Εντυπωσιακό σε όλα του το κέντρο της Goodyear στο Μιρεβάλ της Νότιας Γαλλίας (κοντά στο Μονπελιέ). Εδώ και 38 χρόνια αποτελεί τη Μέκκα της εξέλιξης των ελαστικών της φημισμένης μάρκας ελαστικών και τω

Εντυπωσιακό σε όλα του το κέντρο της Goodyear στο Μιρεβάλ της Νότιας Γαλλίας (κοντά στο Μονπελιέ). Εδώ και 38 χρόνια αποτελεί τη Μέκκα της εξέλιξης των ελαστικών της φημισμένης μάρκας ελαστικών και των θυγατρικών της.

Το Eagle F1 Asymmetric 6 έχει σχεδιαστεί για να ταιριάζει σε όποιο αυτοκίνητο διαθέτει δύναμη και έχει στόχο τις επιδόσεις και τη σπορ συμπεριφορά.

Το Eagle F1 Asymmetric 6 έχει σχεδιαστεί για να ταιριάζει σε όποιο αυτοκίνητο διαθέτει δύναμη και έχει στόχο τις επιδόσεις και τη σπορ συμπεριφορά.

Οδηγώντας το Audi TTS των 306 ίππων στην στεγνή πίστα των 3,3 χλμ. με τις υψομετρικές διαφορές και την πολύ τεχνική χάραξη, εντυπωσιαστήκαμε με την κορυφαία πρόσφυση του Eagle F1 Asymmetric 6, που εξα

Οδηγώντας το Audi TTS των 306 ίππων στην στεγνή πίστα των 3,3 χλμ. με τις υψομετρικές διαφορές και την πολύ τεχνική χάραξη, εντυπωσιαστήκαμε με την κορυφαία πρόσφυση του Eagle F1 Asymmetric 6, που εξασφάλισε ουδέτερο κράτημα ακόμα και σε πολύ έντονη πίεση.

Το μείγμα γόμας του Eagle F1 Asymmetric 6 διαθέτει νέα σύνθεση με καινοτόμο σύστημα ρητίνης, που επιτρέπει στο ελαστικό να έχει περισσότερες μικρο-επαφές με την επιφάνεια του οδοστρώματος, προσφέροντα

Το μείγμα γόμας του Eagle F1 Asymmetric 6 διαθέτει νέα σύνθεση με καινοτόμο σύστημα ρητίνης, που επιτρέπει στο ελαστικό να έχει περισσότερες μικρο-επαφές με την επιφάνεια του οδοστρώματος, προσφέροντας στους τροχούς καλύτερη πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα.

Tο Eagle F1 Asymmetric 6 διαθέτει την τεχνολογία Dry Contact Plus, η οποία χάρη στις ειδικές εγκοπές εξασφαλίζει βέλτιστη καμπυλότητα του ελαστικού, αλλά και δυνατότητα προσαρμογής της σημείου επαφής

Tο Eagle F1 Asymmetric 6 διαθέτει την τεχνολογία Dry Contact Plus, η οποία χάρη στις ειδικές εγκοπές εξασφαλίζει βέλτιστη καμπυλότητα του ελαστικού, αλλά και δυνατότητα προσαρμογής της σημείου επαφής του ελαστικού με το οδόστρωμα ανάλογα με τις συνθήκες.

Το Eagle F1 Asymmetric 6 έχει σχεδιαστεί ειδικά με γνώμονα τις απαιτήσεις των κατασκευαστών για ηλεκτρικά οχήματα, τα οποία είναι βαριά, αλλά και εμφανίζουν εκρηκτικές επιταχύνσεις.

Το Eagle F1 Asymmetric 6 έχει σχεδιαστεί ειδικά με γνώμονα τις απαιτήσεις των κατασκευαστών για ηλεκτρικά οχήματα, τα οποία είναι βαριά, αλλά και εμφανίζουν εκρηκτικές επιταχύνσεις.

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6: Έτοιμο για όλα σε στεγνό και βρεγμένο
Το κερασάκι στην τούρτα των οδηγικών μας εντυπώσεων ήταν η οδήγηση μιας Ferrari F8 Tributo και μιας Porsche 992 GT3 με τα υπερυψηλών επιδόσεων ελαστικά της σειράς Eagle F1 SuperSport .

Το κερασάκι στην τούρτα των οδηγικών μας εντυπώσεων ήταν η οδήγηση μιας Ferrari F8 Tributo και μιας Porsche 992 GT3 με τα υπερυψηλών επιδόσεων ελαστικά της σειράς Eagle F1 SuperSport .

Με τον επικό 4λιτρο ατμοσφαιρικό, 6κύλινδρο boxer κινητήρα των 510 ίππων να μας αναστατώνει στις 9.000 σ.α.λ. απολαύσαμε οδήγηση με το ελαστικό της Goodyear να παρέχει απίθανη πρόσφυση στην πισωκίνητη

Με τον επικό 4λιτρο ατμοσφαιρικό, 6κύλινδρο boxer κινητήρα των 510 ίππων να μας αναστατώνει στις 9.000 σ.α.λ. απολαύσαμε οδήγηση με το ελαστικό της Goodyear να παρέχει απίθανη πρόσφυση στην πισωκίνητη hard core γερμανική κατασκευή.

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6: Έτοιμο για όλα σε στεγνό και βρεγμένο
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6: Έτοιμο για όλα σε στεγνό και βρεγμένο
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6: Έτοιμο για όλα σε στεγνό και βρεγμένο
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6: Έτοιμο για όλα σε στεγνό και βρεγμένο
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6: Έτοιμο για όλα σε στεγνό και βρεγμένο
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6: Έτοιμο για όλα σε στεγνό και βρεγμένο
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6: Έτοιμο για όλα σε στεγνό και βρεγμένο
  • Εντυπωσιακό σε όλα του το κέντρο της Goodyear στο Μιρεβάλ της Νότιας Γαλλίας (κοντά στο Μονπελιέ). Εδώ και 38 χρόνια αποτελεί τη Μέκκα της εξέλιξης των ελαστικών της φημισμένης μάρκας ελαστικών και τω
  • Το Eagle F1 Asymmetric 6 έχει σχεδιαστεί για να ταιριάζει σε όποιο αυτοκίνητο διαθέτει δύναμη και έχει στόχο τις επιδόσεις και τη σπορ συμπεριφορά.
  • Οδηγώντας το Audi TTS των 306 ίππων στην στεγνή πίστα των 3,3 χλμ. με τις υψομετρικές διαφορές και την πολύ τεχνική χάραξη, εντυπωσιαστήκαμε με την κορυφαία πρόσφυση του Eagle F1 Asymmetric 6, που εξα
  • Το μείγμα γόμας του Eagle F1 Asymmetric 6 διαθέτει νέα σύνθεση με καινοτόμο σύστημα ρητίνης, που επιτρέπει στο ελαστικό να έχει περισσότερες μικρο-επαφές με την επιφάνεια του οδοστρώματος, προσφέροντα
  • Tο Eagle F1 Asymmetric 6 διαθέτει την τεχνολογία Dry Contact Plus, η οποία χάρη στις ειδικές εγκοπές εξασφαλίζει βέλτιστη καμπυλότητα του ελαστικού, αλλά και δυνατότητα προσαρμογής της σημείου επαφής
  • Το Eagle F1 Asymmetric 6 έχει σχεδιαστεί ειδικά με γνώμονα τις απαιτήσεις των κατασκευαστών για ηλεκτρικά οχήματα, τα οποία είναι βαριά, αλλά και εμφανίζουν εκρηκτικές επιταχύνσεις.
  • Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6: Έτοιμο για όλα σε στεγνό και βρεγμένο
  • Το κερασάκι στην τούρτα των οδηγικών μας εντυπώσεων ήταν η οδήγηση μιας Ferrari F8 Tributo και μιας Porsche 992 GT3 με τα υπερυψηλών επιδόσεων ελαστικά της σειράς Eagle F1 SuperSport .
  • Με τον επικό 4λιτρο ατμοσφαιρικό, 6κύλινδρο boxer κινητήρα των 510 ίππων να μας αναστατώνει στις 9.000 σ.α.λ. απολαύσαμε οδήγηση με το ελαστικό της Goodyear να παρέχει απίθανη πρόσφυση στην πισωκίνητη
  • Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6: Έτοιμο για όλα σε στεγνό και βρεγμένο
  • Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6: Έτοιμο για όλα σε στεγνό και βρεγμένο
  • Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6: Έτοιμο για όλα σε στεγνό και βρεγμένο
  • Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6: Έτοιμο για όλα σε στεγνό και βρεγμένο
  • Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6: Έτοιμο για όλα σε στεγνό και βρεγμένο
  • Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6: Έτοιμο για όλα σε στεγνό και βρεγμένο
  • Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6: Έτοιμο για όλα σε στεγνό και βρεγμένο

