Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  27/3/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/3/2001

Διθέσιος θάλαμος με σπορτίφ αισθητική

Για την κατασκευή του εσωτερικού μέρους υιοθετήθηκε η σχεδιαστική φιλοσοφία και χρησιμοποιήθηκαν τα υλικά των "συμβατικών" εκδόσεων του 206. Αυτό που άλλαξε και γίνεται ιδιαίτερα αισθητό στους επιβάτες είναι το ύψος των καθισμάτων από το έδαφος, που έχει μειωθεί προκειμένου να επιτευχθεί η απαραίτητη για το στυλ του αυτοκινήτου σπορ αίσθηση. Σε χωροταξικό επίπεδο, το 206 CC μπορεί να εξυπηρετήσει τις ανάγκες μεταφοράς μόνο δύο ατόμων. Και αυτό γιατί ο χώρος πίσω από τα εμπρόσθια καθίσματα είναι εξαιρετικά μικρός και οι -όμορφες ομολογουμένως- εσοχές που έχουν σχεδιαστεί χρησιμεύουν περισσότερο ως επιπλέον αποθηκευτικός χώρος και λιγότερο για την αξιοπρεπή μεταφορά επιβατών. Περιορισμένες είναι και οι δυνατότητες του χώρου αποσκευών, με χωρητικότητα μόλις 175 λίτρων. Οι δύο εμπρόσθιες θέσεις είναι τύπου μπάκετ. Το κάθισμα του οδηγού ρυθμίζεται καθ' ύψος, ενώ αυτό του συνοδηγού φέρει δύο υποδοχές Isofix για την τοποθέτηση παιδικού καθίσματος. Το ύφασμα που επιλέχθηκε για την επένδυση των σπορ καθισμάτων είναι πολύ καλής ποιότητας. Με το ίδιο υλικό μάλιστα καλύπτεται το ντουλαπάκι του συνοδηγού αλλά και μέρος από το εσωτερικό των θυρών. Στον προαιρετικό εξοπλισμό του μοντέλου ανήκει και ένας ανεμοθραύστης. Αυτός αποτελείται από δύο αλουμινένια πλαίσια, το κάθε ένα από τα οποία περιλαμβάνει ένα δίχτυ με νήματα από πολυεστέρα. Τοποθετείται πίσω από τα εμπρόσθια καθίσματα, όταν δεν υπάρχουν πίσω επιβάτες και ο σκοπός της ύπαρξής του είναι να εξαφανίσει ακόμα και τους παραμικρούς στροβιλισμούς του αέρα. Ο ανεμοθραύστης δεν εμποδίζει τις κινήσεις της αναδιπλούμενης οροφής και όταν δε χρησιμοποιείται μπορεί να αποθηκευτεί στο χώρο αποσκευών. 




Το σκληρό πλαστικό του ταμπλό είναι πολύ καλής ποιότητας. Σε αντίθεση με το γενικότερα νεανικό προφίλ του εσωτερικού έρχεται η σκουρόχρωμη απόχρωση των επιμέρους υλικών. Τα πίσω καθίσματα αποτελούν περισσότερο διακοσμητικό στοιχείο. 





Ενα ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα αναλαμβάνει, σε χρόνο 20 δευτερολέπτων, τη μετατροπή του αυτοκινήτου από Coupe σε Cabriolet. H διαδικασία προϋποθέτει την απασφάλιση δύο αγκίστρων και την πίεση ενός διακόπτη που βρίσκεται πίσω από το χειρόφρενο. Το πρώτο μέρος της οροφής αποτελεί τον ουρανό, ενώ το δεύτερο περιλαμβάνει το πίσω αθερμικό κρύσταλλο και τις πίσω κολόνες. 
Οταν ο χώρος αποσκευών φιλοξενεί τη μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή βάρους 33 κιλών, τότε οι δυνατότητες αποθήκευσης στο ωφέλιμο τμήμα που απομένει είναι περιορισμένες. Να σημειωθεί πως η ρεζέρβα έχει αντικατασταθεί από ένα γρύλο και δύο "fast".

 Peugeot 206 Coupe Cabriolet 
 Δόλωμα... 
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ 
Διθέσιος θάλαμος με σπορτίφ αισθητική  
Ευχάριστο και ασφαλές - Υποτονισμένα σπορτίφ