για τη δύναμη και τις επιδόσεις ενός μοντέλου. Ανασύρουμε τα αρχεία των μετρήσεων μας και δημοσιεύουμε το «0-100» των μοντέλων, που κυκλοφορούν σήμερα στην ελληνική αγορά.


Tι και αν αυτά που «μετράνε» στην καθημερινότητα είναι η ροπή και οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις (ρεπρίζ); Το «0-100» έχει καθιερωθεί ως η μέτρηση που λίγο-πολύ δείχνει τη δύναμη και τις… διαθέσεις ενός μοντέλου. Μαζί με την τελική ταχύτητα είναι η μόνη επίδοση, που οι κατασκευαστές ανακοινώνουν (ελάχιστοι διαθέτουν στοιχεία για ρεπρίζ) στους πίνακες των τεχνικών χαρακτηριστικών τους. Έτσι, μπορεί να μην «σπας» κάθε ώρα και στιγμή το αυτοκίνητό σου στο φανάρι, αλλά ξέρεις πως 6,0 δλ για το «0-100» είναι πολύ καλή επίδοση και πως 15,0 δλ είναι λίγο… «τάφος» !

Παρότι σχεδόν κανείς  δεν θα κάνει στην πράξη και στην καθημερινότητα 0-100 με το αυτοκίνητό του, όλοι κοιτάνε αυτό το νούμερο ως ενδεικτικό των ικανοτήτων του αυτοκινήτου τους στις επιδόσεις. Ένα αυτοκίνητο που έχει καλό 0-100, είναι γενικά καλό και σε όλες τις ενδιάμεσες επιταχύνσεις. Βέβαια αρκετοί δίνουν σημασία στο 0-100 γιατί μέσω της επιτάχυνσης από στάση απολαμβάνουν τη δύναμη του κινητήρα. Κακά τα ψέματα το γκάζι είναι… γλυκό και το 0-100 είναι το απόλυτο νούμερο-φετίχ για τους εραστές των επιδόσεων. Και όχι μόνο.

Το 0-100 είναι ο «μπούσουλας» για τον γενικότερο χαρακτήρα κάθε μοντέλου. Στο AutoΤρίτη φροντίζουμε ώστε τα αυτοκίνητα να μετριούνται στον ίδιο χώρο με τον ίδιο οδηγό και μέσω της ίδιας διαδικασίας. Άλλες φορές τα αποτελέσματα είναι καλύτερα του κατασκευαστή, άλλες χειρότερα και άλλες ίδια, όμως πάντα η απάντηση στο πως πάει ένα αυτοκίνητο, αναφέρεται αρχικά στα κρίσιμα πρώτα δευτερόλεπτα για την επιτάχυνσή του! Ακολουθούν ανά κατηγορία αμαξώματος και καυσίμου, οι μετρημένες επιδόσεις των μοντέλων της αγοράς στο 0-100.

