Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Honda: Δεν σπάνε – δεν χαλάνε (και προσωπική εξυπηρέτηση στο δίκτυο)

1.074 Επισκέψεις στο άρθρο
Honda: Δεν σπάνε – δεν χαλάνε (και προσωπική εξυπηρέτηση στο δίκτυο)

Η Honda είναι μια μάρκα που, σύμφωνα και με παλαιότερες έρευνες ικανοποίησης, καταφέρνει να κρατά τον πελάτη της σε… peace of mind (ήρεμο).

Δεν είναι τυχαίο ότι τα μοντέλα της εμφανίζουν εξαιρετικά χαμηλά ποσοστά αστοχίας, ενώ το δίκτυο υποστήριξης στην Ελλάδα είναι σταθερό, συνεπές και με καλή επάρκεια ανταλλακτικών. Το after-sales της δεν «λέει λόγια» αλλά λειτουργεί στην πράξη.

Η προσέγγιση είναι: «να μη χρειαστείς κάτι, αλλά αν χρειαστείς, να γίνει σωστά και γρήγορα». Ιδιοκτήτες Civic, Jazz ή HR-V αναφέρουν ότι δεν αισθάνονται παραμελημένοι, (παρότι η μάρκα δεν είναι από τις πιο εμπορικές στη χώρα). Η εμπειρία τους είναι πιο προσωπική, πιο ανθρώπινη (και κυρίως χωρίς περιττά “πήγαινε-έλα”).

Δες εδώ το εξουσιοδοτημένο δίκτυο συνεργατών Honda


 

Σελίδα 1Μετά την αγορά… τι; Ποιες μάρκες υποστηρίζουν τον κάτοχο με ποιες υπηρεσίες
Σελίδα 2Toyota: Και με online διαχείριση κόστους (και δωρεάν ελέγχους)
Σελίδα 3Ford: Υποστήριξη με πακέτα service για παλιά μοντέλα (και ισχυρό δίκτυο)
Σελίδα 4Mercedes-Benz: Yποστηρίζει με εξατομικευμένα πακέτα & ψηφιακή εμπειρία
Σελίδα 5Honda: Δεν σπάνε – δεν χαλάνε (και προσωπική εξυπηρέτηση στο δίκτυο)
Σελίδα 6SEAT: Τεχνική υποστήριξη με τεχνογνωσία VW Group
Σελίδα 7Nissan: All Clear Service με απλό κόστος και δωρεάν οδική βοήθεια
Σελίδα 8Citroen: Με εποχικούς ελέγχους (και εξυπηρέτηση χωρίς ταλαιπωρία)
Σελίδα 9Opel: Υποστήριξη και στα παλαιότερα μοντέλα της (με σταθερές τιμές)

auto.accessories Team

Βροχίδης - Χατζής Α.Ε.

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - AFTER SALES