Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Mercedes-Benz: Yποστηρίζει με εξατομικευμένα πακέτα & ψηφιακή εμπειρία

1.076 Επισκέψεις στο άρθρο
Mercedes-Benz: Yποστηρίζει με εξατομικευμένα πακέτα & ψηφιακή εμπειρία

Στην κατηγορία των luxury μαρκών, η Mercedes-Benz προσφέρει όχι μόνο προϊόν, αλλά και εμπειρία. Η υποστήριξη του δικτύου της, μετά την αγορά, είναι δομημένη γύρω από τη φιλοσοφία «ο πελάτης να νιώθει μοναδικός».

Τα πακέτα Service Pass παρέχουν προγραμματισμένη συντήρηση με σταθερό κόστος, υπενθυμίσεις ραντεβού και προτεραιότητα στο σέρβις, ενώ η πλατφόρμα Mercedes Me επιτρέπει απομακρυσμένο έλεγχο της κατάστασης του οχήματος, προβλέψεις service και άμεση επικοινωνία με το συνεργείο.
Οι κάτοχοι A-Class, GLA ή C-Class αναφέρουν στις έρευνες (και στο AutoCheck του Autotriti) υψηλό βαθμό ικανοποίησης στην εξυπηρέτηση, ενώ η ταχύτητα, η καθαριότητα και ο τρόπος υποδοχής στα συνεργεία της μάρκας, δημιουργούν θετικό αίσθημα επαγγελματισμού.

Δες εδώ το εξουσιοδοτημένο δίκτυο συνεργατών Mercedes Benz


 

Σελίδα 1Μετά την αγορά… τι; Ποιες μάρκες υποστηρίζουν τον κάτοχο με ποιες υπηρεσίες
Σελίδα 2Toyota: Και με online διαχείριση κόστους (και δωρεάν ελέγχους)
Σελίδα 3Ford: Υποστήριξη με πακέτα service για παλιά μοντέλα (και ισχυρό δίκτυο)
Σελίδα 4Mercedes-Benz: Yποστηρίζει με εξατομικευμένα πακέτα & ψηφιακή εμπειρία
Σελίδα 5Honda: Δεν σπάνε – δεν χαλάνε (και προσωπική εξυπηρέτηση στο δίκτυο)
Σελίδα 6SEAT: Τεχνική υποστήριξη με τεχνογνωσία VW Group
Σελίδα 7Nissan: All Clear Service με απλό κόστος και δωρεάν οδική βοήθεια
Σελίδα 8Citroen: Με εποχικούς ελέγχους (και εξυπηρέτηση χωρίς ταλαιπωρία)
Σελίδα 9Opel: Υποστήριξη και στα παλαιότερα μοντέλα της (με σταθερές τιμές)

auto.accessories Team

Ι. ΠΑΠΑΔΑΜΑΝΤΙΟΥ ΑΒΕΕ

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - AFTER SALES