Αξιόπιστο φρενάρισμα στο βρεγμένο για το BluEarth

Διαβάστηκε από 1173 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/5/2019

To νέο ελαστικό της Yokohama είχε μία αξιοπρεπή παρουσία στο Test Ελαστικών του Auto Τρίτη.

 
Για να καταφέρουμε να βγάλουμε αξιόπιστα συμπεράσματα, τεστάραμε τα ελαστικά σε δύο δοκιμασίες. Πρώτα στο φρενάρισμα στο στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα και έπειτα στο τεστ αποφυγής κινδύνου (elk test), πάλι σε στεγνό στο βρεγμένο.

Ας δούμε πως τα πήγε το Yokohama BluEarth-Α AE 50

Φρένα


Το Yokohama BluEarth-Α AE 50 είναι ένα οικολογικό ελαστικό, που θέλει να πάει κόντρα στην αντίληψη πως ελαστικά του είδους πετυχαίνουν το ζητούμενο (οικονομία στην κατανάλωση) σε βάρος της πρόσφυσης. Στο φρενάρισμα σε στεγνό οδόστρωμα, το ελαστικό της Yokohama πέτυχε μια καθόλα αξιοπρεπή απόσταση ακινητοποίησης. Ακόμα καλύτερη ήταν η εικόνα του ελαστικού στο φρενάρισμα επί βρεγμένου οδοστρώματος, όπου μάλιστα σημείωσε μια από τις καλύτερες επιδόσεις στη συγκεκριμένη δοκιμασία. 

Τest αποφυγής κινδύνου (elk test) σε στεγνό και βρεγμένο 
Στεγνό


Στο στεγνό διάδρομο του τεστ αποφυγής κινδύνου, τα Yokohama BluEarth-A AE-50 είχαν καλή συμπεριφορά με απόλυτο έλεγχο του αυτοκινήτου και άμεση μεταφορά των εντολών του οδηγού από το τιμόνι. Περνώντας εύκολα από τα χαμηλά «στρώματα» ταχύτητας των 65, 68 και 70 χλμ./ώρα, ανεβήκαμε στα 72 χλμ./ώρα όπου και πάλι δεν άλλαξε κάτι τόσο στη συμπεριφορά τους όσο και στην απόδοσή τους, περνώντας το τεστ με επιτυχία. Στα 73 χλμ./ώρα αν και είχαμε μια μικρή αδράνεια στην πρώτη αλλαγή κατεύθυνσης που άνοιξε την πορεία του, το τεστ κρίθηκε επιτυχές, ενώ επαναλήφθηκε για την επιβεβαίωση του αποτελέσματος. Ψάχνοντας την αποτυχημένη επίδοση, αυτή «βρέθηκε» στα 74 χλμ./ώρα) με το Focus να απαιτεί σε συνδυασμό με αυτά τα ελαστικά περισσότερο χώρο στο διάδρομο και να «φλερτάρει» έντονα με τις κορίνες, σε μια διαδικασία δύσκολα ελεγχόμενη.

Βρεγμένο

To Yokohama BluEarth-A AE-50 έχασε λίγη από την αμεσότητά του στο βρεγμένο οδόστρωμα του τεστ (σ.σ. κοινό χαρακτηριστικό όλων εξαιτίας της ολισθηρότητας του δρόμου), όμως διατήρησε στο έπακρο τα λειτουργικά του χαρακτηριστικά και εδώ. Ετσι εμφάνισε  και εδώ μια τάση για υποστροφή που μεγάλωνε όσο ανέβαιναν και τα χλμ. Στα 70 χλμ./ώρα αυτή η τάση μας έφερε δύο φορές σε δύσκολη θέση, την πρώτη περνώντας οριακά και τη δεύτερη ακουμπώντας κάποιες εξωτερικές κορίνες, αναγκάζοντάς μας να «ψάξουμε» χαμηλότερα. Αυτό ήταν στα 69 χλμ./ώρα αφού σε αυτή την ταχύτητα δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα στο να περάσει με ευκολία τον διάδρομο χωρίς να απαιτεί ιδιαίτερες ικανότητες από τον οδηγό.

 

ΕΛΑΣΤΙΚΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΕΛΑΣΤΙΚΑ

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΕΛΑΣΤΙΚΑ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Γράψε τι ψάχνεις
Κατάσταση
Ψάξε ανά κατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός