Από το πρώτο service μέχρι την αντιμετώπιση μιας ζημιάς ή την προμήθεια ενός ανταλλακτικού, ο οδηγός θέλει να ξέρει ότι η μάρκα του θα είναι “εκεί” (χωρίς «μα-μου-σου-του»).
Είναι ΓΝΩΣΤΕΣ μάρκες. Διαθέτουν σχέδιο (και δίκτυο) υποστήριξης κατόχων τους.
Επενδύουν στοχεύοντας στην ποιότητα εξυπηρέτησης στα συνεργεία τους.
Η Toyota θεωρείται σημείο αναφοράς (σε αξιοπιστία & σε μακροχρόνια στήριξη του κατόχου της).
Η Mercedes-Benz έχει επενδύσει σε εξατομικευμένα πακέτα υποστήριξης και ψηφιακή εμπειρία service.
auto.accessories Team
Η αγορά αυτοκινήτου παρότι στις μέρες μας αποτελεί μια επένδυση (που θέλει καλή ενημέρωση, ψάξιμο και σκέψη) είναι και μια στιγμή… ενθουσιασμού, μα το after-sales είναι πραγματικότητα, είναι αυτό που διαμορφώνει την πραγματική εμπειρία κατοχής (και πιστότητας στην μάρκα).
Από το πρώτο service μέχρι την αντιμετώπιση μιας ζημιάς ή την προμήθεια ενός ανταλλακτικού, ο οδηγός θέλει να ξέρει ότι η μάρκα του θα είναι “εκεί” (χωρίς «μα-μου-σου-του»). Ειδικά σήμερα, όπου το αυτοκίνητο είναι στενά δεμένο με την καθημερινότητα, η διαχείριση μετά την πώληση έχει εξελιχθεί σε κριτήριο επιλογής (και διαφοροποίησης και ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος για τους επαγγελματίες (After Sales: Ποιος έχει τις «πλάτες» να υποστηρίξει το Van (ή τον στόλο) μου;) ή τις μάρκες που «το κάνουν καλά»).
Πολλές από τις γνωστές (καθιερωμένες) μάρκες έχουν επενδύσει σε υπηρεσίες που δίνουν λύσεις χωρίς ταλαιπωρία, χωρίς αβεβαιότητα, χωρίς περιττό κόστος. Κάποιες από αυτές εμφανίζονται και σε καλές θέσεις ερευνών ικανοποίησης πελατών, ενώ άλλες ξεχωρίζουν για πρακτικές που ανακουφίζουν τον σύγχρονο οδηγό.
Ας δούμε, με πραγματικά παραδείγματα, ποιες είναι κάποιες από τις γνωστές μάρκες που έχουν εξελίξει ή βρίσκονται σε διαδικασία να κάνουν το after-sales τους, σημείο υπεροχής.
Από το πρώτο service μέχρι την αντιμετώπιση μιας ζημιάς ή την προμήθεια ενός ανταλλακτικού, ο οδηγός θέλει να ξέρει ότι η μάρκα του θα είναι “εκεί” (χωρίς «μα-μου-σου-του»).