Ξεκάθαρες διαδικασίες, σημαντικά προνόμια

    Ξεκάθαρες διαδικασίες, σημαντικά προνόμια

    32296 Επισκέψεις στο άρθρο

    Σύμφωνα με την κα Βασιλική Χαντζοπούλου του τμήματος Μarketing και Δημοσίων Σχέσεων τη ΤΕΧΝΟΚΑΡ Α.Β.Ε.Ε., η Seat προσφέρει ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα στους πελάτες της. Αυτά επικεντρώνονται συνοπτικά στα εξής σημεία:

    • Επαγγελματισμός & Αποτελεσματικότητα που συνεπάγεται διασφάλιση σωστού αποτελέσματος.
    • Ξεκάθαρες και ακριβείςς διαδικασίες κατά την παραλαβή & παράδοση του αυτοκινήτου του πελάτη.
    • Σαφείς  πληροφορίες & διαφάνεια σε όλα τα στάδια της διαδικασίας εξυπηρέτησης (π.χ προϋπολογισμός κόστους, αναλυτική επεξήγηση εργασιών).
    • Εγγύηση & Μετακίνηση (αυτοκίνητο εξυπηρέτησης). Εξακρίβωση - πιστοποίηση εργασιών (οδηγική δοκιμή πριν τη παράδοση).
    • Σημαντικό ρόλο στο after sales έχει η ανάπτυξη υπηρεσιών όπως: express service, αυτοκίνητο εξυπηρέτησης, επιθεώρηση πριν το ΚΤΕΟ, ενεργή υποδοχή.
    • Επιπλέον υπάρχουν τα εξής,
    • Επέκταση εργοστασιακής εγγύησης
    • Επέκταση οδικής φροντίδας
    • Fixed πακέτα προσφοράς για αλλαγή λαδιών
    • Διαρκώς επεκτεινόμενη σειρά ανταλλακτικών economy (σε αυτοκίνητα 5ετίας+)
    • Εγγύηση ανταλλακτικού (2ετής κάλυψη εργασίας & ανταλλακτικών σε όλα τα αυτοκίνητα)
    • Ανταποδοτικές ενέργειες σε αυτοκίνητα που κάνουν συντήρηση στο δίκτυο SEAT
    Στις top 5 αντιπροσωπίες στην Ευρώπη
     

    Η Τεχνοκαρ-AUTOHELLAS σε συνεργασία με την SEAT S.A διεξάγει έρευνα ικανοποίησης (Customer Satisfaction Survey) πελατών στο εξουσιοδοτημένο δίκτυο της.

    Η έρευνα δίνει την δυνατότητα να γνωρίζουμε την γνώμη των πελατών μας σε σχέση με την εμπειρία τους από την τελευταία επίσκεψη στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο.

    Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της έρευνας γίνεται από το εργοστάσιο της SEAT σε συνεργασία με ανεξάρτητη εταιρεία ερευνών (TNS Area).

    Ο γενικός δείκτης ικανοποίησης κινείται τα τελευταία χρόνια σε υψηλά επίπεδα, συγκρινόμενος με τον πανευρωπαϊκό μέσο όρο (87,4% για το 2017) και σε αντίστοιχα επίπεδα για το 1ο εξάμηνο 2018.

    Από τα στοιχεία του δικτύου προκύπτει ότι η πιστότητα πελατών SEAT στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία είναι αρκετά υψηλή. Πολύ μεγάλο ποσοστό πελατών είναι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων ηλικίας μεγαλύτερης των 7 ετών (seg 3).

    Παράλληλα μεταξύ των εισαγωγέων σε πανευρωπαϊκό επίπεδο βρίσκεται στο top 5, ενώ οι                                 επιβραβεύσεις εξουσιοδοτημένων συνεργατών που επιτυγχάνουν υψηλούς δείκτες (εξυπηρέτηση πελατών), σε συστηματική βάση, με εσωτερικές διαδικασίες (motivational trips, εμπορική πολιτική, κλπ).

    Πιστοί στον πελάτη, κοντά στις νέες τεχνολογίες

    Στόχος της ετιαρίας στο μέλλον είνια να συνεχίζει να φροντίζει τις ανάγκες των πελατών της και να παρέχει  εξαιρετικές υπηρεσίες ακόμα και στην παραμικρή λεπτομέρεια. Κάνει πάντα το καλύτερο για να παρέχει μία ευχάριστη, ευγενική και υψηλά επαγγελματική αντιμετώπιση.

    Με την καθοδήγηση του κατασκευαστή ακολουθεί τις εξελίξεις στις νέες τεχνολογίες και υπηρεσίες.  
    Προσπαθεί  να βελτιώνει τα στοιχεία που αναφέρονται στο (1) σε συστηματική βάση.

    Είναι πάντα “on the move”.
     
     

    προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - AFTER SALES