Η Toyotaείναι σταθερά πολλά χρόνια, μια από τις πρώτες μάρκες σε ικανοποίηση κατόχων (και στο AutoCheck του Autotriti) όχι μόνο λόγω της αξιοπιστίας των μοντέλων της, αλλά και εξαιτίας της δομημένης after-sales εμπειρίας που προσφέρει (και -το κυριότερο- αναγνωρίζεται από το κοινό των κατόχων της).
Στην ελληνική αγορά, η μάρκα ξεχωρίζει για τη διαφάνεια στις χρεώσεις, την ευκολία πρόσβασης σε υπηρεσίες και τη συνολική αίσθηση επαγγελματισμού που αποπνέει το δίκτυό της.
Οι ιδιοκτήτες των μοντέλων της μάρκας, μπορούν να κλείσουν online ραντεβού, να εκτιμήσουν το κόστος συντήρησης μέσω ειδικής εφαρμογής, ενώ μπορούν να εκμεταλευτούν και κάποιον δωρεάν εποχικό έλεγχο σε βασικά σημεία.
Η συνεχής εκπαίδευση των τεχνικών και η ευγένεια του front desk ενισχύουν την αίσθηση εμπιστοσύνης. Δεν είναι τυχαίο πως ιδιοκτήτες Yaris, Corolla και C-HR δηλώνουν πως το service είναι «ξεκούραστο» και «χωρίς εκπλήξεις» (κάτι που, όπως όλοι καταλαβαίνουμε, εκτιμά ιδιαίτερα ο μέσος Έλληνας κάτοχος στις μέρες μας).