Η βελτίωση της «αναπνοής» του κινητήρα είναι από τις πρώτες προτεραιότητες των βελτιωτικών οίκων.

    Στάδιο 1ο: Εισαγωγή αέρα και «τσιπάρισμα»

    Διαβάστηκε από 37948 αναγνώστες

    Κάθε κινητήρας, προκειμένου να αυξήσει την ισχύ του, χρειάζεται περισσότερο οξυγόνο και για να συμβεί κάτι τέτοιο πρέπει να βελτιωθεί η ροή και να αυξηθεί η ποσότητα του εισερχόμενου αέρα. Αυτός είναι ο λόγος που ένα από τα πρώτα στάδια βελτίωσης σχετίζεται με την αλλαγή του συστήματος εισαγωγής. Η αντικατάσταση του συμβατικού φίλτρου εισαγωγής με ένα ελεύθερης ροής ή με κιτ φιλτροχοάνης μειώνει τις αντιστάσεις με αποτέλεσμα να βελτιώνεται η «αναπνοή» του κινητήρα και κατ¶ επέκταση η απόδοση του. 
     
    Η αύξηση της ποσότητας του εισαγόμενου αέρα δεν είναι σε θέση να προσφέρει ικανοποιητική αύξηση ισχύος χωρίς να ρυθμιστούν κι άλλες παράμετροι. Κάθε κινητήρας πρέπει να λειτουργεί κοντά στην στοιχειομετρική αναλογία, δηλαδή η καύση να γίνεται με σταθερή αναλογία αέρα και καυσίμου. Συνεπώς για να εκμεταλλευτούμε την αυξημένη ποσότητα οξυγόνου από την βελτίωση του συστήματος εισαγωγής αέρα θα πρέπει να επαναπρογραμματιστεί η έγχυση καυσίμου μέσω την ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου (ECU). Η νέα χαρτογράφηση (re-map) του εγκεφάλου μεταβάλλει αρκετές παραμέτρους των συστημάτων ψεκασμού και ανάφλεξης, όπως η ποσότητα έγχυσης καυσίμου και η χρονική στιγμή της ανάφλεξης. Έτσι, ο κινητήρας προσαρμόζεται στις νέες βελτιωμένες συνθήκες και η απόδοση του αυξάνεται αισθητά.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

     

    TUNING - ΒΕΛΤΙΩΣΗ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

    περισσότερα »

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

    προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - TUNING - ΒΕΛΤΙΩΣΗ

    ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

    Γράψε τι ψάχνεις
    Κατάσταση
    Ψάξε ανά κατηγορία
    Μάρκα
    Μοντέλο
    Χρονολογία
     
    Τιμή από
    Τιμή έως
    Εργοστασιακός Κωδικός