- Μικρές αλλαγές σε μάσκα, λογότυπο και προφυλακτήρες - Εσωτερικό χωρίς premium βλέψεις - Έχει μικρό ηλεκτρικό μοτέρ που βοηθά τον turbo κινητήρα - Με στάνταρ αυτόματο κιβώτιο
- Σε ένα τρακάρισμα υπάρχει ο κανόνας ότι ο πίσω «πληρώνει» τον μπροστινό - Αν γίνει καραμπόλα εν κινήσει ο «μεσαίος» πληρώνει από την τσέπη του τις ζημιές στο εμπρός μέρος του αμαξιού του - Αν εμπλέκονται σταματημένα αυτοκίνητα τότε αυτός που προκάλεσε το τρακάρισμα τους πληρώνει όλους - Για να γίνουν τα παραπάνω χρειάζεται συμφωνία μεταξύ των οδηγών, αλλιώς... δικαστήρια
- Golf και Corolla βγαίνουν ασταμάτητα εδώ και 60 χρόνια! - Η Corolla καίει 900 ευρώ λιγότερα το χρόνο από το Golf - Το Golf έχει πιο ποιοτική καμπίνα και σε χωράει αν έχει ύψος μέχρι 1,86 (1,80 η Corolla) - Έχει 2 χρόνια παραπάνω εγγύηση (σύνολο 6) & είναι 1.500 ευρώ φθηνότερη η Corolla
- Σε ισχύ από σήμερα ο νέος Ποινικός Κώδικας. - Οι παραβάσεις που στέλνουν τους οδηγούς στη φυλακή. - Πως ορίζονται τα χρόνια φυλάκισης κατά περίπτωση. - Πότε ο οδηγός μπαίνει ισόβια!
- Είναι 2ο σε πωλήσεις στην Ευρώπη αλλά δεν πουλάει τίποτα στην Ελλάδα - Στην Ευρώπη κάνει 11.500 ευρώ, στην Ελλάδα 17.000 ευρώ - Η αντιπροσωπεία δε φέρνει τις προσιτές εκδόσεις στην Ελλάδα - Οι εκδόσεις που φέρνει είναι 2-3 χιλιάδες ακριβότερες από Γερμανία και Γαλλία
Οι κινητήρες δεν βγάζουν ζημιές. Φθορές στο δίσκο συμπλέκτη και στο εμπρός σύστημα ανάρτησης. Η καμπίνα είναι ευρύχωρη και τα πλαστικά ανθεκτικά στη χρήση. Ο μέσος όρος τιμών των μεταχειρισμένων Picanto 2017- είναι 11.000 ευρώ.
- Για έναν αιώνα Αμερική & Ευρώπη ήταν οι σημαντικότερες αγορές που καθόριζαν το αυτοκίνητο - Οι κινητήρες βενζίνης/diesel είναι δύσκολοι & απαιτούν τεχνογνωσία & χρόνια εξέλιξης που οι Κινέζοι κατασκευαστές δεν είχαν & έμεναν στην ανυπαρξία - Η ηλεκτροκίνηση είναι πιο απλή και έβαλε τους Κινέζους για τα καλά στο παιχνίδι - «Λουκούμι» η υποχρεωτική ηλεκτροκίνηση για τους Κινέζους που έχουν τεχνογνωσία στις μπαταρίες αλλά όχι στα υπόλοιπα - Η πτώση πωλήσεων των ηλεκτρικών στην Ευρώπη δείχνει ότι μάλλον βιαστήκαμε