Κάτω από το καπό του βρίσκεται ένα V10 μηχανικό σύνολο 5,2 λίτρων, το οποίο έχει ισχύ 578 ίππων. Η κίνηση μεταδίδεται και στους 4 τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου S tronic 7 σχέσεων.

Περνώντας στο εσωτερικό, συναντάμε διάκοσμο από ανθρακονήματα και φωτιζόμενα μαρσπιέ με το λογότυπο «R8 competition», ενώ η Audi υπόσχεται πως θα υπάρχουν πολλές επιλογές εξατομίκευσης της καμπίνας.

Τα φρένα είναι κεραμικά και διαθέτουν κόκκινες δαγκάνες, ενώ οι τροχοί και οι απολήξεις της σπορ εξάτμισης είναι βαμμένα σε μαύρη γυαλιστερή απόχρωση.

Η επίδοση στο 0-100 χλμ./ώρα είναι της τάξης των 3,3 δλ., ενώ η τελική του ταχύτητα του ανέρχεται σε 320 χλμ., γεγονός που καθιστά την έκδοση Competition, το ταχύτερο R8 μέχρι στιγμής.

Η παραγωγή θα περιοριστεί στα 60 μόλις αντίτυπα, τα οποία θα διατίθενται αποκλειστικά στις ΗΠΑ.

Το ισχυρότερο Audi

Διαβάστηκε από 4099 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/10/2014
 

Μόλις 60 R8 Competition των 578 ίππων θα κατασκευαστούν, με το μοντέλο που κάνει το 0-100 σε 3,3 δλ. και έχει τελική 320 χλμ./ώρα, να αποτελεί το ισχυρότερο Audi παραγωγής που φτιάχτηκε ποτέ.

Η Audi παρουσιάζει το R8 Competition πριν από το επίσημο ντεμπούτο της έκθεσης τους Λος Αντζελες, με την εταιρεία να το αποκαλεί «το ισχυρότερο Audi παραγωγής που φτιάχτηκε ποτέ.». Πιθανώς αποτελεί μια αποχαιρετιστήρια έκδοση της υπάρχουσας γενιάς του super car της φίρμας.

Κάτω από το καπό του βρίσκεται ένα V10 μηχανικό σύνολο 5,2 λίτρων, το οποίο έχει ισχύ 578 ίππων. Η κίνηση μεταδίδεται και στους 4 τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου S tronic 7 σχέσεων. Η επίδοση στο 0-100 χλμ./ώρα είναι της τάξης των 3,3 δλ., ενώ η τελική του ταχύτητα του ανέρχεται σε 320 χλμ., γεγονός που καθιστά την έκδοση Competition, το ταχύτερο R8 μέχρι στιγμής.

Αισθητικά, τώρα, αντλεί την έμπνευσή του από το R8 LMS και φέρει αρκετά μέρη από ανθρακονήματα, όπως το εμπρόσθιο spoiler, τα πλευρικά μαρσπιέ, τα καπάκια των καθρεπτών, ο πίσω διαχύτης και η αεροτομή. Τα φρένα είναι κεραμικά και διαθέτουν κόκκινες δαγκάνες, ενώ οι τροχοί και οι απολήξεις της σπορ εξάτμισης είναι βαμμένα σε μαύρη γυαλιστερή απόχρωση.

Περνώντας στο εσωτερικό, συναντάμε διάκοσμο από ανθρακονήματα και φωτιζόμενα μαρσπιέ με το λογότυπο «R8 competition», ενώ η Audi υπόσχεται πως θα υπάρχουν πολλές επιλογές εξατομίκευσης της καμπίνας. Η παραγωγή θα περιοριστεί στα 60 μόλις αντίτυπα, τα οποία θα διατίθενται αποκλειστικά στις ΗΠΑ. Οι παραγγελίες θα ξεκινήσουν το Νοέμβριο, με τα πρώτα οχήματα να φτάνουν στους τυχερούς κατόχους τους από τις αρχές του επόμενου έτους.

Δοκιμή: Υβριδικό Honda CR-V

Νέο DS 7 και σε Coupe;

Citroen C5 Aircross VS Audi Q3 VS VW Tiguan

Nissan GT-R Vs Aprilia RSV4 στα Μέγαρα

BMW Σειρά 2 Vs Mercedes B-Class

Δοκιμή: Peugeot 508 GT Line

To νέο Mazda3 MPS;

Με XtraBoost και 292 ίππους η νέα BMW 330e

Οφείλει να είναι φθηνότερη η νέα BMW Σειρά 1;

Ντεμπούτο για τη Ford Mustang Shelby GT350R

Νέα Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid

Mega συγκριτικό: 5 SUV «θηρία»

Toyota Supra VS BMW Z4

Αποκλειστικό: Mercedes E-Class

Προτίμησε την ποιότητα από τα λεφτά η Αudi

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

MERCEDES: Γνώρισε τη νέα CLA Coupe. Η ζωή σου, οι κανόνες σου.

περισσότερα »