Τα καλύτερα Φανοποιεία αυτοκινήτου 2023

Τα καλύτερα Φανοποιεία αυτοκινήτου 2023

12512 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/4/2023

Ποια θεωρούμε τα καλύτερα φανοποιεία; Ο σύγχρονος εξοπλισμός, η άριστη εκπαίδευση, τα καλά ανταλλακτικά, οι πρόσθετες παροχές και όλα τα χαρακτηριστικά που ανεβάζουν level σε ένα φανοποιείο και το κατατάσσουν στους κορυφαίους!

INDASA Italia s.r.l. a socio unico
AUTO COLOR - ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΧΑΡΝΙΔΗΣ-ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΒΡΑΜΑΚΗΣ

Τις προηγούμενες ημέρες μιλήσαμε για το ποια θεωρούμε τα καλύτερα συνεργεία, τοίζοντας ότι η αξιοπιστία και η εμπιστοσύνη είναι δύο από τα πιο βασικά χαρακτηριστικά πάνω στα οποία μπορεί να χτιστεί μία σχέση συνεργασίας.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »


Όπως στο συνεργείο έτσι και στη φανοποιία, μία τέτοια σχέση θα πρέπει να αναπτυχθεί  με τον πελάτη - κάτοχο ενός αυτοκινήτου. Ας δούμε όμως ποια πρέπει να είναι τα κριτήρια με τα οποία κάποιος θα αρχίσει, να εμπιστεύεται ένα φανοβαφείο. Τα χαρακτηριστικά δηλαδή που θα το κατατάξουν στους Top Expert και τις υπηρεσίες 4 Αστέρων!

Ένα φανοβαφείο 4 Αστέρων θα πρέπει:
  1.  Να διαθέτει την απαραίτητη τεχνογνωσία για την μάρκα των αυτοκινήτων, για την οποία έχει ειδικευτεί.  Όπως στα συνεργεία έτσι και εδώ αυτό είναι το βασικότερο χαρακτηριστικό, αφού όλοι οι κάτοχοι αυτοκινήτου  θέλουν ο φανοποιός να έχει την απαιτούμενη εμπειρία και την κατάλληλη εκπαίδευση, ανάλογα την μάρκα του αυτοκίνητου.
     
  2. Να θεωρεί σημαντική και να επενδύει στη συνεχόμενη ενημέρωση και εκπαίδευση των τεχνικών του. Όσο πιο ενημερωμένος για τις νέες τεχνολογικές εξελίξεις είναι ένας τεχνικός τόσο το καλύτερο. Η συνεχόμενος εμπλουτισμός της γνώσης είναι ένα προσόν, το οποίο αν το εκμεταλλευτεί ένα φανοβαφέιο, μόνο κέρδος μπορεί να αποκτήσει. Σε ποιον άλλωστε δεν αρέσει να φτιάχνει το αυτοκίνητο του, ένας τεχνικά πλήρως ενημερωμένος τεχνικός;
     
  3. Να χρησιμοποιεί σωστό και εξελιγμένο εξοπλισμό. Η υψηλή ποιότητα υπηρεσιών είναι ο μεγάλος στόχος κάθε φανοποιού. Ο καλός μάστορας φαίνεται και από τα εργαλεία του. Οι εποχές αλλάζουν και όλοι πρέπει να ακολουθούν την εξέλιξη της τεχνολογίας . Από την άλλη «το χέρι πληρώνει, αλλά το μάτι αγοράζει», οπότε ένα πλήρως  εξοπλισμένο φανοβαφείο με μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας είναι και αισθητικά ανώτερο.
     
  4. Να κάνει μόνο αυτά που έχει ζητήσει ο πελάτης και όχι «παραπάνω», χωρίς να του έχει ζητηθεί. Η εμπιστοσύνη χρειάζεται χρόνια για να δημιουργηθεί, αλλά 1 λεπτό για να χαλάσει. Αν διαλυθεί η σχέση εμπιστοσύνης  θα σπάσει και η συνεργασία!
     
  5. Να εξηγεί πλήρως τι εργασίες θα κάνει στο αυτοκίνητο.  Η «ανατομία» του αυτοκινήτου είναι ένα θέμα δυσνόητο για πολύ κόσμο, αφού διαθέτει όρους, που τους φαίνονται δυσνόητοι.  Τα σωστό φανοβαφέιο θα  εξηγήσει με απλά λόγια και κατανοητά ποιο είναι το πρόβλημα του αυτοκινήτου και τι ανταλλακτικό θα χρειαστεί.

  1. Τα ανταλλακτικά που θα βάλει να είναι σύμφωνα με τις υποδείξεις του πελάτη. His Car! His Rules! Στο τέλος θα πρέπει να γίνεται αυτό που θέλει ο πελάτης.
  2. Να δίνει γραπτή εγγύηση.  Αχρείαστη να είναι η εγγύηση, ωστόσο είναι ένα από τα απαραίτητα συστατικά, για τη δημιουργία σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ πελάτη και φανοβαφείου.
     
  3. Να ενημερώνει, βιβλιαράκι επισκευών. Το γνωστό και ως Book Service αποτελεί το «ημερολόγιο» επισκευών του αυτοκινήτου, στο οποίο καταγράφεται ένας πλήρες ιστορικό. Μάλιστα εγγυάται και για την μεταπωλιτική αξία του.
     
  4. Να προσφέρει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας σε  πολύ καλές τιμές και με ευκολίες πληρωμής. Η κακή οικονομική κατάσταση της χώρας, έχει οδηγήσει τους πάντες να είναι «σφιγμένοι». Ο πελάτης θέλει κίνητρο, θέλει να γίνει η δουλειά σωστά, αλλά πρέπει να τον συμφέρει και οικονομικά. Παράλληλα θα εκτιμήσει να έχει την δυνατότητα να πληρώσει με δόσεις αν η ζημιά είναι μεγάλη και θα εκτιμήσει και κάποια έκπτωση.
     
  5. Να προσφέρει πρόσθετες παροχές, που εγγυώνται την άριστη εξυπηρέτηση, δηλαδή:
  • Να τηρεί τις ώρες των ραντεβού
  • Να τηρεί τις ημερομηνίες παράδοσης που δίνει
  • Να παρέχει υπηρεσίες άνεσης, όπως αυτοκίνητο αντικατάστασης ή car delivery
  • Να δίνει συμβουλές καλής συντήρησης, δωρεάν και πέρα από την επισκευή του αυτοκινήτου
     11. Να προσφέρει ένα φιλικό και άνετο περιβάλλον για τον πελάτη.
 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