Ποια είναι τα Συνεργεία «4 αστέρων»!

    Ποια είναι τα Συνεργεία «4 αστέρων»!

    42348 Επισκέψεις στο άρθρο

    Αξιοπιστία και εμπιστοσύνη. Αυτά είναι δύο από τα πιο βασικά χαρακτηριστικά πάνω στα οποία μπορεί να χτιστεί μία σχέση συνεργασίας. Μία τέτοια σχέση θα πρέπει να θεωρείται και αυτή ανάμεσα στο κάτοχο ενός αυτοκινήτου με ένα συνεργείο. Το δύσκολο όμως δεν είναι τόσο η ανάπτυξη αυτής της σχέσης, αλλά η δημιουργία της. Πώς λοιπόν θα γίνει η τελική επιλογή; Ποια πρέπει να είναι τα κριτήρια με τα οποία θα συνεχίσει κάποιος  να εμπιστεύεται ένα συνεργείο; Ας δούμε  λοιπόν γιατί και πώς ένα συνεργείο θα πρέπει να θεωρείται Top Expert δηλαδή 4 Αστέρων!

    Ένα συνεργείο 4 Αστέρων θα πρέπει:

    1.  Να έχει υψηλή τεχνογνωσία για την μάρκα των αυτοκινήτων, για την οποία είναι ειδικευμένο. Βασικό χαρακτηριστικό, αφού σίγουρα δεν θα εμπιστευόταν κανείς το αυτοκίνητο του, σε συνεργείο που δεν έχει εμπειρία ή ακόμα και την εκπαίδευση, για να επισκευάσει συγκεκριμένης μάρκας αυτοκίνητο.
    2. Να εξελίσσει και να επενδύει στη γνώση των τεχνικών του. «Η γνώση είναι δύναμη», λέει το λαϊκό ρητό και ταιριάζει γάντι εδώ.  Ο συνεχόμενος εμπλουτισμός γνώσεων βοηθά στην εξέλιξη της ικανότητας ενός μηχανικού και φυσικά στην τελειοποίηση της εξειδίκευσης του. Σε ποιον άλλωστε δεν αρέσει να φτιάχνει το αυτοκίνητο του, ένας τεχνικά πλήρως ενημερωμένος μηχανικός;
    3. Να διαθέτει τον σωστό εξοπλισμό. Η ποιοτική δουλειά γίνεται και με τα κατάλληλα εργαλεία. Η εξέλιξη της τεχνολογίας έχει λύσει κυριολεκτικά τα χέρια των μηχανικών. Το συνεργείο, το οποίο είναι εξοπλισμένο με μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας, εκτός από το ποιοτικό αποτέλεσμα, «χτυπάει» και ωραία στο μάτι.
    4. Πάντα κάνει αυτά που πρέπει και όχι «παραπάνω» χωρίς να το έχει ζητήσει  ο πελάτης πρώτα. Αν πράξει το αντίθετο; Χάνεται η εμπιστοσύνη! Σπάει και η συνεργασία!
    5. Εξηγεί πλήρως τι εργασίες θα κάνει αυτός και οι τεχνικοί του. Δεν είναι όλοι γνώστες της «ανατομίας» ενός αυτοκινήτου. Είναι πιθανό λέξεις όπως μπουζί, φλάντζα, διαφορικό, για μερικούς να ακούγονται «κινέζικες».  Το σωστό συνεργείο ωστόσο θα φροντίσει  να εξηγήσει με απλά «ελληνικά» ποιο είναι το πρόβλημα του αυτοκινήτου, τι εξάρτημα πρέπει να αλλαχθεί και γιατί πρέπει να αλλαχθεί.
    6.  Θα βάλει ανταλλακτικά, για τα οποία έχει συμφωνήσει και ο πελάτης.  Στο κάτω κάτω ο πελάτης θα πάρει την τελική απόφαση για το ανταλλακτικό. "His Car! His rules".
    7.  Δίνει γραπτή εγγύηση. Αυτό είναι ένα από τα απαραίτητα συστατικά, για τη δημιουργία σχέση εμπιστοσύνης. Αχρείαστη να είναι, αλλά δημιουργεί πιστούς οπαδούς, για το συνεργείο που τη δίνει!
    8. Σου ενημερώνει, βιβλιαράκι επισκευών ή αλλιώς Book Service, στο οποίο αναφέρει αναλυτικά τι επισκευές έχει κάνει κάθε φορά που το επισκέπτεσαι και φυσικά με τη υπογραφή του μηχανικού. Αυτό δίνει πλήρη ενημέρωση του ιστορικού επισκευών, άρα εγγυάται για την μεταπωλιτική αξία του αυτοκινήτου.
    9. Προσφέρει υψηλή ποιότητα σε εξαιρετικές τιμές και με ευκολίες πληρωμής. Κακά τα ψέματα η οικονομική κρίση, αναγκάζει τον κόσμο να «μαζευτεί» οικονομικά και να μειώνει τα έξοδα του. Πόσο μάλλον τις επισκευές στο αυτοκίνητο του. Θέλει να γίνει η δουλειά σωστά, αλλά και οικονομικά. Επίσης θέλει να πάρει μία έκπτωση ή και να πληρώσει σε δόσεις, αν η ζημιά είναι μεγάλη.
    10. Προσφέρει άριστη εξυπηρέτηση, δηλαδή:
    • Να τηρεί τις ώρες των ραντεβού
    • Να τηρεί τις ημερομηνίες παράδοσης που δίνει
    • Να παρέχει υπηρεσίες άνεσης, όπως αυτοκίνητο αντικατάστασης ή car delivery
    • Να προσφέρει δωρεάν εποχικούς ελέγχους
    • Προετοιμασία για έλεγχο ΚΤΕΟ
    • Έλεγχο σε κάποιο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, που θα θέλει να αγοράσει κάποιος πελάτης του
    • Να δίνει συμβουλές καλής συντήρησης, δωρεάν και πέρα από την επισκευή του αυτοκινήτου
         11. Δημιουργεί ένα φιλικό και άνετο περιβάλλον για τον πελάτη.