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6: Έτοιμο για όλα σε στεγνό και βρεγμένο

5917 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/7/2022

Βρεθήκαμε στη θρυλική πίστα εξέλιξης της Goodyear στο Μιρεβάλ της Νότιας Γαλλίας για να δοκιμάσουμε το νέο, υπέρ-υψηλών επιδόσεων, ελαστικό Eagle F1 Asymmetric 6, το οποίο μεταξύ άλλων έχει και την ικανότητα να μεγαλώνει το σημείο επαφής του με το δρόμο ανάλογα με τις συνθήκες!

LIZARDGRIP

 

  • Μπορεί και μεγαλώνει το σημείο επαφής του με το δρόμο!
  • Έτοιμο για τις αυξημένες -λόγω βάρους και δυνατών επιταχύνσεων- απαιτήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων
  • Mε χαμηλότερη αντίσταση κύλισης – και 1 dB πιο αθόρυβο από τον προκάτοχο του
  • Οι δοκιμασίες που κάναμε στην πίστα απέδειξαν τις βελτιώσεις του σε σχέση με το προηγούμενο
 
Εσύ τι λες; Επιλέγεις ελαστικό με βάση τις επιδόσεις ή την τιμή του; Αξίζει να πάρεις ένα φθηνό ελαστικό ή θα πληρώσεις παραπάνω για καλύτερο κράτημα και φρενάρισμα;

To κέντρο της Goodyear στο Μιρεβάλ της Νότιας Γαλλίας (κοντά στο Μονπελιέ) αποτελεί εδώ και 38 χρόνια τη Μέκκα της εξέλιξης των ελαστικών της φημισμένης μάρκας ελαστικών και των θυγατρικών της. Αγοράστηκε το 1984 μαζί με τη, μήκους 3,3 χλμ. και σχεδιασμένη από τον πιλότο της F1 Jean-Pierre Beltoise, πίστα με έγκριση για τη F1, ωστόσο στο πέρασμα των χρόνων το κέντρο απέκτησε κάθε είδους ασφάλτινες και χωμάτινες διαδρομές για την εξέλιξη κάθε είδους ελαστικών. Σε αυτές και το σημείο αναφοράς για τις δοκιμές σε βρεγμένο, η ειδική πίστα μήκους 1,7 χλμ., η οποία δεν είναι επίπεδη, αλλά διαθέτει όπως και η αγωνιστική πίστα αρκετές υψομετρικές διαφορές. Στο κέντρο εξέλιξης της Goodyear έρχονται και πολλοί κατασκευαστές αυτοκινήτων (BMW, Porsche, SEAT, Renault κ.α) για να σετάρουν τα επιμέρους συστήματα των μοντέλων τους σε σχέση με τα ελαστικά και όχι μόνο. Δε μπορούμε λοιπόν να σκεφτούμε καλύτερο μέρος για τη δοκιμαστική οδήγηση του νέου ελαστικού υψηλών επιδόσεων της Goodyear, του Eagle F1 Asymmetric 6.


