Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  16/1/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/1/2001

Είναι θέμα προτεραιοτήτων...

Αν μιλάμε για λάτρεις των πισωκίνητων αυτοκινήτων, η επιλογή είναι μονόδρομος και μάλιστα στην περίπτωση του IS 200, οι προδιαγραφές σε πολλούς τομείς ξεπερνούν και υπερκαλύπτουν τις πιθανές απαιτήσεις. Το πολύ καλό "ζύγισμα" του πολυτελούς σεντάν της Lexus, σε συνδυασμό και με την απόδοση του 6κύλινδρου "διαμαντιού" προσφέρεται για μεγάλες ποσότητες οδηγικής απόλαυσης. Το θέμα είναι πως με ένα μοντέλο αυτού του μεγέθους, η διάθεση για... αντικοινωνική συμπεριφορά περιορίζεται τόσο από τους δρόμους, όσο και από τον κίνδυνο της πρόκλησης ζημιάς, που αιωρείται ως "Δαμόκλειος σπάθη" πάνω από το κεφάλι του οδηγού που θα το παρακάνει (και θα έχει απενεργοποιήσει και το TRC). Σαφώς πιο "ήπιος" -φαινομενικά τουλάχιστον- ο χαρακτήρας του S60. Το μοντέλο προσφέρει επιδόσεις, άνεση και ασφάλεια σε μεγάλες δόσεις, προσφέροντας όμως τη δυνατότητα στον οδηγό να "συμμετέχει" λιγότερο, καθώς "φιλτράρει" πολύ περισσότερο τη... γεύση της οδήγησης. Σε κάθε περίπτωση διαδρομής, ο οδηγός που θα εξοικειωθεί με τον όγκο και τις αντιδράσεις του αμαξώματος θα μπορέσει να κινηθεί πιο γρήγορα απ' ό,τι με το Lexus και τελικά θα φτάσει στον προορισμό του πιο ξεκούραστος. Γι' αυτούς λοιπόν που η άνεση δεν υποκαθίσταται από την εντονότερη σπορτίφ αίσθηση, η επιλογή είναι Volvo S60. 

Το IS 200 απευθύνεται περισσότερο στις αισθήσεις του οδηγού και προσφέρει μεγαλύτερες δόσεις οδηγικής απόλαυσης λόγω της μετάδοσης της κίνησης στους πίσω τροχούς. 

Για όσους επιθυμούν επιδόσεις αλλά και άνεση σε μεγάλες δόσεις, η πρόταση της Volvo φέρει την κωδική ονομασία S60 και αποτελεί τη σπορτίφ-οικογενειακή πρόταση της Σουηδικής εταιρείας.



 Lexus IS 200-Volvo S 60 2,0
 Σπορ φιλοδοξίες για μεγάλους
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ 
Υπεροχή Volvo στους χώρους, Lexus στη σχεδίαση
Πολιτισμένος ο ατμοσφαιρικός, μεστός σε ισχύ ο turbo
Πιο σπορτίφ το Lexus, φιλικότερο το S60
Είναι θέμα προτεραιοτήτων...