Η ενίσχυση των μεταλλικών μερών του μοτέρ για να αυξηθεί η αξιοπιστία του, γίνεται συνήθως με σφυρηλάτηση.

Reprofiling, η διαδικασία κατά την οποία οι εκκεντροφόροι «αγριεύουν» και η ισχύς παίρνει την ανιούσα!

Στάδιο 2ο: Επέμβαση στα «σωθικά» του κινητήρα

Διαβάστηκε από 31137 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/2/2019

Ολοκληρώνοντας τη βελτίωση της εισαγωγής και τον επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου, περνάμε στο εσωτερικού του κινητήρα και πιο συγκεκριμένα στη βελτίωση των εκκεντροφόρων. Τι είναι όμως το περίφημο «reprofiling» και με ποιον τρόπο αυξάνεται η ιπποδύναμη; Όπως ίσως θα γνωρίζετε, οι εκκεντροφόροι είναι υπεύθυνοι για την κίνηση των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής, ενώ ανάλογα με τη σχεδίασή τους μεταβάλλονται τα χαρακτηριστικά κίνησης των βαλβίδων, όπως το βύθισμα, η ταχύτητα κίνησης και το overlap. Με τον όρο «reprofiling» αναφερόμαστε στην επεξεργασία του εκκεντροφόρου με ειδικά μηχανήματα ώστε να αφαιρεθεί υλικό και να μειωθεί η διάμετρός του. Κάτι τέτοιο μεταβάλλει σημαντικά χαρακτηριστικά της κίνησης των βαλβίδων με θετικό αντίκτυπο στην αύξηση της ισχύος, αφού βελτιώνεται η ροή των αερίων στους θαλάμους καύσης.
 
Αλλη μία συχνή βελτίωση που σχετίζεται με τον κινητήρα είναι η ενίσχυση των μεταλλικών μερών ώστε να αυξηθεί η αξιοπιστία και οι αντοχές του κινητήρα. Η πιο δημοφιλής μέθοδος είναι η σφυρηλάτηση κινούμενων μεταλλικών μερών, όπως οι μπιέλες και τα έμβολα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

TUNING - ΒΕΛΤΙΩΣΗ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - TUNING - ΒΕΛΤΙΩΣΗ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Γράψε τι ψάχνεις
Κατάσταση
Ψάξε ανά κατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός