Η εικόνα στο εσωτερικό του Smart Roadster είναι αρκετά γνώριμη σε εκείνον που έχει βρεθεί στο θάλαμο των επιβατών του Smart City. H σχεδίαση στο νεότερο μοντέλο της Smart είναι δυναμική, ενώ ο διάκοσμος είναι μοντέρνος και ευχάριστος. Το βλέμμα εστιάζεται κυρίως στο ταχύμετρο και στροφόμετρο αλλά και στα δύο (έξτρα) στρογγυλά όργανα στο κέντρο του ταμπλό που δείχνουν την πίεση του τούρμπο και τη θερμοκρασία του κινητήρα. Η σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας και των επιμέρους χειριστηρίων μοιάζει αρκετά με την αντίστοιχη του Smart "πόλης", ενώ όσον αφορά την εργονομία ο οδηγός θα χρειαστεί ένα διάστημα προσαρμογής.
Τα πλαστικά τμήματα που συναντώνται στο εσωτερικό του Smart Roadster είναι καλής ποιότητας με προσεγμένη συναρμολόγηση. Οι δύο επιβάτες που θα φιλοξενηθούν στο θάλαμο των επιβατών αρχικά θα νιώσουν λίγο κλειστοφοβικά όταν η οροφή είναι κλειστή. Η τελευταία είναι υφασμάτινη και ανοίγει με ηλεκτρομηχανισμό, ενώ οι μπάρες της οροφής μπορούν να αφαιρεθούν και να αποθηκευτούν στον ειδικό χώρο στον εμπρός χώρο αποσκευών χωρητικότητας 59 λίτρων. Επίσης υπάρχει και στο πίσω τμήμα του αμαξώματος ένας μικρός χώρος αποσκευών 45 λίτρων.
Οι ενδείξεις του ταχύμετρου και στροφόμετρου είναι σχετικά μικρές με σπορτίφ σχεδίαση. Στο πάνω τμήμα του ταμπλό τοποθετούνται προαιρετικά όργανα για την πίεση του τούρμπο και τη θερμοκρασία του κινητήρα.