Οι «εχθροί» της εικόνας του αυτοκινήτου σου

4842 Επισκέψεις στο άρθρο

Στην Ελλάδα το καλοκαίρι είναι μια σπουδαία εποχή του χρόνου, στην οποία μπορείς να απολαύσεις τον καιρό, να κάνεις διακοπές και να χαρείς την θάλασσα. Ωστόσο είναι μία δύσκολη περίοδος για το αυτοκίνητο σου και την εξωτερική του εμφάνιση.

ILEP
ΜΠΑΤΣΟΥΛΗΣ Γ. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Βλέπεις οι υψηλές θερμοκρασίες, η  έκθεσή του στον ήλιο σε συνδυασμό με τη βρωμιά και την συχνή πλέον αφρικανική σκόνη έχει ως συνέπεια, το χρώμα να χάνει τη γυαλάδα του και να θαμπώνει, ενώ συγχρόνως η ύπαρξη αλατιού (από τις βόλτες σου στην παραλία ή πηγαίνοντας στο νησί για διακοπές) έχει καταστροφικές συνέπειες ειδικά για τις μεταλλικές επιφάνειες, αφού έχει εξαιρετικά έντονες διαβρωτικές ιδιότητες. Επίσης  το θαλασσινό νερό διαβρώνει και το κάτω μέρος του αμαξώματος, αλλά και το μεταλλικό σύστημα εξάτμισης καυσαερίων από το «χταπόδι» μέχρι και το τελικό καζανάκι.

Το αυτοκίνητο σου έχει να «παλέψει» με πολλούς «εχθρούς» ακόμα. Μία φυσικά είναι η γύρη. Αν την αφήσεις να… νικήσει, θα διαβρώσει το χρώμα του αυτοκίνητου σου. ¶ρα η αφαίρεση της θα πρέπει να μπει στις άμεσες προτεραιότητές σου, αν  θέλεις το χρώμα του αυτοκινήτου σου να είναι λαμπερό και «ζωντανό»  και φυσικά για να κρατήσεις ψηλά την μεταπωλιτική του αξία.

Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάς το ρετσίνι ή τις «κουτσουλιές», τα οποία αν τα αφήσεις πολύ καιρό θα «ψηθούν» μαζί με το βερνίκι με αποτέλεσμα να προκληθεί ακόμα και ξεφλούδισμα του χρώματος, όταν τελικά αφαιρεθούν.

Πλύνε τακτικά

Όπως καταλαβαίνεις θα πρέπει να πλένεις τακτικά το αυτοκίνητο σου, χρησιμοποιώντας τα σωστά υλικά και προϊόντα για το πλύσιμο και την προστασία του χρώματος. ¶λλωστε το καλό και τακτικό πλύσιμο μπορεί σε βάθος χρόνου να εξασφαλίσει μια καλή προστασία όχι μόνο στο αμάξωμα αλλά και στην ίδια τη μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου αφού μια καλή, λαμπερή βαφή χωρίς σπασίματα, θαμπάδες και γρατζουνιές μπορεί να σας αποφέρει μερικές εκατοντάδες ευρώ παραπάνω από ότι αρχικά περιμένεις. Αν το πλύσιμο γίνεται όμως με λάθος τρόπο, μπορεί να προκαλέσει τα αντίθετα αποτελέσματα και, σε βάθος χρόνου, το όχημα να δείχνει περισσότερο ταλαιπωρημένο από ότι θα μπορούσε και από ότι θα ταίριαζε στην ηλικία του.
 
Αυτοί που «καθαρίζουν» στα δύσκολα

Στην Ελλάδα το πλύσιμο αυτοκινήτου ως υπηρεσία, ιδιαίτερα στα πλυντήρια, είναι το φθηνότερο στην Ευρώπη. Με μέσο όρο τα 10 ευρώ, το αυτοκίνητο πλένεται μέσα- έξω επαγγελματικά και υγιεινά. Χαρακτηριστικό είναι ότι  ο μέσος όρος στην Ελβετία είναι τα 18 ευρώ και στην Ολλανδία τα 20.
 
Επιπλέον στη χώρα μας έχουν δημιουργηθεί σύγχρονα πλυντήρια με μηχανήματα προηγμένης τεχνολογίας, τα οποία πραγματοποιούν γρήγορο και αξιόπιστο πλύσιμο, όπως επίσης και βιολογικό καθαρισμό. Επίσης χρησιμοποιούν εξειδικευμένα χημικά, τα οποία σέβονται το περιβάλλον και την υγεία.
 
Τα πλυντήρια αυτά, αποτελούν σύγχρονες επιχειρήσεις, οι οποίες σέβονται το πελάτη και στοχεύουν στην άριστη εξυπηρέτηση και στο άψογο αποτέλεσμα. Είναι αυτά που εμείς θεωρούμε ότι προσφέρουν υπηρεσίες «4 Αστέρων»!
 
Ωστόσο επειδή  στην αγορά πάντα υπάρχουν «παγίδες», ας δούμε αναλυτικά ποια είναι τα κριτήρια που όταν ένα πλυντήριο διαθέτει τουλάχιστον τα μισά, τότε κατατάσσεται στα «4 αστέρων»:
  • Χρησιμοποιούν προηγμένης τεχνολογίας εξοπλισμό, όπως τούνελ, πιεστικά ή ακόμη και σφουγγάρια τα οποία  δεν θα προκαλέσουν γρατζουνιές ή βλάβες στο χρώμα του αυτοκίνητου.
     
  • Καθαρίζουν τα αυτοκίνητο χρησιμοποιώντας υλικά – χημικά που σέβονται το περιβάλλον και προπάντων την υγεία μας.
     
  • Πραγματοποιούν βιολογικό καθαρισμό, ο οποίος εξαλείφει όλα τα μικρόβια.
     
  • Διαθέτουν τμήμα εξυπηρέτησης πελατών ή διαδικασία μέσω της οποίας ο πελάτης μπορεί να κλείνει ραντεβού (ακόμη και με 1 κλίκ από το κινητό του) ή να ενημερώνεται πλήρως για τις υπηρεσίες, χρόνους , τιμές που παρέχουν τις υπηρεσίες τους.
     
  • Προσφέρουν  fast lane υπηρεσίες ή ενημερώνουν για το χρόνο που χρειάζεται η κάθε εργασία.
     
  • Προσφέρει extra υπηρεσίες όπως καθαρισμό αλάτων, ξεθαμπωμα φαναριών, γυάλισμα ή κερωμα κ.α.
     
  • Διαθέτει κινητό συνεργείο καθαρισμού για τους πελάτες που δεν μπορούν να επισκεφθούν τις εγκαταστάσεις του.
     
  • Έχει προσφορές και με επιλεγμένες αγορές ανά μήνα δίνει και κάποιο χρήσιμο δώρο.
     
  • Διαθέτει άνετο χώρο αναμονής, στον οποίο ο πελάτης μπορεί να πιει τον καφέ του, να παρακολουθήσει τηλεόραση, να ξεφυλλίσει κάποιο περιοδικό ή να σερφάρει στο ίντερνετ