    Σελίδα 1Η Βίβλος στο Service Αυτοκινήτου 2024
    Σελίδα 2Πότε το αυτοκίνητο θέλει άμεσα συνεργείο
    Σελίδα 39 λόγοι που o κινητήρας σου καίει περισσότερο
    Σελίδα 4Μικρό & Μεγάλο service! Πότε γίνονται, τι περιλαμβάνουν;
    Σελίδα 5Γιατί να κάνεις service στα φίλτρα του αυτοκινήτου;
    Σελίδα 6Γιατί πρέπει να αλλάζω λάδια αυτοκινήτου, εγκαίρως
    Σελίδα 7Δες-Βρες τα καλύτερα λιπαντικά αυτοκινήτου με 1 κλίκ
    Σελίδα 8Πώς γίνεται το καλό service στους σύγχρονους πετρελαιοκινητήρες
    Σελίδα 9Πως επιλέγεις το καλύτερο συνεργείο αυτοκινήτου
    Σελίδα 10Ποια είναι τα Συνεργεία «4 αστέρων»!
    Σελίδα 11Ποια είναι τα One STOP shop Συνεργεία!
    ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ Ι. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ - electrologio.gr
    ΠΕΡΑΤΙΝΟΣ

    προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ

    Συνεργεία αυτοκινήτων στην Αττική, Εξειδικευμένα συνεργεία, Αλλαγή Δίσκο Πλατό, Ρουλεμάν, Ιμάντας Χρονισμού, Αλλαγή Αμορτισέρ, Αλλαγή Μπαταρίας, Αλλαγή Τακάκια Φρένων, Έκδοση Κάρτας Καυσαερίων, Προέλεγχος ΚΤΕΟ, Ευθυγράμμιση Τροχών Αυτοκινήτου, Επισκευή Μίζας, Αλλαγή Φίλτρου Λαδιού, Αλλαγή Φίλτρου Βενζίνης, Αλλαγή Σετ Συμπλέκτη - Αμπραγιάζ, Αλλαγή Αναρτήσεων, Αλλαγή Λαδιών Κινητήρα Αυτοκινήτου, Τοποθέτηση Parktronic, Αλλαγή Υγρών Φρένων, Επισκευή Βολάν, Αλλαγή Εξωτερικού Ιμάντα Δυναμό, Αλλαγή Δισκόπλακες, Αλλαγή Φίλτρου Αέρα, Τοποθέτηση Φώτα Xenon, Αλλαγή Φίλτρου Καυσίμου, Αλλαγή Σετ Καδένας Χρονισμού, Συμπλήρωση Freon Αυτοκινήτου, Βιολογικός Καθαρισμός Αυτοκινήτου, Ξεθάμπωμα Φαναριών Αυτοκινήτου, Τοποθέτηση Φώτα LED, Επισκευή Καθισμάτων Αυτοκινήτου, Αλλαγή Ουρανού Αυτοκινήτου, Αλλαγή Ταπετσαρίας Πόρτας Αυτοκινήτου, Ντύσιμο Ταμπλό με Δέρμα, Επισκευή Πόμολο Ταχυτήτων, Αλλαγή Φίλτρου Καμπίνας, Ηχομόνωση & Θερμομόνωση Αυτοκινήτου, Δερμάτινη Επένδυση Τιμονιού, Επισκευή Ζελατίνας Κάμπριο, Ξεθάμπωμα Φαναριών Αυτοκινήτου, Αδιαβροχοποίηση Κουκούλας Κάμπριο, Αλλαγή Αντλίας (Τρόμπας) Νερού, Αλλαγή Τάπες Ψυγείου Νερού, Αλλαγή Σιαγόνες Αυτοκινήτου, Αλλαγή Μπουζί, Συνεργεία αυτοκινήτων στην Αττική, Αλλαγή Ακρόμπαρα Τιμονιού, Αλλαγή Ημίμπαρα Τιμονιού, Αλλαγή Μπαράκια Ζαμφόρ, Αλλαγή Λάστιχα Ζαμφόρ, Αλλαγή Ψαλίδια Τροχών, Αλλαγή Μπαλάκια Ψαλιδιών