Το νέο Golf των 130 ίππων έχει όλα τα απαραίτητα χαρακτηριστικά για να ηγηθεί της γκάμας του. «Σωστό» κινητήρα, εξαιρετική ποιότητα και αξιοθαύμαστο τεχνολογικό προφίλ, διατηρώντας παράλληλα την τιμή του σε νορμάλ επίπεδα. Στο test μας "φόραγε" και τα διεθνώς διακριθέντα ελαστικά της Goodyear.
Η 8η γενιά του VW Golf αποτελεί ένα από τα κορυφαία χάτσμπακ της αγοράς και ένα μοντέλο που κρύβει μέσα του μεγάλη βελτίωση συγκριτικά με το παρελθόν του. Και λέμε μέσα του, διότι εξωτερικά, όπως έχουμε συνηθίσει άλλωστε, διατηρεί τη ίδια φιλοσοφία με τις κλασσικές γραμμές και το διαχρονικό design, ενώ η μοντέρνα πλευρά της σχεδίασής του είναι εμφανής, σε στοιχεία όπως τα φωτιστικά σώματα.
Στο γκαράζ μας αυτές τις μέρες βρέθηκε για δοκιμή η μεσαίας ισχύος έκδοση του Golf, με τον 1.500άρη TSI ACT κινητήρα των 130 ίππων.
Αρκετά οικονομικός & πολιτισμένος κινητήρας
Ο εν λόγω κινητήρας λοιπόν, αποδίδει 130 ίππους με 200 Nm ροπής και σύστημα απενεργοποίησης δύο κυλίνδρων. Συνολικά με θα σας αποζημιώσει με τη εύρωστη λειτουργία του από τις 2.000 σ.α.λ. και μέχρι σχεδόν το τέρμα του στροφόμετρου, αλλά και χάρη στα πολιτισμένα χαρακτηριστικά του, όντας ήσυχος και χωρίς ξεσπάσματα.
Όσον αφορά στις επιδόσεις του για το 0-100 χλμ./ώρα θέλει 9,3 δλ. ενώ οι ρεπρίζ ολοκληρώνονται σε 7,8 και 10,8 δλ. για το 60-100 χλμ./ώρα και 80/120 χλμ./ώρα με 4η και 5η σχέση αντίστοιχα, νούμερα που κρίνονται αρκετά ικανοποιητικά. Ακόμα πιο ικανοποιητικό το νούμερο της κατανάλωσης, το οποίο μετρήθηκε στα 6,4 λτ./100 χλμ., αρκετά χαμηλότερα από το ήπια υβριδικό 150άρι που είχε 7,1 λτ./100 χλμ..
Με ποιοτική κύλιση & αρχοντική αίσθηση
Η έκδοση των 130 ίππων έρχεται με αρχιτεκτονική ανάρτησης ημιάκαμπτου άξονα πίσω, η οποία «ισοπεδώνει» λακκούβες και ανωμαλίες, χωρίς να εισέρχονται κραδασμοί ή θόρυβος εντός της καμπίνας. Ακόμα πιο εντυπωσιακή είναι η ποιοτική κύλιση του Golf, το οποίο ακόμα και σε αυτοκινητόδρομο παραμένει πεισματικά ήσυχο και ευθύβολο, δίνοντας μια αίσθηση πως «αιωρείται» στο δρόμο. Χαρακτηριστικά να αναφέρουμε πως με ταχύτητα 100 χλμ./ώρα, o θόρυβος εντός της καμπίνας ανέρχεται σε 66,2 db.
Σε πιο οριακές καταστάσεις, οι προβλέψιμες αντιδράσεις θα σου επιτρέψουν να αναζητήσεις το κάτι παραπάνω νιώθοντας ασφάλεια και σιγουριά, με τα λάστιχα να μην χάνουν την πρόσφυσή τους σε κανένα σημείο. Σε αυτό συνηγορούν και τα εξαιρετικά φρένα, με απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα 36,9 μ., νούμερο πολύ΄καλό για τα δεδομένα της κατηγορίας. Συνέχεια του άρθρου >>>
Εξοπλισμένο με Premium ελαστικά της Goodyear
Η ελληνική αντιπροσωπεία της VW έχει επιλέξει να εξοπλίζει το νέο VW Golf, με τα ελαστικά της Goodyear. Eιδικότερα με τα διακριθέντα (σε διεθνή tests) ελαστικά Efficient Grip Performance 2.
Tα συγκεκριμένα ελαστικά ανήκουν στην κατηγορίαθερινών ελαστικών υψηλών επιδόσεων. Ο σχεδιασμός τους υπόσχεται 50% περισσότερα χιλιόμετρα σε σύγκριση με τον προκάτοχό τους, χάρη στην τεχνολογία Mileage Plus Technology. Επίσης, έχουν σχεδιαστεί για υψηλή χιλιομετρική απόδοση και κορυφαίες επιδόσεις φρεναρίσματος σε βρεγμένο και στεγνό οδόστρωμα.
Η τεχνολογία Mileage Plus προσφέρει υψηλή ελαστικότητα και ευκαμψία του πέλματος, βοηθώντας έτσι στη μικρότερη φθορά του ελαστικού, που προκαλείται από το τραχύ οδόστρωμα, σε ένα μεγάλο εύρος θερμοκρασιών.
Τα Efficient Grip Performance 2 παράλληλα εφοδιάζονται με την τεχνολογία Wet Braking Technology με ακαμψία του μείγματος και περισσότερες, μεγαλύτερου μήκους εγκοπές για κράτημα. Ως εκ τούτου διευκολύνεται η κάμψη των τακουνιών, όπως επίσης και η απομάκρυνση του νερού σε περιπτώσεις βροχόπτωσης.
Από την άλλη στο στεγνό οδόστρωμα, οι μεγαλύτερες νευρώσεις στο κέντρο του πέλματος διασφαλίζουν υψηλότερη ακαμψία και σταθερότητα του ελαστικού. Τέλος αξίζει να αναφέρουμε ότι τα Efficient Grip Performance 2 ενσωματώνουν προστατευτικά στοιχεία για τη ζάντα, έτσι ώστε οι τροχοί να προφυλάσσονται καλύτερα από ενδεχόμενες επαφές με το κράσπεδο.
4 διακρίσεις για το EfficientGrip Performance 2 !
Στο τεστ του ανεξάρτητου οργανισμού TÜV SÜD, το νέο θερινό ελαστικό Goodyear EfficientGrip Performance 2 απέδειξε στην πράξη την υπεροχή του έναντι των βασικών ανταγωνιστών του, επιδεικνύοντας ταυτόχρονα συγκλονιστική χιλιομετρική απόδοση.
Συγκεκριμένα ο οργανισμός βράβευσε το ελαστικό της Goodyear ως : 1. Το καλύτερο στην κατηγορία του στο φρενάρισμα στο στεγνό 2. Το καλύτερο στην κατηγορία του στο φρενάρισμα στο βρεγμένο 3. Το καλύτερο στην κατηγορία του στην πρόσφυση σε βρεγμένο 4. Κορυφαίο σε χιλιομετρική απόδοση