Ικανοποίηση των πελατών και μακροχρόνια σχέση μαζί τους, οι στόχοι της Volkswagen

    Ικανοποίηση των πελατών και μακροχρόνια σχέση μαζί τους, οι στόχοι της Volkswagen

    32322 Επισκέψεις στο άρθρο

    Στόχος για όλους στην Volkswagen, μας απαντά η κα. Βίκυ Καραδήμου, υπεύθυνη του γραφέιου τύπου της Kosmocar Α.Ε., αποτελεί η απόλυτη ικανοποίηση των πελατών και η διατήρηση μακροχρόνιας σχέσης μαζί τους καθόλη τη διάρκεια  κατοχής των αυτοκινήτων Volkswagen.
     
    Α. ¶μεση και Συνεχή Επικοινωνία
    Ο κάτοχος Volkswagenενημερώνεται για όλα τα νέα της μάρκας Volkswagen στον τομέα του AfterSalesμέσω του περιοδικού «VolkswagenAfterSalesMagazine» όπως:

    • Προτάσεις για τη σωστή συντήρηση του οχήματος που διασφαλίζει την μακροζωία και την υψηλή μεταπωλητική του αξία
    • Συμβουλές για ασφαλή και οικονομική οδήγηση
    • Μοναδικά προνόμια για τη συντήρηση του αυτοκινήτου τους (π.χ. ειδικές τιμές βάσει της ηλικίας του αυτοκινήτου, εποχιακές καμπάνιες)
    • Πιστοποιημένα από διεθνείς οργανισμούς,  χρηστικά και lifestyle,αξεσουάρ που ακολουθούν τον τρόπο ζωής και ικανοποιούν τις ανάγκες των πελατών μας.
     
    Επιπλέον, υπηρεσίες όπως η «υπενθύμιση ραντεβού για service» αποτελούν βασική προτεραιότητα. Αναγνωρίζοντας τον έντονο ρυθμό ζωής των πελατών, τους υπενθυμίζουν έγκαιρα πότε πρέπει να γίνει η συντήρηση του οχήματος τους, πάντα βάσει των οδηγιών του κατασκευαστή.
     
    Β. Οικονομικά service ανάλογα με την ηλικία του αυτοκινήτου
    Λαμβάνοντας υπόψη την επιθυμία και την ανάγκη των πελατών για τη σωστή συντήρηση των οχημάτων τους σε προσιτές τιμές, χωρίς κανένα συμβιβασμό, είναι η πρώτη εταιρεία στον κλάδο του αυτοκινήτου που προσέφερε πακέτα συντήρησης σε προνομιακές τιμές. Τα πακέτα «VWEconomy»και «VWEconomyPlus»  αφορούν στον προγραμματισμένο serviceτων οχημάτων ηλικίας άνω των 5 ετών και  10 ετών αντιστοίχως,  με όφελος έως 30%  στα ανταλλακτικά και στην εργασία. Γιατί  η ορθή συντήρηση όλων των οχημάτων Volkswagen αποτελεί 100% προτεραιότητα.
     
     
    Γ. Απόλυτη διαφάνεια
    Σε κάθε επίσκεψη ο σύμβουλος service μετά τον έλεγχο του οχήματος δεσμεύεται να ενημερώσει για όλες τις εργασίες και τα ανταλλακτικά που απαιτούνται για τη συντήρηση  ή την επισκευή του καθώς και για το συνολικό κόστος αυτών. Με αυτόν τον τρόπο εγγυόμαστε την πλήρη ενημέρωση κάθε πελάτη, για να γνωρίζει επακριβώς το τι συμβαίνει στο αυτοκίνητο του πάντα με τη σύμφωνη γνώμη του.
     
    Γνωρίζοντας πόσο σημαντικό είναι το κόστος συντήρησης του αυτοκινήτου κατά τη λήψη απόφασης αγοράς ενός νέου οχήματος αλλά και για τον σωστό προγραμματισμό των εξόδων των πελατών είναι η μόνη εταιρεία που παρέχει στο site της www.vw.gr τις ανώτατες προτεινόμενες τελικές τιμές για όλη την Ελλάδα από τον πρώτο χρόνο μέχρι και άνω της δεκαετίας.

    Το δίκτυο των Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών ServiceKosmocarVolkswagen στις πρώτες θέσεις στην Ευρώπη

    Η γνώμη των πελατών είναι πολύτιμη. Στόχος της εταιρίας είναι να ανταποκρίνεται άμεσα στις προσδοκίες τους. Μετά από κάθε επίσκεψη στο δίκτυο των Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών ServiceKosmocarVolkswagen τους δίνετε η ευκαιρία  να  αξιολογήσουν το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών βάσει των υψηλών προδιαγραφών που θέτει ο κατασκευαστής, συμμετέχοντας στην αντίστοιχη έρευνα ικανοποίησης πελατών. Ενδεικτικά οι τομείς αξιολόγησης  αφορούν όχι μόνο στην συνολική ικανοποίηση αλλά στην οργάνωση και  στην ποιότητα εργασιών.  Σταθερά τα τελευταία χρόνια το δίκτυο των Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών ServiceKosmocarVolkswagen  βρίσκεται στις πρώτες θέσεις στην Ευρώπη, αφού οι πελάτες δίνουν το μέγιστο της βαθμολογίας.

    Volkswagen Connect & Total Care οι νέες υπηρεσίες

    H άψογη εξυπηρέτηση και η συνεχής υποστήριξη των πελατών Volkswagen δεν συνδέονται μόνο με τη συντήρηση και επισκευή του αυτοκινήτου τους. Λαμβάνοντας υπόψη τις τεχνολογικές εξελίξεις και τον σύγχρονο τρόπο ζωής των πελατών εισάγει συνεχώς νέα προηγμένα προϊόντα και υπηρεσίες.
    • VolkswagenConnect: Ποιος είπε ότι η τεχνολογική εξέλιξη συνδέεται μόνο με τα νέα αυτοκίνητα; Η Volkswagen πρωτοπορεί για μία ακόμη φορά καθιστώντας τη συνδεσιμότητα του αυτοκινήτου και του ιδιοκτήτη του, μέσω της χρήσης κινητού τηλεφώνου - smartphone - εφικτή για την πλειοψηφία των μοντέλων της με ημερομηνία παραγωγής από το 2008 και μετά. Ενδεικτικά ο οδηγός ενός Volkswagenσε μία εφαρμογή έχει όλες τις πληροφορίες όπως:
      1. Το κόστος κατανάλωσης καυσίμου,
      2. Τη θέση στάθμευσής του αυτοκινήτου του
      3. Το επόμενό του service
      4. Tο δικό του στυλ οδηγικής συμπεριφοράς
    • VolkswagenTotalCare:Πρόγραμμα οδικής βοήθειαςκαι φροντίδας ατυχήματος με δυνατότητα επιτόπου επισκευής, εφόσον αυτή είναι εφικτή.
     


     

    προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - AFTER SALES