Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  16/1/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/1/2001

Πολιτισμένος ο ατμοσφαιρικός, μεστός σε ισχύ ο turbo

Ο 5κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας του Volvo αποδεικνύεται πιο τραχύς από αυτόν του Lexus κατά τη λειτουργία του σε υψηλούς ρυθμούς περιστροφής. Η απόδοσή του όμως είναι σαφώς καλύτερη σε απόλυτους αριθμούς. 

To εξακύλινδρο μηχανικό σύνολο του Lexus υπερέχει σε ομαλότητα κατά τη λειτουργία του. Είναι πιο αθόρυβο συγκριτικά με το αντίστοιχο του Volvo, ενώ αποδίδει και πιο γραμμικά στην πράξη. Είναι χαρακτηριστικό το ότι η λειτουργία του δε γίνεται εύκολα αντιληπτή.



ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Μοντέλο Lexus IS 200 Volvo S60 2,0 T
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.998 1.984
Κύλινδροι 6 5
Βαλβίδες 24 20
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 148/6.200 180/5.300
* Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 189/4.530 240/2.200
* 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,2 9,0
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) 12,0 8,8
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) 15,5 12,4
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 215 210
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 11,1 15,3
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 400 424
Βάρος (κιλά) 1.368 1.519

*Εργοστασιακές μετρήσεις


 Lexus IS 200-Volvo S 60 2,0
 Σπορ φιλοδοξίες για μεγάλους
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ 
Υπεροχή Volvo στους χώρους, Lexus στη σχεδίαση
Πολιτισμένος ο ατμοσφαιρικός, μεστός σε ισχύ ο turbo
Πιο σπορτίφ το Lexus, φιλικότερο το S60
Είναι θέμα προτεραιοτήτων...