Τα 5 βήματα αποκατάστασης του αυτοκινήτου ύστερα από ένα τροχαίο!

Τα 5 βήματα αποκατάστασης του αυτοκινήτου ύστερα από ένα τροχαίο!
Ύστερα από την πρώτη «γνωμάτευση» του συνεργείου, ο κάτοχος επικοινωνεί με την ασφαλιστική του για να ξεκινήσουν οι διαδικασίες αποζημίωσης.
Την ίδια ώρα, το αυτοκίνητο αποσυναρμολογείται και ελέγχεται για τυχόν κρυφές ζημιές.
Από τη στιγμή που σε ένα τροχαίο ατύχημα ένα μεγάλο σκέλος της ζημιάς είναι επιφανειακό, αυτό συνεπάγεται πως το όχημα χρειάζεται (και) βαφή.
Η διαδικασία ολοκληρώνεται με την απαραίτητη ευθυγράμμιση των τροχών.
auto.accessories Team
Ο χρόνος είναι χρήμα, όπως και το αυτοκίνητο. Όχι άδικα, αφού αποτελεί μία «επένδυση» ή ένα «εργαλείο» δουλειάς για πολλούς. Επομένως, όπως γίνεται κατανοητό, μετά από ένα τροχαίο ατύχημα το όχημα παραμένει «εκτός δράσης» για μικρό ή μεγάλο χρονικό διάστημα, προκειμένου να επισκευαστεί. Ο χρόνος επισκευής βέβαια, είναι ανάλογος της ζημιάς που υπέστη. Η διαδικασία όμως της αποκατάστασης είναι σχεδόν ίδια μετά από κάθε μεγάλη σύγκρουση (δε μιλάμε για απλές γρατσουνιές και βαθουλώματα). Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να απευθυνθείτε σε κάποιον επαγγελματία φανοποιό.
1. Τι γίνεται μετά το ατύχημα; Κατευθείαν συνεργείο/φανοποιείο!
Το αυτοκίνητο καταφθάνει στο συνεργείο – φανοποιό, όπου εκεί ελέγχεται εξονυχιστικά από το ειδικά καταρτισμένο τεχνικό προσωπικό, προκειμένου να γίνει μία πρώτη εκτίμηση της ζημιάς. Κατόπιν, η εκτίμηση αυτή αποστέλλεται στον ιδιοκτήτη, ο οποίος με τη σειρά του εξουσιοδοτεί την επιχείρηση να διεκπεραιώσει όλες τις διαδικασίες και απαιτήσεις που ορίζει η ασφαλιστική εταιρεία, με σκοπό να ξεκινήσει τις επισκευές.
Αντίστοιχα, οι κάτοχοι του οχήματος επικοινωνούν με την ασφαλιστική εταιρεία για να προχωρήσουν οι διαδικασίες της αποζημίωσης. Ως προσωρινή λύση, μπορείτε να ζητήσετε όχημα αντικατάστασης, κάτι που προσφέρουν ως δυνατότητα αρκετές ασφαλιστικές.
2. Παραγγελία ανταλλακτικών
Αφού έχει ξεκινήσει η διαδικασία, το επόμενο βήμα αφορά την παραγγελία των ανταλλακτικών. Τα συνεργεία – φανοποιεία βρίσκονται σε συνεχή επικοινωνία με τους πραγματογνώμονες και διαπραγματεύονται με τις ασφαλιστικές εταιρείες, αποκτώντας -όποτε είναι δυνατόν- ανταλλακτικά OEM (εργοστασιακά). Παράλληλα, το αυτοκίνητο αποσυναρμολογείται και ελέγχεται για τυχόν κρυφές ζημιές, οι οποίες δεν είναι ορατές στο γυμνό και άπειρο μάτι.
3. Ξεκινά η επισκευή του αυτοκινήτου
Εφόσον τα προηγούμενα βήματα έχουν πραγματοποιηθεί με επιτυχία λοιπόν, ξεκινάει η επισκευή του αυτοκινήτου. Οι έμπειροι τεχνικοί των συνεργείων – φανοποιείων πραγματοποιούν όλες τις απαραίτητες δομικές και “body” επισκευές. Επιπλέον, οι επαγγελματίες δεν ξεχνούν να ενημερώνουν συχνά τους κατόχους για τις απαιτούμενες επισκευές, τις χρεώσεις, την ασφαλιστική κάλυψη και την αναμενόμενη ημερομηνία παράδοσης.4. Η διαδικασία της βαφής
Σε ένα τροχαίο ατύχημα, μεγάλο μέρος της ζημιάς ενίοτε είναι σε επιφανειακό επίπεδο, κάτι που σημαίνει ότι εκτός από επισκευή, το αμάξωμα χρειάζεται και βάψιμο για το οποίο ακολουθείται μία αυστηρή διαδικασία.
Πρώτα από όλα, το αμάξωμα ασταρώνεται και σφραγίζεται με προστατευτικό βερνίκι ή επίστρωση προστασίας από τη σκουριά. Ύστερα, το αυτοκίνητο πλένεται και καθαρίζεται με χημικό τρόπο, απομακρύνοντας όλες τις βρομιές πριν την εφαρμογή της βαφής. Αργότερα, ακολουθείται μία διαδικασία πολλών στρώσεων βαφής που τελειοποιείται με ψήσιμο σε ειδικούς φούρνους, σύμφωνα πάντοτε με τα εργοστασιακά πρότυπα. Η διαδικασία ολοκληρώνεται με το τελικό φινίρισμα βαφής, που προσδίδει μία λάμψη «σαν καινούργιο» στο αυτοκίνητο.



