Ευελιξία στην εξυπηρέτηση με ηλεκτρονικές υπηρεσίες

Ευελιξία στην εξυπηρέτηση με ηλεκτρονικές υπηρεσίες

16441 Επισκέψεις στο άρθρο

- Η άριστη εξυπηρέτηση κριτήριο στην επιλογή ασφαλιστικής εταιρείας
- Δίνει τον έλεγχο στους ασφαλισμένους της η Groupama Ασφαλιστική με ψηφιακές υπηρεσίες και εργαλεία
- «Λύνουν τα χέρια» με τις λειτουργίες που προσφέρουν ο «Χώρος Πελατών» και το myAccount

ΥΔΡΟΓΕΙΟΣ

Η άριστη εξυπηρέτηση κριτήριο στην επιλογή ασφαλιστικής

Όλοι μέχρι σήμερα αναζητούσαμε την ασφαλιστική εταιρεία που θα μας δώσει οικονομικά προσιτές λύσεις προσφέροντάς μας ταυτόχρονα καλύψεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες μας.

 

Είναι πλέον αρκετό μόνο αυτό; Η ψηφιακή εξέλιξη και οι νέες τεχνολογίες κυριαρχούν ήδη εδώ και χρόνια στη ζωή μας διευκολύνοντας την καθημερινότητά μας, γλιτώνοντάς μας μεταξύ άλλων χρόνο από την περιττή χαρτούρα και προσφέροντάς μας άμεση πρόσβαση στην πληροφορία που χρειαζόμαστε.

 

Η νέα αυτή πραγματικότητα δε θα μπορούσε φυσικά να αφήσει ανεπηρέαστες και τις ασφαλιστικές εταιρίες οδηγώντας τες να επαναπροσδιορίσουν και να εξελίξουν τον τρόπο με τον οποίο εξυπηρετούν το κοινό τους.

Δίνει τον έλεγχο στους ασφαλισμένους της η Groupama Ασφαλιστική με ψηφιακές υπηρεσίες και εργαλεία

Απλή βελτίωση υπηρεσιών ή πραγματικός έλεγχος, ευκολία και βέλτιστη εξυπηρέτηση; Η Groupama Ασφαλιστική πρωτοπορώντας εδώ και χρόνια στον χώρο των ψηφιακών υπηρεσιών στον τομέα της ιδιωτικής ασφάλισης κάνει πράξη το μότο της «Σίγουρα Δίπλα σας».

 

Ανέπτυξε και αναβαθμίζει συνεχώςτον ψηφιακό «Χώρο Πελατών», για τους πελάτες της και τον χώρο εξυπηρέτησης myAccount για τους ασφαλιζόμενους του myZen δίνοντας τους online πρόσβαση (και όχι μόνο) στα ασφαλιστήρια συμβόλαιά τους και εξασφαλίζοντάς τους πραγματική ευελιξία, ταχύτερη εξυπηρέτηση και αυτονομία κινήσεων.

 

Είναι η πρώτη ασφαλιστική εταιρεία στην Ελλάδα που δίνει την δυνατότητα στους ασφαλισμένους της να επικαιροποιήσουν τα στοιχεία τους με ένα κλικ μέσω της πλατφόρμας gov.gr (KYC).

 

Eπιπλέον, απαντά άμεσα σε ένα σύνολο ερωτήσεων και αναγκών των πελατών της μέσω του ψηφιακού βοηθού «Groupamachatbot» στο website της εταιρείας groupama.gr, όλο το 24ωρο.
 

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι η Groupama Ασφαλιστική φέτος απέσπασε 7 βραβεία στα «Digital Finance Awards 2024», μεταξύ των οποίων χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Best Insurance Portal», χρυσό και ασημένιο βραβείο στις κατηγορίες «Best Risk, Compliance & Data Privacy» και «Digital Initiative & Best Digital Transformation Initiative» αντίστοιχα, καθώς και ασημένιο βραβείο για το Groupamachatbot, στην κατηγορία «Best AI-driven Initiative».

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

«Λύνουν τα χέρια σου» με τις λειτουργίες που προσφέρουν ο «Χώρος Πελατών» και το myAccount

Παρουσιάζοντας ενδεικτικά μόνο κάποιες από τις δυνατότητες που προσφέρουν ο «Χώρος Πελατών» και το myAccount,οι πελάτες:

 

Έχουν άμεση πρόσβαση στα ασφαλιστήρια συμβόλαιά τους. Οι πελάτες μπορούν να δουν – και να εκτυπώσουν – τα ασφαλιστήρια συμβόλαιά τους, τις καλύψεις, τις παροχές και τους σχετικούς όρους.

Να ενημερωθούν για τη διάρκεια και τη λήξη ασφαλιστηρίου συμβολαίου τους καθώς και να δουν το ιστορικό αποζημιώσεων τους.
Οι δυνατότητες όμως που παρέχονται δεν περιορίζονται μόνο στην προβολή αλλά επεκτείνονται και στην διαχείριση αφού οι πελάτες μπορούν για ένα σύνολο καλύψεων να κάνουν ή να αιτηθούν online τροποποίηση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου τους προσθέτοντας ή αφαιρώντας καλύψεις, με απευθείας τιμολόγηση και άμεση πληρωμή.

Φυσικά οι πελάτες μπορούν εύκολα και με ασφάλεια να εξοφλήσουν το ασφαλιστήριο συμβόλαιό τους ή την ανανέωση του.

 

- Όσοι έχουν νέα ασφάλιση αυτοκινήτου Groupama Ασφαλιστικής ή myZen μπορούν να εκδώσουν άμεσα Πράσινη Κάρτα ή να υποβάλλουν σχετικό αίτημα.

 

- Επιπλέον, οι πελάτες έχουν δυνατότητα διαχείρισης των προσωπικών στοιχείων που έχουν δηλώσει στην εταιρεία κάνοντας εύκολα και οποιαδήποτε στιγμή αίτηση τροποποιήσεις σε κάποια από αυτά (π.χ. επάγγελμα, ΑΔΤ) ή άμεση επικαιροποίηση μέσω της διασύνδεσης με την πλατφόρμα gov.gr (KYC).



Φυσικά οι ασφαλισμένοι μπορούν άμεσα και εύκολα να ενημερωθούν για όλα τα συμβεβλημένα νοσοκομεία και τα συνεργαζόμενα συνεργεία.

Πρόσβαση σε όλα τα συμβόλαια με μία είσοδο

Πέρα από τις πρωτοποριακές λειτουργίες που αναφέρθηκαν παραπάνω, η Groupama Ασφαλιστική καινοτομεί και ξεχωρίζει ανάμεσα στις υπόλοιπες ασφαλιστικές εταιρείες, για τις ψηφιακές υπηρεσίες και τα ψηφιακά εργαλεία εξυπηρέτησης που προσφέρει και για έναν ακόμη λόγο. Αν ένας πελάτης της διαθέτει ασφάλιση αυτοκινήτου myZen και ταυτόχρονα έχει και κάποια άλλη ατομική ασφάλιση στη Groupama Ασφαλιστική (π.χ. ασφάλιση κατοικίας), όταν εισέλθει στο ένα από τα δύο portal,μπορεί να δει και να διαχειριστεί  και τα 2 ασφαλιστήρια συμβόλαιά του.