Το Eagle F1 Asymmetric 6 έχει σχεδιαστεί για να ταιριάζει σε όποιο αυτοκίνητο διαθέτει δύναμη και έχει στόχο τις επιδόσεις και τη σπορ συμπεριφορά.

Το Eagle F1 Asymmetric 6 έχει σχεδιαστεί για να ταιριάζει σε όποιο αυτοκίνητο διαθέτει δύναμη και έχει στόχο τις επιδόσεις και τη σπορ συμπεριφορά.

Κοινοποίησέ το »

«Έτοιμο για όλα»

To Asymmetric 6 είναι η τελευταία έκφανση της βραβευμένης σειράς ελαστικών Goodyear Eagle F1 και υπόσχεται εξαιρετική απόδοση κρατήματος και φρεναρίσματος σε αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων, τόσο στο στεγνό, όσο και στο βρεγμένο. Όλα αυτά βέβαια χάρη στις καινοτόμες τεχνολογίες που φέρει, όπως η Dry Contact Plus για τη βελτίωση της απόδοσης σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα, η Wet Braking Pro για το φρενάρισμα σε βρεγμένο οδόστρωμα, αλλά και στην καταλληλότητα τοποθέτησης του σε ηλεκτρικά οχήματα. Με δυο λόγια το Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 είναι έτοιμο για όλα, όπως δηλώνει και το σχετικό σλόγκαν του κατασκευαστή του.

Το Eagle F1 Asymmetric 6 έχει σχεδιαστεί για να ταιριάζει σε ένα ευρύ φάσμα αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένων των hot hatch, των sport compact, των sport coupe και γενικά σε όποιο αυτοκίνητο διαθέτει δύναμη και έχει στόχο τις επιδόσεις και τη σπορ συμπεριφορά. Μάλιστα, ήδη το Eagle F1 Asymmetric 6 έχει κερδίσει σχετικά τεστ απέναντι σε 10 ανταγωνιστές του σε δοκιμές των περιοδικών Auto Motor und Sport και Autobild! Το Eagle F1 Asymmetric 6 αρχικά κυκλοφόρησε σε 28 διαστάσεις από τις αρχές του 2022 με περισσότερες διαστάσεις να κυκλοφορούν καθόλη τη διάρκεια του έτους. Μέχρι το 2023, θα είναι διαθέσιμο σε 65 διαστάσεις από 17 έως 22 ίντσες…

Μπορεί και μεγαλώνει το σημείο επαφής του με το δρόμο

Ένα από τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του Eagle F1 Asymmetric 6 είναι η τεχνολογία Dry Contact Plus, η οποία εξασφαλίζει βέλτιστη καμπυλότητα του ελαστικού, αλλά και δυνατότητα προσαρμογής του σημείου επαφής του ελαστικού με το οδόστρωμα ανάλογα με τις συνθήκες. Τι σημαίνει αυτό; Ενώ υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης, το σημείο επαφής του ελαστικού με το οδόστρωμα έχει ένα κανονικό αποτύπωμα (περίπου όσο μια παλάμη), σε συνθήκες πίεσης ή ενός ακραίου ελιγμού, το Eagle F1 Asymmetric 6 χάρη στις ειδικές εγκοπές  αυξάνει το πάτημά του, μεγαλύτερο μέρος του πέλματός του δηλαδή έρχεται σε επαφή με το δρόμο. Έτσι αυξάνεται η πρόσφυση και η δυνατότητα αντίδρασης σε ακραίους ελιγμούς.

Οδηγώντας το Audi TTS των 306 ίππων στην στεγνή πίστα των 3,3 χλμ. με τις υψομετρικές διαφορές και την πολύ τεχνική χάραξη, εντυπωσιαστήκαμε με την κορυφαία πρόσφυση του ελαστικού, που εξασφάλισε ουδέτερο κράτημα ακόμα και σε πολύ έντονη πίεση. Επίσης αίσθηση μας προκάλεσε η σταθερότητα στο οριακό φρενάρισμα και η απουσία οποιασδήποτε αντίδρασης στο τιμόνι στη διάρκεια αυτού. Στη διάρκεια αυτή της δοκιμασίας δεν είχαμε τη δυνατότητα σύγκρισης με το προηγούμενο ελαστικό Eagle F1 Asymmetric 5.

Eλαστικά αυτοκινήτου , Τιμές ελαστικών, Δόσεις , Premium Eλαστικά, Quality Ελαστικά, Discount Ελαστικά, Εμπορίες ελαστικών Αττικής, Bridgestone, Pirelli, Michelin, Hankook, Continental, Goodyear, Dunlop, Toyo, Yokohama, Cooper, General, Tire, Vredestein, Fulda, Falken, BFGoodrich, Lassa, Tristar, Insa, Turbo, Rotalla, Torque, Nankang, Imperial, Maxxis, Achilles, Aeolus, Alliance, Annaite, Antares, Aoteli, Aplus, Apollo, Aptany, Arivo, Atlas, Atturo, Austone, Autogreen, Autogrip, Avon, Barkley, Barum, Berlin , Tires, BFGoodrich, BKT, Blacklion, Blackstar, Bridgestone, Camac, Ceat, Centara, Chengshan, Coker, Comforser, Compasal, Compass, Continental, Cooper, CST, Dayton, Debica, Deli, Tire, Delinte, Diamond, Back, Diplomat, Double, Coin, Doublestar, Dunlop, Duraturn, Duro, EP, tyres, ESA, Tecar, Eurotyre, Event, Evergreen, Falken, Federal, Fedima, Firemax, Firestone, Fortuna, Fortune, Fulda, Fullrun, General, Tire, Gislaved, Giti, Goalstar, Goform, Goodride, Goodyear, Gremax, Grenlander, Gripmax, GT-Radial, Habilead, Haida, Hankook, Headway, Heidenau, Hifly, Hilo, Horizon, Imperial, Infinity, Insa, Turbo, Interstate, Journey, Tyre, Joyroad, Kama, Kapsen, Kelly, Kenda, Khefren, Kinforest, King, Meiler, Kings, Tire, Kingstar, Kleber, Kormoran, Kumho, Landsail, Lanvigator, Lassa, Laufenn, Leao, Lexani, Linglong, Mabor, Marshal, Mastersteel, Matador, Maxtrek, Maxxis, Mazzini, Meteor, Michelin, Milestone, Minerva, Mirage, Momo, Nankang, Neolin, Nexen, Nitto, Nokian, Nordexx, Nortenha, Novex, Onyx, Orium, Ovation, Pace, Paxaro, Petlas, Pirelli, Pneumant, Powertrac, Premiorri, Presa, Prestivo, Radar, Retro, Riken, Roadcruza, Roadhog, Roadmarch, Roadstone, Rockstone, Rosava, Rotalla, Routeway, Rovelo, Royalblack, Saetta, Sailun, Sava, Sebring, Security, Seiberling, Semperit, Silverstone, Sonar, Speedways, Sportiva, Star, Performer, Starco, Starfire, Starmaxx, Sumitomo, Sunfull, Sunitrac, Sunny, Sunwide, Superia, Syron, T-Tyre, Taurus, Tecnica, Three-A, Tigar, Toledo, Tomket, Torque, Tourador, Toyo, Tracmax, Trazano, TRI-ACE, Triangle, Tristar, Tyfoon, Unigrip, Uniroyal, VEE-Rubber, Viatti, Viking, Vitour, Voyager, Vredestein, Wanda, Wanli, Westlake, Windforce, Winrun, Yokohama, Zeetex, Zeta, Αναρτήσεις, Ζυγοστάθμιση, Ευθυγράμμιση, Ζάντες, Θερινά ελαστικά, All season ελαστικά, Suv ελαστικά, 4Χ4 ελαστικά, Runflat ελαστικά, Χειμερινά ελαστικά, 4 εποχών ελαστικά,195/50/15, 225/45/17, 195/55/16, 205/55/16.