Πως γίνονται οι μετρήσεις;
Σε αντίθεση με το παρελθόν, όταν και γινόταν χρήση του  κλασσικού τροχού Peiseler, τα τελευταία χρόνια χρησιμοποιούμε δορυφορικά όργανα ακριβείας VB0X για τη μέτρηση 0-100. Το αυτοκίνητο είναι φυσικά ακινητοποιημένο σε επίπεδο οδόστρωμα στο κέντρο μετρήσεών μας και όταν όλα είναι εντάξει, πραγματοποιείται η μέτρηση. Τα ηλεκτρονικά όργανα αυτόματα καταγράφουν την επίδοση με την μέτρηση να είναι μάλλον… «βασανιστική» για το αυτοκίνητο στο κυνήγι και του τελευταίου δεκάτου του δευτερολέπτου.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Tags: ALFA ROMEO GIULIA, ALFA ROMEO GIULIETTA, ALFA ROMEO STELVIO, AUDI A1 SPORTBACK, AUDI A3 SPORTBACK, AUDI A7, AUDI A8, AUDI Q2, AUDI Q3, AUDI Q3 SPORTBACK, AUDI Q5, AUDI Q7, AUDI RS3, AUDI S3 SPORTBACK, AUDI TT ROADSTER, BMW X1, BMW X2, BMW X3, BMW X5, BMW ΣΕΙΡΑ 1, BMW ΣΕΙΡΑ 7, CITROEN C1, CITROEN C3, CITROEN C3 AIRCROSS, CITROEN C4 CACTUS, CITROEN C5 AIRCROSS, DACIA DUSTER, DACIA SANDERO STEPWAY, DS DS3 CROSSBACK, DS DS7 CROSSBACK, FIAT 500, FIAT 500 ABARTH, FIAT 500L, FIAT 500X, FIAT PANDA, FIAT TIPO, FORD ECOSPORT, FORD FIESTA, FORD FOCUS, FORD MUSTANG, FORD PUMA, HONDA CIVIC, HONDA CR-V, HONDA HR-V, HYUNDAI i10, HYUNDAI i20, HYUNDAI i30, HYUNDAI i30 FASTBACK, HYUNDAI KONA, HYUNDAI TUCSON, JAGUAR E-PACE, JEEP CHEROKEE, JEEP COMPASS, JEEP RENEGADE, KIA CEED, KIA PICANTO, KIA RIO, KIA SPORTAGE, KIA STONIC, KIA XCEED, LAND ROVER RANGE EVOQUE, LAND ROVER RANGE ROVER VELAR, LEXUS UX, MAZDA 2, MAZDA 3, MAZDA 6, MAZDA CX-3, MAZDA CX-30, MERCEDES A-CLASS, MERCEDES C-CLASS, MERCEDES CLA, MERCEDES CLS, MERCEDES GLB, MERCEDES GLC, MERCEDES GLE, MERCEDES SLS COUPE, MINI, MINI COUNTRYMAN, MITSUBISHI ASX, MITSUBISHI ECLIPSE CROSS, MITSUBISHI OUTLANDER PHEV, NISSAN GT-R, NISSAN JUKE, NISSAN MICRA, NISSAN QASHQAI, NISSAN X-TRAIL, OPEL ASTRA, OPEL CORSA, OPEL CROSSLAND X, OPEL GRANDLAND X, OPEL INSIGNIA, PEUGEOT 2008, PEUGEOT 208, PEUGEOT 3008, PEUGEOT 308, PEUGEOT 5008, PEUGEOT 508, RENAULT CAPTUR, RENAULT CLIO, RENAULT KADJAR, RENAULT MEGANE, RENAULT MEGANE RS, RENAULT TWINGO, SEAT ARONA, SEAT ATECA, SEAT IBIZA, SEAT LEON, SEAT TARRACO, SKODA CITIGO, SKODA FABIA, SKODA KAMIQ, SKODA KAROQ, SKODA KODIAQ, SKODA OCTAVIA, SKODA SCALA, SUBARU XV, SUZUKI IGNIS, SUZUKI JIMNY, SUZUKI SWIFT, SUZUKI SX4 S-CROSS, SUZUKI VITARA, TOYOTA AYGO, TOYOTA C-HR, TOYOTA COROLLA, TOYOTA RAV4, TOYOTA YARIS, VOLKSWAGEN ARTEON, VOLKSWAGEN GOLF, VOLKSWAGEN PASSAT, VOLKSWAGEN POLO, VOLKSWAGEN T-CROSS, VOLKSWAGEN TIGUAN, VOLKSWAGEN TOUAREG, VOLKSWAGEN T-ROC, VOLKSWAGEN UP!, VOLVO XC40, VOLVO XC60, ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ, 0-100, V BOX, TEST CENTER, ΜΟΝΟ ΣΤΟ AUTOΤΡΙΤΗ, ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ, ΒΕΝΖΙΝΗ, DIESEL, PHEV, ΥΒΡΙΔΙΚΟ, PLUG-IN, ΑΛΟΓΑ, ΡΟΠΗ, LAUNCH CONTROL, ΚΙΒΩΤΙΟ, TYPE R, A 35, SQ2, ST, i30 N,
 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια