Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  6/5/2003
Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/5/2003

Φτιάχνει τη διάθεση ανά πάσα στιγμή

Ο οδηγός του Smart Roadster από την είσοδό του στο αυτοκίνητο νιώθει ότι έχει γίνει ένα με αυτό. Το κάθισμα είναι τοποθετημένο αρκετά πιο χαμηλά από το μαρσπιέ ενώ η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος είναι ιδιαίτερα μικρή. Άτομα με κανονικό ανάστημα θα νιώσουν οικεία στο εσωτερικό του Smart Roadster, ωστόσο η έλλειψη ρύθμισης στο έντονα κάθετα τοποθετημένο τιμόνι θα προβληματίσει άτομα με αυξημένο ανάστημα. 
Με την εκκίνηση του κινητήρα και το άκουσμα του τελευταίου πίσω από τις πλάτες των καθισμάτων η ατμόσφαιρα στο 2θέσιο εσωτερικό γίνεται πιο εκρηκτική. Κατόπιν την εικόνα αυτή έρχεται να την ενισχύσει το άκουσμα της σκάστρας από τον υπερτροφοδότη καθώς και η δύναμη και η ευστροφία του μηχανικού συνόλου των 698 κ.εκ. Η διάθεση ήδη έχει αρχίσει να ανεβαίνει και ο οδηγός αναζητά αμέσως έναν ανοιχτό δρόμο να πιέσει το γκάζι μέχρι το "πάτωμα" αλλά και μια διαδρομή με στροφές για να εκμεταλλευτεί τα χαρίσματα της πίσω κίνησης. 
Στην ευθεία και ενώ οι ταχύτητες "γεμίζουν" γρήγορα, το Smart Roadster παρουσιάζεται σταθερό. Η σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης με τις μικρές διαδρομές δεν προορίζεται για την κάλυψη μακρινών αποστάσεων, ενώ και οι αεροδυναμικοί θόρυβοι είναι αυξημένοι. Η έξοδος σε κάποιο δρόμο που οδηγεί σε βουνό αποτελεί την άμεση επιθυμία του οδηγού. Με το ESP ενεργοποιημένο το Smart Roadster θα παραμείνει στην πορεία του, διακόπτοντας άμεσα κάθε αντικοινωνική συμπεριφορά. 
Με το που θα αρχίσει να μαθαίνει ο οδηγός το αυτοκινήτο και απενεργοποιήσει το ηλεκτρονικό βοήθημα μπορεί να κινηθεί ακόμα και υποστροφικά σε καλής ποιότητας άσφαλτο, ενώ σε δρόμο που γλιστράει η υπερστροφή ισχύος είναι εύκολη υπόθεση. Σε αυτή την περίπτωση το τιμόνι με την πολύ καλή αίσθηση αποτελεί σημαντικό σύμμαχο όπως και το καλοζυγισμένο και στιβαρό πλαίσιο. Επίσης θετική είναι και η αποτελεσματικότητα των φρένων όπως και η αίσθηση του αντίστοιχου πεντάλ. 


Στην ευθεία η σταθερότητα του αμαξώματος είναι καλή. Οι αεροδυναμικοί θόρυβοι και η σφιχτή ανάρτηση περιορίζουν την άνεση.
 


Το πλαίσιο τύπου Tridion του Smart Roadster εμφανίζει πολύ καλή ακαμψία. Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος πίσω και η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς.
 

 ΔΟΚΙΜΗ Smart Roadster 82 PS
 
Από Aλλο πλανήτη
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Φτιάχνει τη διάθεση ανά πάσα στιγμή
Ξεχωριστή σχεδίαση - χώροι για δύο άτομα