Αν
μιλάμε για λάτρεις των
πισωκίνητων αυτοκινήτων, η
επιλογή είναι μονόδρομος
και μάλιστα στην περίπτωση
του IS 200, οι προδιαγραφές σε
πολλούς τομείς ξεπερνούν
και υπερκαλύπτουν τις
πιθανές απαιτήσεις. Το πολύ
καλό "ζύγισμα" του
πολυτελούς σεντάν της Lexus, σε
συνδυασμό και με την απόδοση
του 6κύλινδρου "διαμαντιού"
προσφέρεται για μεγάλες
ποσότητες οδηγικής
απόλαυσης. Το θέμα είναι πως
με ένα μοντέλο αυτού του
μεγέθους, η διάθεση για...
αντικοινωνική συμπεριφορά
περιορίζεται τόσο από τους
δρόμους, όσο και από τον
κίνδυνο της πρόκλησης
ζημιάς, που αιωρείται ως "Δαμόκλειος
σπάθη" πάνω από το κεφάλι
του οδηγού που θα το παρακάνει
(και θα έχει απενεργοποιήσει
και το TRC). Σαφώς πιο "ήπιος"
-φαινομενικά τουλάχιστον- ο
χαρακτήρας του S60. Το μοντέλο
προσφέρει επιδόσεις, άνεση
και ασφάλεια σε μεγάλες
δόσεις, προσφέροντας όμως τη
δυνατότητα στον οδηγό να "συμμετέχει"
λιγότερο, καθώς "φιλτράρει"
πολύ περισσότερο τη... γεύση
της οδήγησης. Σε κάθε
περίπτωση διαδρομής, ο
οδηγός που θα εξοικειωθεί με
τον όγκο και τις αντιδράσεις
του αμαξώματος θα μπορέσει
να κινηθεί πιο γρήγορα απ' ό,τι
με το Lexus και τελικά θα
φτάσει στον προορισμό του
πιο ξεκούραστος. Γι' αυτούς
λοιπόν που η άνεση δεν
υποκαθίσταται από την
εντονότερη σπορτίφ αίσθηση,
η επιλογή είναι Volvo S60.
Το IS 200 απευθύνεται
περισσότερο στις αισθήσεις
του οδηγού και προσφέρει
μεγαλύτερες δόσεις οδηγικής
απόλαυσης λόγω της
μετάδοσης της κίνησης στους
πίσω τροχούς.
Για όσους επιθυμούν
επιδόσεις αλλά και άνεση σε
μεγάλες δόσεις, η πρόταση
της Volvo φέρει την κωδική
ονομασία S60 και αποτελεί τη
σπορτίφ-οικογενειακή
πρόταση της Σουηδικής
εταιρείας.
Lexus IS 200-Volvo S 60 2,0
Σπορ
φιλοδοξίες για μεγάλους